Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

מצמרר: הקלטת שיר שאותרה בטלפון של חלל צה”ל ינון תמיר ז”ל מפרדס חנה – חודשה עם להקת קול המלאכים [📹]

בשבוע שעבר היה אמור לציין ינון תמיר ז”ל את  יום הולדתו ה-21. לפני כ-7 חודשים הוא נפל בלחימה בצפון רצועת עזה, ונשאר בגיל 20 לעד.

משפחתו איתרה במכשיר הטלפון שלו הקלטה שביצע לשיר “לילה” של שלום חנוך. את השיר אסף לחיקו ישראל כסיף, מלחין ומפיק מוזיקלי, מנהל ובעלים של ”אולפני קלמנטינה“, מפרדס חנה-כרכור, שהקים לפני מספר שנים את ההרכב “קול המלאכים”.

“קול המלאכים” הוא סיפורה של מקהלת ילדים שפוגשת ילדים עם תסמונת דאון ויחד מקימים להקה משותפת ומופיעים להפצת האור והמסר שכל הילדים שווים.

את השיר “לילה” עטפו כסיף וחברי ההרכב לשיר מרגש, מצמרר ומיוחד, לזכרו של תמיר ז”ל.

כסיף תיאר את התהליך בחשבון הפייסבוק שלו: “לכבוד יום ההולדת של ינון ז”ל ולעילוי נשמתו, ינון נפל ב-19.11.23 ברצועת עזה, על הגנת המולדת במלחמת חרבות ברזל. מזל טוב ילד שנכנס לכולנו ללב.

“כמו במעשה ניסים, הקלטת שירתו של ינון נמצאה במכשיר הטלפון שלו לאחר נופלו שוחזרה ונעטפה בצלילים וקולות ילדי להקת “קול המלאכים” והצ’לנית חמוטל צור מרום. מוזמנים לשתף לעילוי נשמתו באהבה. יהי זכרו ברוך. זכרון לחיים -אנדרטה דיגיטלית”.

 

דילוג לתוכן