Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

כך יושבח ערך הקרקעות לבעלי מגרשים פרטיים במערב פרדס חנה-כרכור

לאחרונה אושרה תוכנית להגדלת זכויות בניה ותוספת יחידות דיור ברחוב הבוטנים בפרדס חנה ע”י משרד “פליישר הדרי אדריכלים”.

המדיניות החדשה מאפשרת גם ליזמים פרטיים ובעלי מגרשים בודדים ליזום תוכנית ולהשביח את ערך הקרקע באמצעות תוספת יחידות דיור והגדלת שטחי הבניה המותרים. 

המאמצים לאפשר תוספת יחידות דיור ולהגדיל באופן משמעותי את היצע המגורים ביישובי חוף הכרמל ומחוז חיפה ממשיכים. הצורך ביחידות דיור חדשות באזורי הביקוש של מחוז חיפה מחד והרצון לשמור על שטחים פתוחים ועל האופי החקלאי של האזור מאידך, הובילו מדיניות המאפשרת הגדלת זכויות ותוספת יח”ד.

התוכנית מציעה תוספת יחידות דיור משמעותית ומהווה חלק ממדיניות הפיתוח בהתאם לתוכנית הכוללנית לישוב, באמצעות תכנון עכשווי הלוקח בחשבון את צרכי היזמים ואת האופי הקהילתי של הישוב. במסגרת התוכנית תתאפשר תוספת של 4 יח”ד ל-2 היחידות המותרות ובסה”כ 6 יח”ד, במגרש ששטחו כ-1.1 ד’. על פי התוכנית, השטח הממוצע של יח”ד יהיה 255 מ”ר כאשר בכל יח”ד יותר שימוש נלווה כגון משרד, סטודיו, קליניקה וכו’. במסגרת הבינוי תותר לכל יח”ד הקמת מרתף ומעליו שלוש קומות. התוכנית היא תולדה של מאמץ תכנוני רחב היקף, המקודם בשנים האחרונות בהשתתפות משרדי הממשלה והרשויות השונות להתחדשות הישובים הוותיקים ועיבוי המרקם הבנוי.

לבקשתנו, התייחסו יוזמי התוכנית (בעלי המגרש) לתהליך העבודה: “משרד האדריכלים “פליישר הדרי” אשר ערך את התוכנית השתמש בכל הכלים האפשריים על מנת ליצור כאן ועכשיו הזדמנות דיור לבני המשפחה המורחבת. הבית בו גדלנו הספיק לצרכיה של המשפחה הגרעינית, אך עם השנים כל אחד מאיתנו הקים משפחה משלו ורצינו לאפשר לכמה שיותר מבני המשפחה המורחבת להתגורר במקום.”

מוסיף האדריכל רועי היימן מ”פליישר הדרי אדריכלים” “מדובר בתוכנית חשובה ליישוב המאפשרת את התפתחותו לעשרות שנים קדימה – ללא תהליכים ארוכים ומורכבים ההופכים אדמות חקלאיות לקרקע למגורים ובכך משנים את אופייה של הסביבה. במסגרתה ניתן פתרון למגורים ע”ג קרקעות פרטיות המאפשר לבעלי הקרקע להגדיל זכויות ולהשביח את ערך הקרקע ללא תלות ביזמים גדולים ותוך זמן קצר. התוכנית ברחוב הבוטנים קיבלה תוקף תוך כשנה ואנחנו עובדים כרגע על הכנת הבקשה להיתר”.

משרד “פליישר הדרי אדריכלים” מקדם תוכניות בקני מידה שונים העוסקות בהתחדשות עירונית, תוספת יח”ד ואחוזי בניה ושינוי ייעוד. המשרד עוסק בתכנון עירוני, אדריכלות ועיצוב המרחב הציבורי והפרטי, מבני ציבור ומגורים. עבודות המשרד, בתחומים השונים ובקני מידה שונים, מבוססות על מחקר תרבותי ומעניקות משמעויות חדשות לדפוסי תכנון מקובלים. עבודות המשרד כוללות תוכניות להתחדשות עירונית, התחדשות המרחב הציבורי והתחדשות אזורית. בשנת 2019 התקבל המשרד לצוות תכנון התחדשות עירונית של מנהל התכנון.


פליישר הדרי אדריכלים- השוק 31 תל אביב-יפו

03-6814285

[email protected]

קישור לאינסטגרם שלנו

 

 


 

דילוג לתוכן