Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

עוקץ מתוחכם: התחזה לאישה והוציא במרמה כספים לקניות מגברים שהכיר באתרי הכרויות [רחבי הרשת]

עוקץ מתוחכם: התחזה לאישה והוציא במרמה כספים לקניות מגברים שהכיר באתרי הכרויות [רחבי הרשת]

צילום: דוברות המשטרה

חקירה של משטרת ישראל הובילה לחשיפה של גבר בן 37 מהקריות, שנהג להתחזות לאישה בצ’אט של אתרי היכרויות שונים, הכיר גברים ושכנע אותם להזמין עבורו טלפונית משלוחי סושי ופיצה מ”חנויות” שנקב במספרי הטלפון שלהן.

מה שהגברים לא ידעו, זה שמדובר במספרי טלפון של החשוד עצמו, שאסף את פרטי כרטיס האשראי שלהם ופרטים מזהים נוספים, וביצע מסע קניות דרך יישומונים של חברות שונות באלפי שקלים.

עם סיום החקירה,  הוגש נגד החשוד כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים.

החקירה נפתחה לאחר שבמשטרת ישראל התקבלו מספר תלונות מבעלי כרטיסי אשראי שסיפרו כי בוצעו עסקאות אסורות בכרטיסי האשראי שלהם. חקירה מורכבת ואינטנסיבית של משטרת המשטרה הובילה אל החשוד וחפשה את שיטת הפעולה שלו. 

בחקירה התברר כי החשוד פתח כרטיסים אישיים באתרי היכרויות שונים תוך שהוא מתחזה לאישה בשמות שונים, בצירוף תמונה של אישה. החשוד יצר קשר עם גברים שונים, מסר להם את מספר הטלפון הנייד שלו וניהל איתם קשר בהודעות הווטסאפ, תוך שהוא מבקש מהם לרכוש עבורו מזון בחנויות האהובות עליו: סושי ופיצריה, כדי לבחון את מידת הרצינות שלהם בנוגע לקשר.

החשוד העביר לגברים את מספרי הטלפון של “הסושי” ו”הפיצריה” ומסר להם כתובת פיקטיבית בגבעתיים. בהסתמך על אותו מצג שווא, המתלוננים התקשרו אל ה”סושיה” והזמינו עבור ה”אישה” את פרטי המזון, תוך שמסרו את פרטי כרטיס האשראי שלהם, לצד פרטים מזהים נוספים כגון: תעודת זהות וטלפון. בכל אותו זמן, המתלוננים לא ידעו שהם למעשה מתקשרים לחשוד בעצמו ומוסרים לו את כל הפרטים המזהים שלהם ואת פרטי כרטיס האשראי שלהם, מבלי שבאמת בוצעה הזמנה בפועל. בחלק מהמקרים, לאחר שהספיק לקבל את פרטי המתלוננים, חסם הנאשם את הגברים בווטסאפ.

עוד גילו חוקרי המשטרה כי החשוד עושה שימוש גם ביישומונים של חברות שונות, המציעות ללקוחותיה רכישה באמצעות שימוש ביישומון תוך הזנת פרטי כרטיס האשראי וקבלת קוד אימות לטלפון לצורך המשך שימוש ביישומון ולאחר הזמנת הפרטים, ניתן לרכוש בחנויות שונות, ללא צורך בכרטיס אשראי אלא רק דרך שימוש ביישומון.

לאחר שהחשוד נחשף לפרטי כרטיס האשראי של המתלוננים, הוא פתח כרטיסים ביישומונים והזין פרטים אישיים שלא בהכרח התאימו לפרטי כרטיס האשראי ובהם גם פרטים שלקח מרישיון נהיגה של אחר שנמצא ברשותו. בהמשך, החשוד ביצע עשרות רבות של רכישות בחנויות השונות באמצעות אותם יישומונים בשווי מוערך של אלפי שקלים.

עוד התברר מחקירת המשטרה, כי החשוד הצטייד בכ-100 כרטיסי סים שונים בהם נהג לעשות שימוש בהתכתבויות השונות עם המתלוננים והזנת פרטי הגברים שהכיר ביישומונים השונים בהם עשה שימוש.

החשוד נעצר ביום 26.2.19 ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ”ש השלום בפ”ת, ואתמול הוגש נגד החשוד כתב אישום ובו 30 אישומים בעבירות של קבלת דבר במרמה, הונאה בכרטיס חיוב בנסיבות מחמירות והתחזות לאחר, וכן בקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

היום: ישיבת מועצה חגיגית ראשונה לאחר הבחירות באור עקיבא | תועבר בשידור חי כאן אצלנו

הישיבה הראשונה תחל בשעה 18:00 ובה יישאו דברי ברכה ראש העיר הנכנס שמחה יוסיפוב, חברי המועצה יצהירו אמונים ותיערך פרידה מחברי המועצה היוצאים | לאחר מכן, ב-18:30, תחל ישיבה נוספת ובה יידוני חברי המועצה על מספר סעיפים בהם מינוי ממלא מקום וסגנים בשכר ובתואר

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן