Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

|אנשים| נועה קירל התגייסה לצה”ל ותעבור טירונות בבסיס ליד פרדס חנה-כרכור

בט"ר דותן ("מחנה 80") יקלוט את קירל באמצע פברואר, אז תחל מסלול טירונות ובסיומו תשרת בלהקה צבאית של חיל החינוך ובמסלול טאלנט

נועה קירל התגייסה אתמול לצה״ל. הכוכבת הגיעה לבסיס תל השומר מלווה בבני משפחתה, בן זוגה יונתן מרגי, סוכנה רוברטו בן שושן וכלי תקשורת רבים שצילמו את המאורע מכל כיוון אפשרי. 

קירל תעבור טירונות בבט”ר דותן (“מחנה 80”) שנמצא בפרדס חנה-כרכור ותשרת בלהקה צבאית של חיל החינוך ובמסלול טאלנט. קירל כתבה בעמוד האינסטגרם שלה אתמול: “יום מאוד מרגש ומשמעותי בשבילי, תודה לכולם על התגובות המדהימות (וגם המצחיקות) זה כבוד עבורי להיות חיילת במדינת ישראל ולעודד נערים ונערות להתגייס. אוהבת המון”.

הבוקר (שני) דווח כי קירל צפויה לטוס מחר עם בן זוגה, יונתן מרגי, לחופשה קצרה בתאילנד. השניים יטוסו 48 שעות אחרי שנועה עברה שרשרת חיול והפכה לחיילת בצה”ל ואת הימים שעד תחילת הטירונות היא תנצל במזרח הרחוק. את הטירונות, כך דווח, תחל קירל בבסיס שבאיזורינו ב-17.2.2020.

אגב, מחנה 80 נקרא כך משום שהבסיס היה ממוקם על חלקה מספר 80 במפת רישומי הקרקע של הבריטים, שקראו לו גם באופן רשמי Camp80. הבסיס הוקם בתקופת המנדט הבריטי בארץ ושימש את החיילים הבריטיים. גם היום תוכלו למצוא בבסיס מבנים היסטוריים שנשארו עוד מתקופה זו. במהלך השנים, הבסיס שימש גם כבסיס של חיל השריון, בית ספר לקצינים ובסיס גדנ”ע.

בט”ר דותן משמש אך ורק לטירונות. בנוסף, לעומת בסיסי טירונות אחרים, לומדים הטירונים את תכני הטירונות גם דרך הסמאטרפון הפרטי שלהם. הטירונים מקבלים לינק לאתר בשם לאתר בשם “מערך מגל”, בו ניתן למצוא את כל החומר כמו שיעורי נשק, שדאות, עזרה ראשונה ועוד וכמו כן גם את כל המידע על הבסיס כמו דרכי הגעה, שאלות נפוצות, רשימת ציוד ועוד. בבסיס מאפשרים לטירונים להסתובב עם הנייד ולהשתמש בו במהלך הפסקות הצהריים.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מתנ”ס אור עקיבא יוצא לדרך עם הנהלה חדשה; איציק ניסימי יחליף את עו”ד שלום שבתאי

הוועד המנהל יורכב מהיו”ר, חבר מועצת העיר איציק נסימי, חברת מועצת העיר הילה לוי, עובדת העירייה לי אלבז ונציגי הציבור שבחרו חברי מועצת העיר, עינב חזן ואלעד מלכה. בנוסף אליהם, ייבחרו עוד נציגי ציבור וחברי החברה למתנ”סים באסיפת הוועד המנהל

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן