Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חג מכל הלב: מעין מחדרה הכניסה עצמה לבידוד כדי לחגוג את ליל הסדר עם סבתא

ליל הסדר צפוי להיות עצוב עבור חלק מהאוכלוסיה המבוגרת בישראל לאחר הנחיות הבידוד מקורונה. מעין מחדרה החליטה שסבתא שלה לא תחגוג לבד, אז הכי הכניסה את עצמה לבידוד אצלה בבית כדי לחגוג איתה את ליל הסדר. "היא מאוד מאוד חשובה לי וזה היה מתבקש מבחינתי", סיפרה השבוע

ליל הסדר מתקרב וצפוי להיערך ביום רביעי הבא. השנה, בצל מגפת הקורונה, הוא צפוי להיות שונה מאוד לאחר האיסור על חגיגות משפחתיות רבות והסתפקות בליל סדר צנוע, קטן ואינטימי במה שכבר כונה בפי רבים – “ליל הסגר”.

אלפי מבוגרים וקשישים צפויים לשהות השנה בליל הסדר לבדם ללא יכולת אמיתית לחגוג ולהיות עם משפחתם. על הרקע הזה מגיע הסיפור של מעין צוקרמן מחדרה, סטודנטית בת 26, שמצאה פתרון מאוד מעניין על מנת שתוכל לחגוג עם סבתא שלה את ליל הסדר הקרוב למרות מגבלות הקורונה.

אז מה היא עשתה? היא הכניסה את עצמה לבידוד בביתה של סבתה בעיר, על דעת עצמה, כל זאת בחדרים נפרדים, על מנת שעד הפסח תוכל להתאחד איתה ולחגוג יחד את ליל הסדר בכדי שלא תהיה בודדה.

“הקורונה הגיעה והאמת שלא חשבתי שזה יימשך ככה כל כך הרבה זמן”, סיפרה צוקרמן למירי נבו ואלי אילדיס בתוכנית “חדשות היום” בערוץ 13.

צוקרמן: “לאט לאט אנחנו מתקרבים לליל הסדר והבנתי שסבתא שלי עלולה להישאר לבד בחג וזה משהו שמבחינתי לא כל כך בא בחשבון. חשבתי על הצעד הזה”.

צוקרמן מחוברת מאוד לסבתא שלה. “היא הכל בשבילי”, היא מוסיפה ואומרת: “היא גידלה אותי, אמא שלי, סבתא שלי, חברה שלי. היא מאוד מאוד חשובה לי וזה היה מתבקש מבחינתי”.

צוקרמן כאמור, החליטה לבודד את עצמה בבית סבתא כדי שהתהליך יהיה על פי הנהלים. “אצל סבתא שלי יש 2 שירותים ומקלחת ככה שיש בידוד מוחלט”, היא אומרת, “די מהר גם התארגנתי על מכשירי אלקטרוניקה, מקרר וכל מה שצריך. יש לי פה חדר משלי וזהו, אין ביננו יותר מידי קשר במהלך הימים האלה”.

איך את מסתדרת מבחינת ציוד?

“נערכתי לזה מראש, הבאתי לפה דיי הרבה דברים, יש לי פה מקרר וגם המשפחה שלי ממש נרתמה לעזור והם מביאים לי דברים. הכוונה היא לחגוג עם סבתא שלי את ליל הסדר, אנחנו עושים בדיקות שונות ומנסים להשיג בדיקה בכדי לראות שאני לא נשאית או חולה בקורונה, זה המון שיחות עם מד”א ומשרד הבריאות. נחזיק אצבעות”.

יש הרבה מבוגרים שיחגגו לבד את החג. מה יש לך להגיד להם?
“זה ממש עצוב האמת. יש גם אנשים שממשיכים לא להקשיב להנחיות ובסופו של דבר הם מסכנים אותם. כמו סבתא שלי יש עוד הרבה מבוגרים שסגורים בבתים ואני יודעת מסבתא שלי שהבדידות היא לא פחות קשה. הלוואי שהיה אפשר לעזור לכולם. המינימום הוא שכל אחד יקשיב להנחיות ויבצע אותן וכמובן שירים טלפון לסבא וסבתא”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן