Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

פרדס חנה-כרכור: הגר פרי-יגור הודיעה על תחילת שיפוץ ‘גן הגיבורים’ ולתושבים יש כבר “רשימת בקשות”

פרדס חנה-כרכור: הגר פרי-יגור הודיעה על תחילת שיפוץ ‘גן הגיבורים’ ולתושבים יש כבר “רשימת בקשות”

המועצה תחל בהשקעה יוצאת דופן של כ-2 מיליון שקלים בגן הגיבורים הוותיק בכרכור * ראש המועצה: "שמחה ומתרגשת לשתף אתכם שאנו יוצאים לדרך" * ובינתיים: לתושבים יש כבר כמה בקשות בעקבות השיפוץ המתקרב

ראש מועצת פרדס חנה-כרכור הגר פרי-יגור, הודיעה השבוע (21.9) כי המועצה, לאחר תכנון שנמשך מספר חודשים, תצא לביצוע פרויקט דגל – חידוש גן ‘הגיבורים’ בכרכור, הרחבה, פינות החמד והישיבה, הפיתוח הנופי, הנגשה, שיפוץ מתקני המשחק ועוד. כל זאת בתקציב המוערך בכ-2 מיליון שקלים.

פרי יגור הייתה נרגשת לספר על הבשורה ואמרה: “הגן הזה שהוקם לפני למעלה מ-70 שנה, הגן שבלבו אנדרטה ובה חקוקים ומונצחים שמות הנופלים בני כרכור, הגן היה עבורי כבת המושבה מקום למפגשי חברה. הגן הזה הוא נוף ילדות של כולנו ורבים מכם בשנים האחרונות שאלו אותי והתעניינו מתי יחודש…שמחה ומתרגשת לשתף אתכם שאנו יוצאים לדרך”.

גן הגיבורים בכרכור הוקם בשנת 1949 והונצחו בו ראשית חללי מלחמת השחרור. לאחר קום המדינה התווספו ללוח שמות נופלים נוספים בני המושבה. עם השנים נוצרה במקום מסורת של קיום טקסים על ידי תלמידי בתי הספר היסודיים בכרכור. לראשונה בשנת 2014 בוטל הטקס הרשמי של בתי הספר מטעם המועצה ובמקומו החליטו תושבי המקום על קיום טקס עצמאי בו יניחו זרים על ידי תלמידי בתי הספר בליווי הוריהם כמו גם משמר כבוד. בשנת 2015 בוטל הטקס הרשמי בשנית ותושבי כרכור לקחו על עצמם לקיים את המסורת רבת השנים בעצמם, כך גם בשנים הבאות.

בתגובה לפרסום של פרי יגור, החלו תושבים, כצפוי אולי, עם רשימת בקשות כפי שאולי הם היו רוצים לראות את הגן בעתיד. “משמח מאוד, מקווה שיותירו את שבילי האבן היפים על כנם”, כתבה התושבת שרון. “וגם – אחת הסיבות להתעלמות מפינה יפה כמו זו על ידי התושבים, הן כמויות הזבל שמפוזר בתוכה וסביבה, רובו באחריות בתי העסק. כשיהיה נקי יותר, ברמה יומיומית, ניתן יהיה לשהות”.

התושבת נעמה כתבה: ” בתור מי שדחפה על השבילים הללו עגלת תינוק, אני ממש מקווה שלא ישאירו אותם, או שלפחות ימצאו דרך להחליק אותם כך שהמעבר יהיה נוח. בעלי מוגבלויות בוודאי גם סובלים מזה. הניקיון זה קטסטרופה שנובעת בעיקר מפינת גזם וגרוטאות לא מוסדרת שבאופן קבוע זורם ממנה טינופת לשביל. הלוואי שזה נלקח בחשבון בתכנון. כמו גם הסדרת רחבת החנייה שלא תהיה עמוסה בערימות זבל ואולי יהיה נחמד גם מדרכות ברחוב המייסדים, כדי שנוכל להגיע לגן השעשועים בלי להזיז את האוטו…”.

גן הגיבורים בכרכור. ישופץ | צילום: מתוך גוגל סטריט ויו

התושבת נטע: “איזה יופי! זה באמת נעים לראות את השטחים הציבוריים מתחדשים ומזמינים יותר…אבל קשה מאוד להגיע אליהם ללא מדרכות ותשתית”.

התושבת מיכל כתבה: “אנו דיירי רחוב המושב מבקשים שלא תחתכו שום עץ בתהליך השיפוצים של גן הגיבורים”.

ואילו התושב מני הוסיף: “כל הכבוד. במסגרת שיפור הגן, נשמח אם תפעלי להרחיק את האנטנה הסלולרית הסמוייה מסוג מתקן גישה אלחוטי הנמצאת בסמוך לגן הגיבורים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מאות הגיעו לחלוק כבוד לסא”ל סלמאן חבקה ז”ל ומשפחתו בתחרות אופניים בקיסריה [וידאו]

במסגרת האירוע, 80 רוכבי אופניים מקצועיים לקחו חלק בתחרות ראווה שכללה גם מקצה לרוכבים בעלי מוגבלויות, להם הוענקו אופניים מותאמות אישית לצד חלוקת מלגות ע”ש סא”ל סלמאן חבקה ז”ל לסטודנטיות וסטודנטים תושבי יאנוח ג’ת – הכפר שבו גדל

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן