Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אפיקומן בתנועה: עינת ינוביץ מפרדס חנה-כרכור פיתחה משחק מגניב לפסח עבור כל המשפחה

בא לכם משחק פסח ייחודי בזמן שכולם גם ככה בבית? את סימני החג ומשימות גופניות לכל המשפחה תוכלו למצוא במשחק אותו פיתחה ד"ר עינת ינוביץ מפרדס חנה-כרכור. "רציתי לסייע למשפחות שנמצאות בימים אלה בבתים להעביר לילדים את מנהגי החג ופרטים מהאגדה בדרך משחקית ונעימה", היא מספרת

רוצים לשחק “חפש  את האפיקומן בתנועה”? עינת ינוביץ מפרדס חנה-כרכור, יצרה משחק המותאם לחג הפסח, במסגרתו הילדים (ואתם?) יכולים למצוא את האפיקומן בצורה מיוחדת מבדרך כלל. המשחק שנקרא כאמור “חפש את האפיקומן בתנועה”, יוצר כאקט לחיבור משפחתי-קהילתי לכבוד חג הפסח על ידי ד”ר עינת ינוביץ והמעצבת גרפית, נועה פטרנק צפוני.

המשחק משלב ידע אודות החג, סימני החג ומשימות גופניות לכל המשפחה. “בסיום המשחק מרכיבים מכל חלקיו את האפיקומן ומבקשים אושר, כושר, בריאות ואהבה”, מספר ינוביץ. “איך מתחילים? מדפיסים את שני הקבצים של המשחק, כאשר המלל כלפי חוץ (מדביקים דף חלק לדף חלק) ואז גוזרים את חלקי הפאזל. בוחרים מי יחביא את הפתקים ומתחילים”.

ד”ר עינת ינוביץ. צילום: פרטי

 

ד”ר ינוביץ היא ראש המגמה לגיל הרך במכללה האקדמית בוינגייט, אלופת ישראל לשעבר ואמא לספורטאיות עלית. אשת מילואים במרכז כושר קרבי ובעלת עסק ע.ד.י. היא פתחה בעבר את המשחק ‘שווה בתנועה’ ביוזמת משרד התרבות והספורט ואתנה.

“רציתי לסייע למשפחות שנמצאות בימים אלה בבתים להעביר לילדים את מנהגי החג ופרטים מהאגדה בדרך משחקית ונעימה. כאשת חינוך גופני היה לי חשוב לשלב פעילות גופנית אז התאמתי את המשימות לתשובות בשאלות”, היא אומרת על המשחק החדש. “לגבי מקומות בבית להחבאת הפתקים, הצעתי מקומות שיש בכל בית שיתאים לכל מעמד סוציואקונומי. מי שאין לו מדפסת יכול לקחת דף… לצייר פאזל משל עצמו… למספר את החלקים ולכתב את השאלות והמשימות בכתב יד”.

ינוביץ מספרת כי מטרתה הייתה ליצור קהילה פעילה. “אני הצלחתי להוציא לימונדה מהלימון. יצרתי דברים חדשים. הספקתי לעשות המון דברים עם הבת הצעירה מיצירה, לימודים ואימוני כושר והתעמלות. לא היה רגע דל. במקביל המשכנו ללמד מרחוק באוניברסיטאות אז נדרשנו להתאים תכנים ללמידה מרחוק מה שעודד יצירתיות ומחשבה מחוץ לקופסה”.

מתוך המשחק. עיצוב גרפי: נועה פטרנק צפוני

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן