Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הקיץ כבר פה: איך להיראות טוב ב-6 שבועות? 

מומחי חברת הרבלייף מעניקים טיפים ועצות ל\כיצד להיראות טוב ב 6 שבועות

רוצים להיראות נפלא בעונת הרחצה הקרובה? אז אם תתחילו היום, תוכלו כבר להרגיש טוב  על החוף עם בגד הים החדש….

6 שבועות אולי נשמעים כמו נצח, אבל כדי לראות תוצאות כבר בעונת הרחצה הקרובה, חייבים להתחיל לעבוד עכשיו. דיאטת כסאח אולי תעזור להשיל מספר קילוגרמים בודדים בזמן קצר, אבל היא פתרון לא בריא ולא רצוי לטווח הרחוק. במקום דיאטת כסאח, עדיף להתחיל כבר היום בשינוי, שיעזור להשיג מראה והרגשה טובים יותר לאורך זמן. מומחי חברת הרבלייף מעניקים טיפים ועצות ל\כיצד להיראות טוב ב 6 שבועות:

6 שבועות מתחילים ע-כ-ש-י-ו:
קצב בריא והגיוני של ירידה במשקל הוא כ-0.5-1 ק”ג בשבוע. כדי להוריד חצי קילו בשבוע, תצטרכו לעבור למאזן קלוריות שלילי של כ-500 קלוריות ביום. כעיקרון, חצי קילו שומן מאחסן כ-3,500 קלוריות. בחשבון פשוט, אם תשרפו 500 מתוך הקלוריות האלה בכל יום, בתוך שבוע תורידו כחצי קילו שומן. אם מלכתחילה יש לכם עודף שומן רב, יש סיכוי שתוכלו לאבד אפילו כ-750-1000 קלוריות בכל יום, וכך לרדת במשקל במהירות גבוהה יותר.

דיאטה וספורט:
הדרך הטובה ביותר ליצור מאזן קלוריות שלילי, היא בשילוב של דיאטה וספורט. לא כדאי לעשות  רק דיאטה או רק ספורט! קחו בחשבון שאם צריכת הקלוריות לא גבוהה מלכתחילה, ייתכן שלא תוכלו לקצץ 500 קלוריות (אל תרדו מתחת לצריכה יומית של 1,200 קלוריות). אם תקצצו יותר מדי קלוריות, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב של חוסר בצרכים תזונתיים וחוסר באנרגיה מספיקה לספורט. אם תנסו לוותר על הדיאטה ולהישאר רק עם ספורט, תגלו שאתם צריכים לעשות הרבה מאוד ספורט כדי לשרוף 500 קלוריות ביום, כמו שעה שלמה של שחייה רציפה, למשל.

דעו מה לאכול
כדי למלא את הצרכים התזונתיים עם פחות קלוריות, חשוב שתדעו מה כדאי לאכול. התמקדו בסוגי מזונות שמספקים כמה שיותר צרכים תזונתיים בכמה שפחות קלוריות. ירקות, כמובן, עומדים בראש הרשימה, אחריהם חלבונים דלי שומן (דגים, חזה עוף, חלבון ביצה, מוצרי חלב נטולי שומן או אבקת חלבון) ואחריהם פירות ודגנים מלאים.

הפציצו בחלבון
ודאו שאתם מספקים לגוף חלבון בכל ארוחה או חטיף. החלבון יעזור לכם להישאר שבעים בין הארוחות. אחד הדברים הכי קשים בדיאטה הוא להישאר בצריכת קלוריות מצומצמת, אבל להימנע מרעב. לכן חטיפי חלבונים ושייק חלבונים הם פתרון מצוין. חטיפי החלבון של הרבלייף, למשל, מספקים כ-10 גרם חלבונים ורק 140 קלוריות. שייק חלבונים יכול להוות תחליף בריא לארוחה – הכינו שייק מאבקת חלבון של הרבלייף (9 גרם חלבון ורק כ-217 קלוריות למנה) בתוספת חלב ופרי, ואתם מסודרים.

צמצמו את צריכת הדגנים
בשבועות הראשון והשני נסו לצמצם את צריכת הדגנים המלאים, כדי לתת לעצמכם התחלה חזקה. אל תוציאו אותם לחלוטין מהתפריט, אבל נסו לצמצם למנה או שתיים מדי יום, שיחסכו לכם הרבה קלוריות. כל עוד אתם אוכלים מספיק ירקות ופירות, אתם אמורים לקבל מספיק פחמימות, שיתדלקו את האנרגיה שלכם ויאפשרו לכם לשלב ספורט בדיאטה.

האמור בכתבה אינו מחליף ייעוץ מקצועי.

עדכון ראשון: 11 ביוני 2017 בשעה 11:24

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הבשורה המשמעותית לתושבי נחלת ז’בוטינסקי בבנימינה בנושא נחל תנינים וכביש 652

בחורפים האחרונים, וכל שכן בחורף הגשום האחרון, נסגר כביש 652 לתנועת רכבים עקב הצפתו על ידי מי נחל תנינים | הצפות אלו נגרמו מכך שמעבר נחל תנינים מתחת לכביש בנימינה – זכרון יעקב (כביש 652), לא מסוגל להעביר את כל המים בזמן סערה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן