Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

המכתב המפתיע של הורי ילדי “גן שומרון” בחדרה לצוות החינוכי של הגן

המכתב המפתיע של הורי ילדי “גן שומרון” בחדרה לצוות החינוכי של הגן

"לקראת סיומה של שנת הלימודים הנוכחית, אנו הורי גן "שומרון", ברחוב חנה סנש בחדרה, רוצים להביע את הערכתנו העמוקה והוקרתנו לצוות הגן הנפלא, אשר ליווה את ילדינו בשנה האחרונה באהבה גדולה, חיוך, סבלנות וכבוד", כתבו הורי הגן לצוות

הגננת רחלי דדון והסייעות נורית חכמון ופנינה שמחון מגן “שומרון” בחדרה, זכו בימים האחרונים להערכה והוקרה מהורי הגן, בדמות מכתב מפרגן במיוחד.

“לקראת סיומה של שנת הלימודים הנוכחית, אנו הורי גן “שומרון”, ברחוב חנה סנש בחדרה, רוצים להביע את הערכתנו העמוקה והוקרתנו לצוות הגן הנפלא, אשר ליווה את ילדינו בשנה האחרונה באהבה גדולה, חיוך, סבלנות וכבוד”, כתבו הורי הגן לצוות.

“בנוסף אנו רוצים לנצל הזדמנות זו, לומר תודה גדולה לנשים היקרות ברישום, בחינוך ובדוברות של עיריית חדרה, שהיו קשובות בטרם פתיחת השנה לצרכינו ובעיקר לצרכי ילדינו, גילו גמישות והבנה וטיפלו בסוגיית הסייעות ברצינות, בנועם ותוך דאגה ומחשבה עיקרית על טובת הילדים.

סייעות גן שומרון חדרה. זוכות להערכה

“בימים אלו, שנראה כי חינוך ילדינו נדחק לצד והמדינה סוערת, גן “שומרון” הוא נקודת אור של אהבת חינם, כבוד הדדי וחברות. הקשר והאהבה בין נשות הצוות לילדי הגן ניכר כבר מהמפגש בבוקר, והילדים וגם אנחנו ההורים תמיד מתקבלים בחיוך רחב. החינוך לערכים בגן הוא חלק בלתי נפרד מהיום-יום, וניכר שמושקעת מחשבה רבה בפעילויות, שהלמידה חווייתית, ומשלבת התנסות והשתתפות של הילדים.

“בנוסף ללימוד ערכים, כישורי חיים, חגים, מועדים ותכנים שונים שנלמדו במהלך השנה, החגים המסיבות והמועדים צוינו תמיד בצורה חגיגית, הילדים התכוננו, התרגשו וחזרו מלאי חוויות. את המחשבה, היצירתיות, ההשקעה ובעיקר האהבה הענקית של רחלי, פנינה ונורית לילדים, ניתן לראות בכל שיחה, פעילות וחגיגה ועל כך אנו מוקירים ומעריכים אותן.

“רחלי קשובה לצרכי הילדים ונמצאת בקשר עם ההורים בעת הצורך, היא תמיד זמינה לכל שאלה ובקשה, ומורגש כי להורים תמיד יש ערוץ פתוח לשיח עם הצוות. צוות הגן עובד בשיתוף פעולה מופלא בינו לבין עצמו, ועם ההורים, הקשר בין רחלי הגננת לוועד הוא שוטף, יעיל ומטיב עם הגן והילדים. קצרה היריעה מלהכיל את התודה הגדולה שלנו ההורים, על כך שילדינו זכו בצוות נפלא שכזה, כשצוות הגן עושה את עבודתו טובה ונאמנה, אנו ההורים יכולים איש ואישה במקצועו ועבודתה, להיות רגועים סמוכים ובטוחים שילדינו בידיים טובות.

“בימים אלו כשכל כך חשובות הוכרת התודה והוכרת הטוב, אנו יותר משמחים לפרגן ולהודות, בכל לשון ומכל הלב, לנשות החינוך רחלי דדון, נורית חכמון ופנינה שמחון, על שנה נפלאה עם ילדינו, שנה של אהבה ושמחה. חינוך ילדינו הוא עתיד המדינה, ואנו תקווה שמילים אלו יחזקו אותן בעשייתן המבורכת ואף יגיעו לממונים עליהן, כי מגיעות להן כל התשבחות”, חתמו ההורים במכתב היפה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן