Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

עצמאות 71 באור עקיבא: אלה הם מדליקי המשואות בעיר לשנת 2019

עצמאות 71 באור עקיבא: אלה הם מדליקי המשואות בעיר לשנת 2019

הוועדה העירונית לבחירת מדליקי המשואות באור עקיבא – בחרה את 7 מדליקי המשואות בעיר, לקראת האירוע הקרוב בערב יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל, ביום רביעי 8.5.19, החל מהשעה 18:00 בהיכל התרבות העירוני.

הוועדה הורכבה ממנכ”ל העירייה רחמים צאלח, מנהל המתנ”ס משה נקש, אריה  צרכיאן, מיכה מורסיאנו, משה אבועזיז ויו”ר הוועדה- רחלי הומינר. מפיקי הטקס הם גולן לוי, איילת שופר, רחל נקש, גלעד אליצור, רחלי הומינר בשיתוף עם בנות השירות הפועלות באור עקיבא.

בשנים האחרונות הפך הטקס למרגש, מסורת רבת הערכה ושבחים, ומדובר באחד האירועים המיוחדים והיצירתיים המתקיימים באור עקיבא בעשור האחרון.

מדליקי המשואות באור עקיבא 2019

ואלה הם מדליקי המשואות באור עקיבא לשנת 2019:

סוליקה אמסלם

סוליקה נולדה בשנת 1942ועלתה לארץ ממרוקו בתחילת שנות ה-60. מאז היא חיה באור עקיבא אליה היא מעידה כי מחוברת מאוד.

עוד מגיל צעיר דאגה סוליקה לאנשים נזקקים ונשים עריריות בעיר, הביאה להם אוכל וחפצים. לפני כמה שנים התעוורה, אך למרות כל הקשיים שנגרמים מהעיוורון, בחרה כל יום מחדש לגשת לחיים בצורה חיובית. מכריה מעידים כי היא “לא נותנת לקשיים לעצור אותה, אלא להפך- מוצאת את נקודות האור והטוב ומתנהלת כמו כל אדם בריא – מגיעה למרכז יום לקשיש ומשתתפת בכל פעילות, יוצאת להצגות וטיולים, והכל בשמחה ונעימות”.

יהודה וגמן

נולד ב-2 ביולי 1947. קצין בדרגת אלוף משנה במילואים בצה”ל. וגמן נולד וגדל בקיבוץ שדות ים. התגייס לצה”ל בשנת 1965 ושימש בתפקידי קצונה בכירים בחיל השריון, ביניהם תפקיד של מג”ד, מח”ט וסגן מפקד אוגדה.

הוא לחם במלחמת ששת הימים, במלחמת ההתשה, ובמלחמת יום הכיפורים. וגמן הוא חוקר מלחמת יום הכיפורים ומפרסם מחקרים ומאמרי דעה בכתבי עת, ב”מקור ראשון”, אתר “מידה”, ynet ו-nrg. כיום מלמד במכינה “תבור” בנצרת עילית מאז הקמתה בשנת 2010 במסגרת המכינה נפגש יהודה עם בני הנוער ומספר להם את סיפורה ההיסטורי של מדינת ישראל. מזה כעשור מתגורר באור עקיבא. בשכונת אורות הירוקה. נשוי לחני, אב לארבעה ילדים וסב לחמישה נכדים.

הרב רמי כדר

נולד בשנת 1967. הרב רמי מתגורר בזכרון יעקב, אך תורם רבות לאור עקיבא בהיותו מנהל התיכון השש שנתי בישיבת אמי”ת נתיבות דרור.

הרב רמי הקים את בית הספר לפני עשרים וחמש שנה כחטיבת ביניים בפרדס חנה. יחד עם החטיבה עבר לאור עקיבא לפני כארבע עשרה שנה. מאז הקמת בית הספר ניהל הרב רמי את בית הספר כאחת עשרה שנים. הרב רמי משקיע ממרצו וזמנו ללא הרף, תמיד ניתן למצוא אותו ולהעזר בו, כמעט בכל שעה ביממה.

הטקס בשנה שעברה. צילום: איתי טטרו

דבורה יסכה סימאונה

נולדה בשנת 1973. אמא לשלושה ילדים, נשואה, ואם לילד בעל צרכים מיוחדים. דבורה פעילה בקבוצת הנשים במרכז עוצמה, נשים שמתמודדות עם מצבי חיים לא פשוטים. היא ממקימות קבוצת ההורים לילדים עם צרכים מיוחדים בעיר, המקדמת יצירת מציאות מטיבה יותר לילדים. את כל פועלה היא עושה באהבה ובנתינה.

פלורה בן הרוש

נולדה בשנת 1946, אחות במקצועה, שתרמה רבות לרפואה הקהילתית בעיר אור עקיבא. עם פרישתה לגמלאות החלה פלורה להתנדב במוסדות קהילתיים שונים, כגון ביטוח לאומי ועוד, עד להגעתה למרכז יום לקשיש, שם היא מתנדבת עד היום. כאחות זכתה פלורה להכרה מחוזית בטקס הצדעה לאנשי הרפואה המקומית שנערך בבית החולים הלל יפה.

תובל טפירו

תלמיד כיתה י”ב בתיכון אמי”ת עתידים. תובל מדריך בשבט “החלוץ” מזה 3 שנים. השנה תובל מדריך את קבוצת אקים-  אנשים בוגרים בעלי צרכים מיוחדים. הוא מקדיש מזמנו המון למען צמיחת השבט ומשתדל לעשות את הטוב ביותר עבור השבט ובאווירה חיובית.

גל תורג’מן

תלמידת אולפנית אור עקיבא. מדריכה זו השנה השלישית בסניף בני עקיבא בעיר.  גל מהווה דוגמא לחניכיה ומדריכה אותם במסירות רבה. הדרכתה כוללת- העברת פעולות , יצירת קשר אישי משמעותי, ארגון והשתתפות במפעלים תנועתיים וסניפיים ואירועי שיא.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן