Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בלעדי || מפקדת השיטור העירוני החדש באור עקיבא: “אנחנו כאן למען התושבים ושיפור איכות החיים שלהם”

בלעדי || מפקדת השיטור העירוני החדש באור עקיבא: “אנחנו כאן למען התושבים ושיפור איכות החיים שלהם”



נקודת המשטרה שתושבי אור עקיבא כל כך ייחלו לה – מתחילה לפעול באופן שוטף: הבוקר (8.6) התקיימה פעילות הסברתית בכניסה לבית ספר עתידים בהשתתפות השיטור העירוני ונציגות עיר ללא אלימות. השוטרים ביצעו הסברה לגבי אופניים חשמליים והתקינו  מחזירי אור על גבי אופניים של התלמידים. בנוסף, בשבוע האחרון מתקיימים פעילויות הסברה של מחלק הנוער במשטרה והשיטור העירוני בכל בתי הספר התיכוניים בעיר על הסכנות ברשתות החברתיות, סכנות בשימוש בסמים ובאלכוהול, החוק לגבי אופניים חשמליים, מהות השיטור העירוני ועוד.

השיטור העירוני באור עקיבא נכנס לפעולה לפני כשלושה שבועות והוא ממשיך להיבנות בימים אלה. כיום, היחידה מונה כ-17 שוטרים וצפויה להגיע למכסה של 20 שוטרים.

מפקדת הנקודה החדשה בעיר היא פקד רותם דאי. בראיון בלעדי ל”מגדלור ניוז” היא מספרת מעט על הימים הראשונים, הפעולות בעיר והחזון לעתיד.

“יחידת השיטור העירוני היא שילוב בין משטרת ישראל לפיקוח עירוני וזו המתכונת שתופעל מעתה גם באור עקיבא”, אומרת פקד דאי. “המטרה של היחידה היא לעסוק בעבירות איכות חיים שנמצאו כמטרידות את התושבים  – עבירות תנועה כגון חניות כפולות, אופניים חשמליים המסכנים הולכי רגל ואת עצמם, הקמת רעש בשעות בלתי סבירות, איכות הסביבה ושיתוף פעולה על הקהילה, זה כמובן יכלול גם נראות גבוהה יותר של שוטרים בעיר”.

בימים הראשונים של השיטור העירוני, החל  מבצע רחב היקף של דוחות חנייה, לא במטרה לחפש את האזרחים אלא כדי לשפר את איכות החיים בעיר ולטפל בבעיות שבאמת מטרידות את האזרח הנורמטיבי, כמו: חניות כפולות, חניות על מדרכות ועוד. הדבר גרר התרעמות שכן הרגלים של שנים השתנו בין לילה. הדבר הביא את ראש העיר יעקב אדרי לסכם עם המשטרה לתת שבועיים של התראות בטרם יחזרו הדוחות להינתן – וכך אכן היה. דאי: “יש לנו שיתוף פעולה מעולה עם העירייה ובהחלט עוזרים לנו פה להשתלב בצורה הטובה ביותר – וזה חשוב מאוד”.

“אני מאמינה באופן אישי בהסברה, שיכירו אותנו התושבים ושידעו מה נכון ומה לא”, מוסיפה דאי ואומרת: “החלטנו להתחיל בבתי ספר מתוך האמונה שכדאי וטוב להתחיל עם הבסיס –בני הנוער, לטפח אותם למען עתיד טוב יותר. בהמשך נקיים כנסים של משטרה עם התושבים ביחד, זה דבר מקובל בשיטור עירוני”.

השיטור העירוני באור עקיבא יפעל בשיתוף פעולה עם הפקחים העירוניים, כאשר לכל אחד מהם יהיו סמכויות נפרדות. היחידה תמשיך להיות כפופה לתחנת משטרת חדרה הראשית.

“אני לא מאמינה במהפכות של יום אחד”, חותמת דאי, “מדובר בעבודה תהליכית, זה לא יהיה פשוט אבל דורש שיתוף פעולה עם הקהילה, העירייה והאזרחים. המטרה שלנו זה לבוא לגעת במה שמפריע לתושבים ולעזור להם”.

סגן ניצב אמיר גולדשטיין, מפקד תחנת חדרה, האמון על נקודת המשטרה באור עקיבא, אמר היום: “אני מאמין ששירות משטרה ראוי ומיטבי לציבור הוא שילוב מאוזן בין מלחמה עיקשת בפשיעה לבין חיבור אמיתי לקהילה. שוטרי תחנת חדרה מוכוונים לבצע פעילויות הסברה רבות ומגוונות לכל רבדי האוכלוסייה, בדגש על הדור הצעיר, מתוך מטרה לקרב את האזרחים לעבודת המשטרה ולהכרה שאנו פה בשבילם ועבורם”.

  

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן