Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

סקר עירוני באור עקיבא: אלה התחומים שפוגמים באיכות החיים של התושבים בעיר

לאחר נהיגה מסוכנת ופרועה במרחב הציבורי, תחומים נוספים הדורשים טיפול הם ונדליזם במקומות ציבוריים, הקמות רעש, אלימות וכלבים משוטטים. שלומי שגב, מנהל היחידה לשיטור עירוני: "אנו מבשרים על שירות חדש לתושבי העיר - ומהיום תוכלו להתקשר ישירות לניידת השיטור העירוני"

סקר עירוני חדש שתוצאותיו מתפרסמות אחר הצהריים היום (שלישי) מגלה כי איכות החיים של תושבי אור עקיבא נפגמים בעיקר מנהיגה מסוכנת או פרועה ברחובות.

עם כניסתו לתפקיד של שלומי שגב, כמנהל היחידה לשיטור עירוני לאחרונה, הוא פרסם סקר בקרב התושבים, בשפה העברית והרוסית אשר עסק בתחושת הביטחון האישי ואיכות החיים בעיר.

נתוני הסקר, שמתפרסמים כעת לראשונה, מגלים את התחומים שפוגמים באיכות חייהם של התושבים. לאחר נהיגה מסוכנת ופרועה במרחב הציבורי, תחומים נוספים הדורשים טיפול הם ונדליזם במקומות ציבוריים, הקמות רעש, אלימות וכלבים משוטטים.

עוד צוין בהערות הסקר על כלבים שעושים צרכים בגינות ובעליהם לא אוספים את הגללים אחריהם, כלבים משוחררים בפארקים ללא השגחה צמודה, נהיגה מסכנת של טרקטורונים בגני שעשועים וברחובות העיר, נהיגה פרועה של רכבים, בריונות בכביש קרי חניית רכבים בתוך כיכרות, עמידת רכבים באמצע הכביש, חניות כפולות, חניות על מדרכות, השלכת פסולת בפארקים והשלכת פסולת בנייה.

בסעיף הקמות הרעש עולה בצורה מאוד בולטת נושא הקריוקי והחוסר התחשבות באחר. מוזיקה/שירת קריוקי המתנגנת לעיתים אף עד שעות הבוקר המוקדמות.
כמו כן לטענת התושבים חסרה מאוד נוכחות של גורמי האכיפה בעיר.

התושבים דיווחו בסקר על נהיגה מסכנת של טרקטורונים בגני שעשועים וברחובות העיר. צילום: אילוסטרציה

שגב מציין היום כי נתוני הסקר הוצגו לראש הרשות מר שמחה יוסיפוב ולמפקד תחנת המשטרה סנ״צ מיכה גפני ונקבעה תוכנית עבודה סדורה אופרטיבית וכבר השבוע נתחיל לתת מענה בנושאים שהועלו בסקר. בתחילה נעסוק בהסברה, ניתן הזדמנות להכיר את החוק כלשונו ולאחר תקופת ההסברה תחל פעילות אכיפה מוגברת.

“השיטור העירוני מורכב משוטרים ופקחים מסייעים כך ששילוב של עירייה ומשטרה מקנה סמכויות נרחבות לטיפול באירועים פליליים ועירוניים במרחב הציבורי על מנת לחזק את יכולת האכיפה וההרתעה ולהפחית באופן ניכר את רמת האלימות, העבריינות וההתנהגות האנטי חברתית בדגש לעבירות איכות חיים וזאת בהתאם למימוש מדיניות האכיפה שנקבעה על ידי ראש הרשות”, אומר שגב.

“תוכנית זו היא חלק מתוכנית של המשרד לביטחון הפנים בשיתוף העירייה ומשטרת ישראל במטרה להביא לשיפור משמעותי בתחושת הביטחון האישי ואיכות החיים של תושבי העיר. לדיווח אירועים הנוגעים לשיטור העירוני ניתן שירות חדש לתושבי העיר. תוכלו להתקשר ישירות לניידת השיטור העירוני.

“הותקן בניידת השיטור טלפון קבוע בו תוכלו לפנות ישירות לצוות השיטור הנמצא בניידת ותדווחו על כל אירוע/מיפגע בו נדרש טיפול/התייחסות של השיטור העירוני.
מס׳ הפלאפון בניידת השיטור העירוני 0546682821. על מנת שנוכל להגיע מיד לאירועים ללא עיכובים יש להעביר מיקום מדויק, סוג המטרד, שעת האירוע.
ניתן גם לפנות למוקד 106 ב *2106, ולמוקד 100 של המשטרה”.

שגב מציע כי “בפנייתכם למוקד 100 מומלץ לבקש מהמוקדן/ית את מספר הפנייה כך שבמידה ולא תטופל הפנייה נוכל אנחנו לבדוק את הסיבה לעיכוב או חוסר הטיפול. כמו כן, ניתן להגיש תלונה מקוונת, דרך האינטרנט באתר המשטרה, אפשרות זו מיועדת למי שרוצה להגיש תלונה ולא מעוניין להגיע פיזית לתחנת המשטרה.
שימו לב, טופס הבקשה להגשת תלונה אינו מהווה תלונה רשמית עד להשלמת התהליך על ידי חוקרי המשטרה”.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן