Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ישיבת מועצה מתוחה בפרדס חנה-כרכור, אייל כגן לראשת המועצה: “את חסרת כושר ניהול”, פרי-יגור: “אתה בריון”

אחרי הכרזת סכסוך העבודה, זימנו חברי האופוזיציה בפרדס חנה-כרכור ישיבה שלא מן המניין, על מנת לנסות להעביר פעם נוספת את ההצעה להקמת וועדת מנגנון וכוח אדם ● גם הפעם ההצעה נפלה ● קדמו כך חילופי האשמות קשים בין האופוזיציה לקואליציה ולראשת המועצה
חילופי האשמות, עקיצות והתבטאויות חריפות בישיבת מועצת פרדס חנה-כרכור בנושא עובדי המועצה, שהתקיימה הערב (ה’, 19.11) בבית איזיקסון במושבה. החיכוך היה בין אנשי האופוזיציה לבין ראשת המועצה הגר פרי יגור וחברי מועצה נוספים.
הרקע לזימון הישיבה הוא הצעדים שעורכים בשבועיים האחרונים העובדים באמצעות הוועד, כאשר הכריזו על סכסוך עבודה בדרך להחרפת הצעדים – אם לא יושגו סיכומים מול הנהלת המועצה ובראשה פרי-יגור ומנכ”ל המועצה קובי אלון.
תחת הכותרת “כינוס ישיבת מועצה שלא מן המניין”, כותבים חברי האופוזיציה – אייל כגן, טל דנטס, יוני חכימי ואלדד בר כוכבא, כי “בחודשים האחרונים ישנו זרם בלתי פוסק של תלונות מצד עובדי ועובדות מועצה בכירים וזוטרים, על היחס הלא הולם, המזלזל וההתעמרות הקשה של המנכ”ל ומי מטעמו בעבודים”.
בין היתר כותבים חברי האופוזיציה כי הוועד הכריז על סכסוך עבודה, כשבין הסיבות לכך – חוסר שקיפות, זלזול מוחלט בוועד בעובדים, העסקת עובדי קבלן חיצוניים, מניעת תשלום וחשד לזיוף והטיית מכרזים”.

ישיבת המועצה בפרדס חנה כרכור. צילום: מסך
“מקווה שלא יהיה מאוחר לתקן את המצב”
בישיבה, שהחלה רגוע, פתח ואמר חבר המועצה יוני חכימי: “מתייחסים לעובדים בצורה לא נכונה ואני מקווה שלא יהיה מאוחר לתקן את המצב. משנות ה-80′ לא הייתה שביתה במועצה, המצב לא טוב בכלל. אני מקווה בסוף הדברים שנוכל לצאת מפה עם דברים ברורים, עם ועדה שתכלול את כל הבית הזה, גם קואליציה וגם אופוזיציה, אין פה עניין פוליטי. בלי לערב בבקשה את העובדים – אלא לחבר אותם למערכת. עבדתי הרבה שנים במועצה המקומית, היו ימים קשים – אבל לא הייתה תקופה כזאת, היום אין מוטיבציה, אין מי שיוביל אותם וידאג להם”.
בהמשך, ציין טל דנטס: “זה שהמנכ”ל לא מגיע לישיבה, זו הפעם השנייה או השלישית – זה אומר הכל. איך מרשים דבר כזה? גם אם החוק לא מחייב, מנכ”ל שאכפת לו אמור להיות פה”.
כאן נכנסה לדיון הגר פרי יגור שאמרה כי “המנכ”ל לא חייב להיות פה. שחררתי אותו – יש לו יישוב לנהל. הוא מנכ”ל מצוין והוא לא צריך להתבזות מול המילים הריקות שלכם”.
דנטס הוסיף: “ישנו איום שביתה, עם מאבק מהחמורים שיש. אז זה היישוב לנהל? לא לענות לעובדים? את כל הזמן מאיימת”. פרי יגור הגיבה לו: “שים לב למילים שאתה אומר”.

אייל כגן והגר פרי-יגור בימים טובים יותר. צילום: פרטי
מיד לאחר מכן החל דין ודברים וצעקות בין הניצים, כשחברי האופוזצייה עולים להתקפה (כפי שגם קרה בישיבה הקודמת בחמישי שעבר). חבר המועצה אייל כגן זעם על פרי-יגור: “מי שבריון זה את והמנכ”ל, את חסרת עמוד שדרה, חסרת יכולת החלטה, את מובילה את היישוב הזה לאבדון. העובדים יודעים מי שומר עליהם ומי פועל למענם. אנחנו כבר חצי שנה מנזים להציל אתכם מעצמכם. אומרים לכם תקימו ועשה, תשתפו חברי אופוזיציה, אבל אתם בשלכם. יש פה עובדים שמרוויחים 5,000 ש”ח לחודש ואתם מתעמרים בהם? החבורה כאן שכחה מאיפה היא באה”.
פרי יגור האזינה לרוב הדברים ולבסוף אמרה: “יש 650 עובדים על 47 אלף תושבים. אנחנו, במועצה, יכולים להעיד כמה היינו לאחרונה למען העובדים. אני מאמינה בלב שלם שנגיע להבנות”.
הצעת ההחלטה שעליה ביקשו באופוזצייה להצביע בחיוב הייתה – “הקמת ועדת מנגנון וכוח אדם בהתאם לצו הרשויות המקומיות בה יהיו חברים בין היתר חברי מועצה מהקואליציה והאופוזיציה למפתח הסיעות המרכיבות את מליאת המועצה.
פרי יגור העלתה את ההצעה להצבעה וברוב של חברי קואליציה – היא נדחתה, למורת רוחם של מי שהעלו אותה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

רוצים הנחה על עשרות אחוזים בתחבורה ציבורית של “צדק תחבורתי”? כך תעדכנו את הפרופיל

צריכים לעדכן לפרופיל החדש שלכם במסגרת רפורמת “צדק תחבורתי” ולא יודעים איך?  הפרופיל אינו מתעדכן אוטומטית, ולכן – מורידים את אחד היישומונים לתשלום בתחבורה הציבורית, בוחרים בפרופיל אליו אתם זכאים,

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן