Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

כן עוזבים את העיר: “כואב לנו, אבל אין באור עקיבא מספיק היצע דירות להשכרה- שוקלים לעזוב”



שני תושבי שכונת היובל באור עקיבא אשר מתגוררים בשכירות, מעוניינים לצמצם את עלויות הדיור באמצעות מעבר לדירת מושכרת זולה יותר. הבעיה: אין כזאת בנמצא.

בפוסט שפרסמו הזוג בשבוע החולף הם משתפים את הלבטים שלהם בנושא. “אני ובעלי, שנולדנו כאן באור עקיבא, נמצאים על סף עזיבה”, כתבה האישה. “כפי שכל בעלי המשפחות כאן מרגישים בשנים האחרונות חלה עליה במחירים החל מהסופר, מעונות ועד לשכר דירה.   שנינו עובדים ומתפרנסים בכבוד, שניים מילדינו במעונות פה בעיר דבר שבהחלט מקשה על כלכלת הבית”.

התושבת המשיכה: “לאחרונה התחלנו לחפש דירה במחיר שכירות יותר נמוך, ולא מצאנו. ולכן התחלנו לעשות סקירה של האזור.  לעומת אור עקיבא, בחדרה, ופרדס חנה יש לא מעט דירות במחיר שפוי ובאזורים טובים, והדבר עלה על הפרק בצורה משמעותית יותר. הלב שלנו רחוק מלהיות שלם, וכואבת לנו מאוד המחשבה לעזוב את המקום שגדלנו בו, המקום שבו המשפחות שלנו גרות והילדים לומדים ומתחנכים בו.  בשנים האחרונות אנחנו גם נהנים מחברתם של משפחות הגרעין הדתי שהפכו להיות לנו ממש לחברים והם מעשירים תרבותית את המשפחות שומרות המסורת כמונו.

“בלי לפגוע ישנם אזורים, אלו שגדלנו בהם בעצמינו, שאנחנו מעדיפים שלא לגור בהם. הכיוון שרצינו מאוד מאוד הוא אורות הירוקה, שם נמצאת החברה שלנו ושל ילדינו, כמובן שנתפשר גם על מקומות אחרים, עד הגבול שציינתי קודם.  אז אם אתם מכירים דירה, עם שני חדרי שינה וסלון, שמושכרת במחיר סביב 2,5000 נשמח מאוד לשמוע! (נ.ב- ברוך ה’ אנחנו עומדים בזכות עצמינו וזו העזרה היחידה שאנחנו צריכים)”.

תושבים שנחשפו אל הפוסט התייחסו אליו. “לצערי כל שהביקוש לשכונה החדשה עולה כך גם המחירים”, כתבה תושבת. “הייתי ממליצה לכם לנסות לשרוד עוד שנה באור עקיבא אפילו ללכת לגור בינתיים בשכונות הוותיקות. בקיץ שנה הבאה הולכים לאכלס קרוב ל-200 יחידות דיור הפרויקטים פרוסים בעיר ( ויש המון דירות להשכרה/השקעה) ובדיוק כמה בשכונה החדשה בזמן שרק איכלסו את הדירות המחירים צנחו המצב הולך לחזור על עצמו. זה לא יהיה באורות הירוקה אבל עדיין תוכלו להישאר בעיר שגדלתם לגור בבית חדש”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן