Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

המידע מחוף הכרמל על הצמח ש”מרפא סרטן” כבש את המדינה

כתבה שפורסמה בעיתונות הארצית ומחקר חדש שמצביע על חיסול תאים סרטניים באמצעות צמח השרביטן, הובילו לפוסט מרגש שכתבה הילה פרידמן על "זרעים מציון", המשק של אביה בכרם מהר"ל, שמספק את הצמח הזה ללא עלות ומסייע לרבים מרחבי הארץ בהתמודדות עם המחלה

שמעתם על צמח השרביטן? סיכוי גבוה שאכן שמעתם עליו, במיוחד בימים האחרונים. הצמד המדובר הפך לשיחת היום בעיקר בשל העובדה שהפך לצמח המסייע לחולי סרטן. הילה פרידמן, בתו של ציון סימן טוב מכרם מהר”ל, הבעלים של “זרעים מציון”-משק סימן טוב במושב כרם מהר”ל המתמחה בצמחי בר של ארץ ישראל, פרסמה בשבוע האחרון מידע אודות הצמח ועל המחקרים סביב סגולותיו.

“לפני כ-8 שנים פורסמה כתבה בערוץ 1 ובה ראינו בדואי שסיפר שהוא נתן לחמור שלו שחלה בסרטן לאכול מצמח השרביטן והוא הבריא מהמחלה”, מספרת פרידמן. “לאחר מכן האיש עצמו חלה במחלה, שתה מצמח השרביטן וגם הבריא. הכתבה הזו הביאה אלינו עשרות טלפונים בשבוע- הרי אנחנו המשתלה היחידה בארץ לצמחי בר.

לדברי פרידמן, כל אחד שצלצל אליהם למשק זכה להנחיות כיצד למצוא את הצמח באזור מגוריו או הוזמן לבקר במשתלה כדי לראות בעצמו את הצמח וכיצד מזהים אותו. “מאז ועד היום הגיעו למשתלה שלנו מאות אנשים, כל אחד עם הסיפור שלו ולכולם מכנה משותף- הסרטן.

“את כולם אבא שלי קיבל, ישב איתם לשיחה, שיתף אותם בצמחי המרפא שהוא מכיר ושלח את העובד לקטוף להם שק שרביטן מהשיח הסמוך, הכל כמובן בעירבון מוגבל ובהסבר שזו רק הצעה ולא הנחיה רפואית וכי הם חייבים להתייעץ עם רופא לפני השימוש.

“לפני מספר ימים התפרסמה כתבה בישראל היום ובה נכתב כי חוקרים במרכז מחקר ופיתוח ערבה מצאו כי צמח השרביטן מסוגל לחסל 97% מהתאים הסרטניים! פשוט מדהים!”.

לדברי פרידמן, ברשת האינטרנט מוצעות תמציות של הצמח במאות ואף אלפי שקלים, בזמן שאביה מעולם לא ביקש שקל עבור אספקת הצמח למבקרים. “גם עכשיו, כשהתפרסמה הכתבה הוא הוציא פוסט בו הוא קורא לכל מי שמעוניין להגיע אלינו ולקבל את הצמח ללא עלות”, היא מציינת.

“פעם אחת חטאתי ושאלתי אותו למה הוא עושה את זה, הרי הוא מקדיש לזה הרבה זמן, ואנשים שמגיעים לקבל את השרביטן לא קונים “על הדרך” במשתלה שלנו.  הוא אמר לי “הילה, זה בשביל הנשמה שלי, אני לא אקח בחיים שקל אחד בעבור זה גם אם לא יהיה לי כסף לעצמי”. כזה הוא אבא שלי, והרבה לא יודעים- הוא יחיד ומיוחד, נשמה טהורה! איש שמקדיש את כל החיים שלו לטבע, לסביבה ולאדם”.

אמש (שני) פרסמה פרידמן פוסט נוסף ובה ציינה כי “מאות אנשים מכל רחבי הארץ הגיעו, קיבלו מאיתנו את השרביטן והסבר כיצד להשתמש בו. חלקם פשוט לא האמינו שאנחנו נותנים אותו בחינם והתעקשו לשלם עבורו ומכיוון שלא הסכמנו לקבל תשלום בחרו לפרגן לנו בקניית צמחי בר בחנות המשתלה שלנו.

“היה לא פשוט לשמוע את כל הסיפורים על המחלה, לאחד יש גידול בראש, לשני יש ילד חולה מאוד, לשלישי אישה שלא יכלה להגיע כי היא הרגישה חלשה מידי. את כולם קיבלנו באהבה וסבלנות, הצענו כוס תה צמחים מרפא ואפילו טעימה מחליטת השרביטן. כל מי שיצא מאיתנו יצא עם אושר גדול, תקווה וחיוך.

“אנחנו מקווים ומאמינים שעשינו טוב ומאחלים החלמה ובריאות לכולם. יש עוד הרבה מהצמח לחלוקה ומי שיגיע עם שקית רב פעמית ויעזור לנו לשמור על הסביבה יקבל חיבוק חם מציון”, סיכמה פרידמן.

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן