Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

שישי אישי | “הדרך להצלחה טמונה בשילוב רוחניות ואמונה ובעיקר הבנה עמוקה ש-’לא הכל כסף’”

שישי אישי | “הדרך להצלחה טמונה בשילוב רוחניות ואמונה ובעיקר הבנה עמוקה ש-’לא הכל כסף’”

לפני 8 שנים היא עברה נקודת מפנה בחייה - לידה שקטה, כאשר איבדה את בנה בחודש השמיני. האירוע הזה טלטל אותה ואת משפחתה והיא בחרה להתעצם ולבנות את עצמה מחדש | שישי אישי עם היועצת והמאמנת עסקית לנשים רווית אריאן לוין, שהיא ומשפחתה עברו לאחרונה לשכונת אור ים באור עקיבא
רווית אריאן לוין (43), תושבת חדשה באור עקיבא, יועצת ומאמנת עסקית לנשים, Trainer NLP Master. ומנהלת שיווק בדימוס. נשואה לאייל כבר 20 שנה , אמא ל-4 בנים מדהימים: יובל (19), אלון (17.5), לירן (11) וליאב (6). עזבה את רעננה לפני חודש אחרי כמעט 25 שנים והשתכנה באור ים. לפני 8 שנים עברה נקודת מפנה: לידה שקטה. איבדה את בנה בחודש השמיני – אירוע שטלטל אותה ואת משפחתה ומנגד פתח בפניה את הדרך למסע חייה (“אירועים של אובדן מעניקים לחיים משמעות אחרת, וההסתכלות עליהם משתנה. זה היה האירוע שעורר בי הצורך בשינוי בעיקר בהיבט המימוש העצמי והרצון להעביר את הידע שלי לאחרות”). לצד כל הידע העסקי והכלים השיווקים שרכשה לאורך השנים, פיתחה קורס בגישת הNLP לתודעת שפע בעסקים – קורס שמעניק יכולת ראייה שונה להצלחה עסקית. לפני 5 שנים יצאה לעצמאות אחרי תפקידים בהם כיהנה כמנהלת שיווק ברשת TOYOTA, ברשת בתי הספר למקצועות היופי של “רוית אסף” והיום – מלווה נשים עצמאיות במגוון רחב של תחומים. ליווי 1:1 עם יחס אישי וצמוד שכולל את כל השיטות הכלים והדרכים לפרסום ברשתות החברתיות ואת הדרכים לעשות סדר בעסק. מלווה גם בפיתוח קורסים, מערכי שיעור, הרצאות וסדנאות, ובעיקר עוזרת להן להגיע לעסק שמניב רווחים – בין אם היא בתחילת דרכה ובין אם היא רוצה לגדול. הבשורה הגדולה – אריאם לוין מביאה איתה מאזור השרון את הקבוצות המופלאות של נבחרת העצמאיות של SheWork  – מפגשים עסקיים איכותיים של נשים עצמאיות. המפגשים יחלו אחרי החגים באור עקיבא והיא מזמינה את כל הנשים העצמאיות בסביבה להצטרף לנבחרת ולחוות את העוצמה של הקבוצות המופלאות האלו.

מהו הזיכרון הכי מוקדם שלך?
אני לא ממש זוכרת באיזה גיל זה היה – אבל ביקשנו מאיתנו לכתוב מה נרצה להיות כשנהיה גדולים בבית הספר. בלי לחשוב פעמיים – הצהרתי שאהיה מנהלת של בנק. הסברתי להורים שלי שאני טובה במונופול ואני יודעת לשמור על כסף היטב. לימים כשגדלתי – מתמטיקה ניהול כספים והתעסקות עם מספרים – הפך להיות אחד התחומים החזקים שלי. גם בחיים האישים שלי אני ה”בנקאית” של הבית וכמובן בליווים שלי אני מובילה ותומכת בעצמאיות שלי בכל הנושאים הכספיים שלהן בעסק ובעיקר עושה להן סדר. כשאנחנו ילדים, באופן אולי קצת אגוצנטרי אבל גם מאוד מחובר לעצמו ולחלומות שלו, אין לנו עכבות, לא חושבים על איך נעשה משהו או במה זה כרוך, פשוט מתמקדים ברצון והולכים על זה. בספר ה”אלכימאי” של פאולו קואלו, יש ציטוט שאומר שכשאדם עושה צעד קטן עבור עצמו, כל היקום נחלץ לעזרתו וזה בדיוק הדבר, אלא שכשאנחנו גדלים אנחנו מתחילים לחשוב יותר מידי, לבטל את עצמנו, לאהוב את עצמנו פחות ובכך להתרחק מהיכולת להיות מאוד ממוקדים בתשוקות שלנו ולהגשים אותן.

מתי היית הכי מאושרת?
בפעם הראשונה כשהבן שלי הגדול קרא לי אמא – זה היה הרגע שבו האימהות שלי קיבלה את המשמעות האמיתית. החיים בעייני הם המשפחה – הם אלו שממלאים אותי במשמעות ומהות ומניעים אותי לקום בבוקר לממש את עצמי ולהצליח. ההצלחה שלי היא בזכותם וגם בשבילם.

מה גורם לך שמחה?
בעלי האהוב – האיש הכי מדהים בעולם. תמיד יודע לשמח אותי – הוא מגשים החלומות הפרטי שלי. אני רק צריכה לחלום ולבקש והוא כבר ידע איך לעשות את זה. הוא החצי השני שלי וחלק מאוד חשוב בהצלחה שלי.

מהו הפחד הכי גדול שלך?
את האמת – חוץ מגו’קים ונחשים, אני חיה עם בטחון מלא בבורא עולם ולא מפחדת משום אדם או אירוע. בחיי. אני יודעת שכל מה שנקרה בדרכי צריך לקרות וחיה באמונה שהכל לטובה. גם כשיש אתגרים לא פשוטים בדרך וחוויתי לא מעט כאלו בחיי.

צילומים: פרטי

איפה את נוהגת לבלות?
חו”ל זה הבילוי הכי אהוב עליי. אבל גם מסעדות טובות עם חברים או מפגשי בנות.

מדוע בחרתם באור עקיבא?
לאחר החלטה שהתבשלה אצלנו כבר המון זמן לעזוב את רעננה לטובת עיר שיש בה יותר משמעות לחיי קהילה ומעורבות קהילתית, יצאנו לחפש את המקום הכי נכון עבורנו. לאור ים הגענו במקרה – מתוך סקרנות להבין מה זה הפרוייקט הזה על כביש החוף. התחלנו לבדוק ולחקור, נכנסנו לרשתות החברתיות , לקבוצות הוואטסאפ השכונתיות, שאלנו תושבים וגם כמה שגרים כאן, והקסם שנגלה אלינו חשף בפנינו קהילה מדהימה, אנשים חמים ועוטפים, וסביבה אכפתית ותומכת שתמיד נכונה לעזור.

נשים בעסקים.
שם הלב שלי נמצא. דווקא במקום בו מתקיים חיבור ושיתופי פעולה בין נשים מתפתח משהו גדול יותר. אנחנו בעידן שבו נשים כבר לא חוששות לחלוק את הצלחתן ויתרה מכך – הפרגון או החיבור לאשת עסקים אחרת רק מעצים אותן. במפגשים של SheWork אני משתדלת לזהות ומעודדת חיבורים פוטנציאליים בין נשים שיכולים לחזק את העסקים שלהן – ואפילו נותנת להן כיוון למחשבה לפתח את זה. אחת החוזקות שלי זה היכולת לסייע לנשים לבדל את עצמן עסקית, למצוא נישות חדשות ולעזור להן להמציא לעצמן גרסה משודרגת. תודעה שעובדת על המיינדסט, להפסיק לעבוד בשיטת הישרדות, השוואתיות ותחרותיות בעסקים, כי הדרך להצלחה דווקא טמונה בשילוב רוחניות ואמונה ובעיקר הבנה עמוקה ש”לא הכל כסף”.

נשים, קריירה, עסקים, גידול ילדים ומשפחה. איך משלבים הכל יחד בעולם מטורף?
אכן, הקושי הכי גדול של נשים עצמאיות הוא ניהול הזמן. החלוקה בין הבית לעסק, בין הרצון לגדול ולטפח את העסק שלך לבין להיות שם בגידול הילדים. הרבה פעמים ניהול הזמן הוא תוצר של הרצון לעשות הכל בעצמך. לבקש עזרה, לחלק סמכויות, מטלות ואחריות גם בבית וגם בעסק – זה הסוד הגדול. זה אפשרי! ואין סיבה לוותר על קריירה. אפשר למצוא איזון. פשוט צריך לקחת בחשבון שהפתרון הוא אימוץ גישה אחרת ושינוי הרגלים שתואמים את החיים כעצמאית.

המסרים שלך לאשת העסקים בשנת 2023.
SheWork הוקם מלכתחילה מהמקום שבו אישית הבנתי שקבוצות נטוורקינג הארדקור הן לא המסגרת שמתאימה לי. יש שם כללים וחוקים נוקשים והכל שם מבוסס על אינטרס משותף ושיטת התן-וקח באופן קר. לרוב ההמלצות שם אינן מבוססות על ניסיון אישי של הממליץ – והיה לי מאוד קשה ברמת היושרה עם זה. בעיקר אין שם ידע זמין לקידום העסק והפרסום. במפגשים הנשיים של SheWork ההמלצות והפירגון הם באמת ממקום של חוויה אישית. ומעבר לאחוות נשים מדהימה, יש דגש על פירגון אמיתי ותודעת שפע – כי יש מספיק לכולם. בכל מפגש אני מעבירה באופן מסודר כלים וידע עסקי ושיווקי שנועד לסייע להן לקדם את העסק. נבחרת העצמאיות נבחרת בקפידה כי החשיבות של ההרמוניה והאיכות בקבוצות היא הסוד של ההצלחה שלהן. כל אחת מביאה איתה משהו שתורם ומעשיר את הקבוצה בחוויה וידע. כל מפגש מתחיל בארוחת בוקר משותפת ומינגלינג איכותי של נשים – והתכנים מגוונים מאוד.


מעוניינים לשתף אותנו במקום האישי שלכם? יש לכם תובנות שתרצו לחלוק עם כולם? מוזמנים להשתתף במדור החדש שלנו “שישי-אישי”. לפניות: [email protected]

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן