Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

עיריית אור עקיבא מודה: מנהל אגף הביטחון גויס למילואים, לא הצלחנו להחזירו בתקופה זו

עיריית אור עקיבא מודה: מנהל אגף הביטחון גויס למילואים, לא הצלחנו להחזירו בתקופה זו

לאחר שבעירייה ביקשו להחזיר לתפקיד את יהודה מימון, שגויס בצו 8 לצה"ל, הנחה ראש העיר את המנכ"ל לפעול לגיוס אחראי ייעודי לתחום לתקופת החירום

בעקבות ביקורת ציבורית על כך שמנהל אגף הביטחון בעיריית אור עקיבא, יהודה מימון, גויס בצו 8 למילואים והעיר נותרה ללא אחראי מתכלל בתחום הביטחון והחירום בעיר, מפרסמת היום עיריית אור עקיבא הודעה מיוחדת בנושא.

“בעקבות התנדבותו של מנהל אגף הביטחון בעירייה בצו 8 לצה”ל, זאת במסגרת המלחמה, נעשו פניות לוועדה לתיאום מילואים (ולת”ם) בתמיכה של זרוע חירום של אגף העבודה, ועל אף ניסיונות העירייה לשחררו מהשירות, כולל ערעור על ההחלטה – הדבר לא צלח”, נמסר מהעירייה. 

“בעקבות כך, הנחה ראש העיר את המנכ”ל לפעול לגיוס אחראי ייעודי לתחום לתקופת החירום הפוקדת את ישראל ואור עקיבא. הנושא מטופל בימים אלה ואנו בשלבים מתקדמים של איתור וגיוס מועמד/ת ראוי/ה. חשוב להדגיש: העירייה פעלה ובהצלחה למלא אחר משימות הביטחון באמצעות אנשי מקצוע ופיקוד העורף המצויים דרך קבע בעיר מיום פתיחת המערכה.
יש לציין כי כל נושא הביטחון העירוני מנוהל כל העת על ידי מנכ”ל העירייה ומתוכלל בשיתוף ראש העירייה ומפקדי היקל”ר של פיקוד העורף – האמון על הנושא בשעת חירום”. 

אגף הביטחון והאכיפה בעיריית אור עקיבא | צילומים: מטעם העירייה

מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל והשבת השחורה של ה-7.10.2023, תהו רבים באור עקיבא לאן נעלם מנהל אגף הביטחון. מנהל האגף הוא הסמכות בעלת הידע הכי רחב בעיר למקרי קיצון וחירום, הוא השתתף בכל תרגילי החירום שנערכו בשנים האחרונות בעיר ויודע לתכלל את כל מערך החירום. 

בעיר נשמעה ביקורת על כך שלא הוגדר בעל תפקיד במקומו של מימון, ובשטח נוצרו יוזמות להגברת הביטחון – בהם הקמת כיתת הכוננות, סיירת ביטחון המורכבת ממתנדבים ויוזמות נוספות. 

רון אלקובי, חברו לסיעה של ראש העיר אלי אנקונינה, ציין היום כי “עיריית אור עקיבא מנוהלת בימים אלה על הצד הטוב ביותר כך שכל תפקידי החירום מאויישים על ידי גורמים מוסמכים, כולל תפקידי הקב״ט. אבהיר, ביטחון העיר בחירום מנוהל כך שבכל יום, בשעות מוגדרות, נערכות הערכות מצב סדורות בראשות ראש העיר עם בעלי התפקידים הרלוונטיים מפיקוד העורף, משטרת ישראל, ביטחון קהילתי ועוד, וזאת לטובת הבטחת הביטחון היישובי על הצד הטוב ביותר.

“לראייה, ביום ראשון האחרון ב-29.10, נערכה ביקורת פתע של היקל״ר בעיר, יחידת קישור לרשויות המקומית, אל״מ בצה״ל, והעירייה צוינה לשבח על ביצועיה ותפקודה בשעת חירום. זו האמת. מצער מאוד, שבימי מלחמה יש מי שמנסה לעשות הון פוליטי מהמתח והחשש המוצדק בציבור. חשוב לי לומר כי הדברים בשליטה וגם אם ישנם עוד פערים קטנים גם הם בטיפול. הציבור יכול להיות רגוע ולהבין שביטחונו בידיים טובות. מעבר לכך, ולשם העצמת הביטחון היישובי, אנצל את ההזדמנות ואזמין אתכם.ן להצטרף ולהתנדב לסיירות הביטחון ולכיתת הכוננות היישובית דרך משה נקש שמתכלל את הביטחון הקהילתי”. 

ראש העיר אלי אנקונינה (מימין), איש פיקוד העורף ויהודה מימון

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן