Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אחרי 20 שנה: הילדים מפרדס חנה-כרכור שחזו מה יהיה כאן בשנת 2020 – נפגשו

אחרי 20 שנה: הילדים מפרדס חנה-כרכור שחזו מה יהיה כאן בשנת 2020 – נפגשו

ילדי כיתה ד' מבית ספר "אלונים" בכרכור, של שנת 1999, נפגשו לאחרונה לפגישת מחזור, אחרי 20 שנה - וגילו האם הצליחו לנבא מה יהיה כאן עם פתיחתה של שנת 2020. וכן, יש כאלה שניבאו את מהפכת הסמארטפונים והווייז

האם בסוף שנת 1999, הייתם מעלים בדעתכם שבשנת 2020 מי שישלטו בעולם הם הסמאטרפונים ואחת ההמצאות שתשנה את פני הגלובוס היא ניווט באמצעות GPS? לתלמידים מכיתה ו’ שלמדו בסוף שנות ה-90 בכרכור היו הרבה ניחושים וחיזויים – שחלקם, לא תאמינו, הפכו למציאות של כולנו. 

פגישת מחזור היא תמיד אירוע מרגש ומיוחד, אבל פגישת המחזור הזו תוכננה היטב כבר לפני 20 שנה. ילדי כיתה ד’ מבית ספר “אלונים” בכרכור, של שנת 1999, נפגשו לאחרונה לפגישת מחזור, אחרי 20 שנה, רגע לפני כניסתה של שנת 2020. במהלך הפגישה נפתח לראשונה “בקבוק הפתקים” – שאלון שמילאו לפני 20 שנה עוד בבית הספר, עם מספר שאלות הנוגעות לעתיד העולם וישראל כשכל תלמיד השיב מדמיונו ומחשבותיו באותם זמנים. נזכיר, אז לא היו טלפונים ניידים, לא היה ווייז, לא היו מחשבים מפותחים, ומכונית היברידית עוד היתה בגדר חלום.

ערן גרבלר, אביה של צליל שלמדה בבית ספר אלונים והיתה מיוזמות המפגש, מספר כי “19 חברי הכיתה התקבצו לפתוח את הבקבוק עם הפתקים שכתבו בגיל 11 במסיבת המילניום של כיתה ו’ 1. זה היה לילה שכל העולם פחד ממנו – באג 2000. חשבו שהעולם יעצור באותו לילה והילדים בני ה-11 מבית ספר אלונים בפרדס חנה שחגגו את סיום האלף כחלק מהמסיבה חשבו מה יהיה בעוד 20 שנים. מסתבר שחלק צדקו וחלק פיספסו, אבל הדבר המפתיע ביותר היתה השאלה: מה יהיה הפיתוח הטכנולוגי הכי מדהים בעוד 20 שנה. כאן אם מישהו היה מקשיב לילדים הוא בטח היה כבר מיליארדר…”.

“יהיה מכשיר שינהל לנו את החיים”. השאלון שמילתה צליל גרבלר

מריה קרמון (31), המתגוררת בכרכור, מיוזמות פגישת המחזור, מספרת כי “זה היה פתיחת קפסולת זמן שכתבנו במילניום. היו שאלות מנחות שענינו עליהם – איפה נגור, האם נהיה נשואים, כמה ילדים יהיו, מה יהיה המקצוע שלנו, מה יהיו החידושים הטכנולוגיים והאם נגיע למפגש ב-2020.

“חלק כתבו שיגיעו, חלק אחר כתבו שלא יגיעו. את המפגש יזמנו צליל ואני שהמשכנו להיות חברות מאז כיתה ו’. בהמשך הצטרף לארגון גם נוה, שגם איתו אני בקשר גם היום. חלק כתבו במכתב שלהם שיגיעו למפגש וחלק לא. אני כתבתי שלא אגיע, בסוף ארגנתי את זה”, היא צוחקת.

קרמון מציינת עוד כי “הרוב לא הצליחו לנבא את העתיד אבל היו גם כאלה שכן. אחד כתב שיהיה טבח וזה מה שעושה היום. אני קלעתי במספר הילדים שיהיו לי. אחת תיארה במדויק את וויז כשכתבה על חידושים של העתיד ויש עוד דוגמאות”.

אגב, הכיתה הזו מסתבר גם מוצלחת מאוד בתחום עיסוקיה:4 מהתלמידים הפכו לרואי חשבון, שלושה התמנו לעורכי דין, אחת כבר רופאה וישנם נוספים שפצחו בקריירת היי טק.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן