Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

שבת 7.10, כפר עזה: לוסי אהריש, האורחים מקיסריה ומבצע ההצלה לאחר שעות של מאבק מול המחבלים [וידאו]

כפר עזה, יום שבת האחרון 7.10.2023, היום בו החלה התופת והמלחמה בישראל. תושבים מקיסריה הגיעו להתארח אצל חבריהם בקיבוץ כפר עזה כשאט אט מתחילות להתקבל הודעות מבהילות על המצב השורר בקיבוצים והמושבים שבעוטף, חדירת המחבלים והיריות שנשמעות מכל מקום. 

חנוך דאום פרסם הבוקר (חמישי, 12.10) פוסט שכתבה שרונה שמעוני, בו תיארה את הרגעים הנוראיים שחוו בני הבית, והמעורבות של אשת התקשורת לוסי אהריש – “מלאכית על פני האדמה”, כך הגדירו אותה במשפחה שניצלה.

שמעוני מתארת: “…בשביעי לאוקטובר הארור, אח שלי קיבל הודעה קפקאית מאשתו של החבר הטוב שלו – הם מתחבאים בממ”ד בבית בכפר עזה יחד עם החברים מקיסריה, בבית יש מחבלים, והם מחזיקים בידית הדלת חזק כלפי מעלה.

“היא לא ידעה אז שידית דלת הממד תהפוך לזירת הורדת ידיים במשך 6 שעות, כאשר שתי המשפחות מצטופפות בממד ללא אוויר לנשימה, רק ריח אש חודר מבחוץ, ובפחד קיומי מז’אנר האפוקליפסה. ובכל הזמן הזה, המחבלים מנסים לפרוץ את הדלת ללא לאות, גם ביריות. ואף אחד לא מגיע.

“במקביל לאירוע הנורא, אח שלי פתח חמ”ל ופנה לאינספור כתבים, אנשי תקשורת ובכירים רלוונטים, אך למרבה הצער, על אף המאמצים העילאיים והמרגשים שלהם, לא היה כיוון למענה צבאי. כששמעתי על זה, הייתי בשיחת טלפון עם חברתי רוני קיי, והיא מבלי לאבד רגע, הישר מניו יורק, גייסה את חבריה מהתקשורת, ביניהם, חברתה הטובה לוסי אהריש.
באקטיביזם המופרע שלה, לוסי לא הסתפקה בהעברת המידע הלאה, אלא ניהלה בפועל מבצע הצלה פרטי. היא הזעיקה את החבר’ה מהצוות של בעלה, צחי הלוי, ציידה אותם במיקום מדויק ועמדה איתם ועם אח שלי בקשר אונליין לאורך כל שעות המבצע.

“והיא התפללה כמו שאמא מתפללת על הילדים שלה, ולא נשמה עד לרגע בו המחבלים חוסלו ושתי המשפחות שוחררו. רק אז, לראשונה, היא הרשתה לעצמה להתפרק, ובבכי קורע לב בישרה לאחי את בשורת החילוץ. את הגיבורה שלי, לוסי. מלאכית על פני האדמה”.

 

דילוג לתוכן