Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אישום: תושב אור עקיבא שלא היה מרוצה מהניקיון בבית, איים ותקף את זוגתו מספר פעמים

אישום: תושב אור עקיבא שלא היה מרוצה מהניקיון בבית, איים ותקף את זוגתו מספר פעמים

בין "האיחולים" שהשמיע הגבר כלפי האישה: "שתקבלי סרטן" | על פי האישום, איים הנאשם על המתלוננת בעוד הזדמנויות, בין היתר בפגיעה בחייה, בכך שאמר לה ש"אם הבית לא יהיה מקורצף הוא יראה לה מה זה"

כתב אישום הוגש לאחרונה נגד חיים **, תושב אור עקיבא בן 43, בגין איומים ותקיפה כלפי בת זוגתו.
הנאשם והמתלוננת היו בני זוג מזה 11 שנה ולהם שלושה ילדים משותפים. מהחקירה עולה כי בסוף חודש מרץ, בזמן שהנאשם היה בעבודה, התקשרה אליו המתלוננת וביקשה ממנו שיחזור הביתה, אל ביתם באזור הוותיק, וייקח אותה למחלקת הרווחה על מנת שתקח מהם כרטיס נטען. הנאשם נענה לבקשתה של המתלוננת והנסיעה למחלקת הרווחה.

מכתב האישום עולה כי בזמן שהמתין הנאשם למתלוננת ברכב, התקשר אליה ושאל מדוע אינה יוצאת ואז קילל אותה במילות גנאי תוך שציין שהוא צריך לחזור לעבודה. המתלוננת השיבה לו “בסדר” וניתקה את השיחה. לאחר מספר דקות התקשר הנאשם פעם נוספת למתלוננת ואיחל לה לקבל סרטן. בתגובה אמרה לו שעוד כמה דקות היא חוזרת לרכב.

היישוב הוותיק באור עקיבא | צילום ארכיון להמחשה בלבד

על פי כתב האישום,  משלקחה המתלוננת את הכרטיס הנטען חזרה לרכבו של הנאשם. בעת שנסעו בחזרה לבית, איים הנאשם על המתלוננת בפגיעה בחייה, בכך שאמר לה ש”אם הבית לא יהיה מקורצף הוא יראה לה מה זה”.
לאחר שהוריד הנאשם את המתלוננת בבית, התקשר הנאשם  למתלוננת ואיים עליה פעם נוספת בפגיעה בחייה, בכך שאמר לה: “אם הבית לא יהיה מקורצף אז שתסע לאמא שלה ואם היא לא נוסעת לאמא שלה היא תמות”.

משחזר הנאשם לבית, ובעת שהכינה לו המתלוננת אוכל, התגלע ויכוח בין הנאשם לבין המתלוננת על כך שהמתלוננת לא סידרה את המחסן, בעקבותיו תקף הנאשם את המתלוננת, בכך שהכה אותה בפנים עם גב ידו. כתוצאה מכך, נגרמה למתלוננת חבלה.

בתגובה למעשיו, דחפה המתלוננת את הנאשם ואמרה לו “מה אתה עושה אל תגע בי”. מיד לאחר מכן תקף הנאשם את המתלוננת פעם נוספת, בכך שתפס אותה בצווארה  והפיל אותה לרצפה, כתוצאה מכך נפגעה המתלוננת בראשה מהרצפה.
מיד לאחר מכן, יצאה המתלוננת למרפסת הבית, כשהנאשם הולך אחריה, וניסה לתקוף אותה בכך שהרים כיסא מפלסטיק לעברה אך לא זרק אותו.

בהמשך לכך, ברחה המתלוננת מהנאשם ויצאה מהבית, כשהנאשם דולק אחריה, וכאשר הגיעו למסדרון מחוץ לביתם, תקף אותה בכך שתפס אותה בצווארה, משך אותה והפיל אותה אל הרצפה. בתגובה לכך צעקה המתלוננת, יצאה מהבניין והזעיקה את המשטרה.

האיש נעצר על ידי המשטרה, מעצרו הוארך במספר ימים ושוחרר בתנאים מגבילים. התיק הועבר לעיון התביעה, שבחנה אותו ולפני כחודשיים הגישה כתב אישום נגד הנאשם. משפטו צפוי להתחיל ב-8.10.23.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מרגש: סירת מפרש חדשה לזכרם של קורבנות הטבח באולימפידת מינכן הגיעה לעמק חפר

סירת מפרש בשם “י”א-11” נחנכה במרכז הימי במכמורת | הסירה מנציחה את 11 הספורטאים הישראלים שנרצחו באולימפיאדת מינכן 1972 | בטקס השתתפו אלופת ישראל בשחייה שלומית ניר-טור, ניצולת הטבח, ובני משפחתו של עמיצור שפירא ז”ל | מנכ”ל המועצה, ראשת אגף החינוך, מנכ”ל הוועד האולימפי ואנשי חינוך נוספים נכחו בטקס

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן