Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

“התושבים מתלוננים אבל לא אכפת להם; העירייה לא אוכפת”: כעס בשכונת היובל באור עקיבא לאחר ל”ג בעומר

תושב שכונת היובל באור עקיבא, הביע זעם וביקורת על התושבים וגם על העירייה בעקבות הזיהום והלכלוך שנותרו בשטחים פתוחים בעיר לאחר חגיגות ל”ג בעומר. “אני מרגיש שאני חי בכפר. חג דתי. רק שכחו ש’דרך ארץ קודמת לתורה’. שום טיפת כבוד למקום שחיים בו,” כתב התושב למגדלור ניוז.

| צילומים: פרטי

יש לציין כי שאריות של מדורות הוא דבר שכיח ביממות שלאחר ל”ג בעומר, ואת שאריתה השרופה של המדורה קשה לנקות, בטח בשטח החולי. הבעיה הפעם – גם השארת ציוד, בגדים ולכלוך, שחלקו עשה דרכו דווקא לתוך המדורות אתמול בלילה.

לדברי התושב, לתושבים חסרה כל מודעות לשמירה על הניקיון והגנה על איכות הסביבה. “לתושבים לא אכפת מאיכות הסביבה. אפס מודעות לניקיון,” הוסיף במרירות.

התושב העביר גם ביקורת גם על עיריית אור עקיבא וטען כי אין די אכיפה מצידה כלפי התופעה. “העירייה לא אוכפת את התופעה. צריך להציב מצלמות בכל העיר, לתת קנסות למי שמשאיר פסולת, בכל השנה.”

התושב הצביע על הסתירה בין תלונות תושבים על המצב הירוד בעיר לבין התנהלותם הפוגעת בסביבת חייהם. “תושבים מתלוננים שהעיר לא מתרוממת, ומצד שני הורסים את הסביבה שהילדים שלהם חיים בה.”

לציין כי במוצ”ש האחרון, ערב ל”ג בעומר, התלוננו תושבים על הבערת מדורות במקומות שלא אושרו על ידי העירייה, וכן על שריפת אשפה, דבר שגרם לצחנה ועשן רב. גורמים בעירייה הגיבו בזמן אמת וניסו לטפל בעניין, אך דווח כי גורמי החירום שהוזעקו החליטו שלא לכבות את המדורות מסיבות שונות.

דילוג לתוכן