'המערב הפרוע' של שכונת קנדי באור עקיבא יגיע לקיצו? "תושב בנה מרפסת – בא פקח והורה לו לפרק הכל"

תושבים מספרים היום כי בחודש שעבר הגיע אל שכונת קנדי פקח בנייה וביקש מאחד התושבים לפרק סוג של מרפסת שהחל ככל הנראה לבנות במקום. כעת תוהים התושבים למה השכן קיבל הוראה כזו, אבל מבנים אחרים שהתרחבו לכאורה לשטחים ציבוריים - נשארים שלמים

סיפור מוזר ואולי אפילו משמעותי בלב שכונת קנדי באור עקיבא מגיע מהחודש האחרון: תושב השכונה, שככל הנראה רצה לבנות מרפסת קטנה בצמוד לבית בקומת הקרקע באחד הבניינים – נאלץ לפרק אותה בהוראה של מפקח בנייה. כך העידו תושבים בשכונה

שכונת קנדי. למצולמים אין קשר לידיעה

בלב שכונת קנדי, בבניינים הפנימיים, מעידים תושבים כי יש מזה שנים מה שנראה כסוג של "מערב פרוע". בשטחים, שעל פניו נראים ציבוריים ושטחים משותפים, צמחו הגדלות בנייה וסגירה של שטחים – כאשר האישורים לכל אלה מצויים בעלטת-מידע. גם אם חלק מהמתחמים הם באישור רשויות החוק, לא ברור כיצד ניתנו האישורים שכן חלקם כאמור – פולשים ממש לשטחים ציבוריים וגינות ציבוריות משותפות – שבעבר היו פתוחות לכל והם מסביב לבניינים ולא קשורים לדירות עצמן.

מדובר בבתים אשר מצויים בבניינים בני 3 או 4 קומות, בנייני רכבת ישנים בתוך שכונה קנדי, אשר נבנו בשנות ה-60 וה-70 של המאה הקודמת. כל מי שיסתובב במקום יראה מתחמי מגורים שנראים לעיתים מנותקים מהבניינים עצמם, חצרות משודרגות, מתחמים סגורים, גדרות, מבנים ארעיים ועוד.

עוד כתבות במגדלור ניוז >> 

ובכן, השכן שבנה לאחרונה סוג של "מרפסת" ליד ביתו בתוך שכונת קנדי – נאלץ לפרק אותה, כך כאמור על פי עדי ראייה. "מישהו לא אהב את הבנייה הזאת, הזמין פיקוח ודיווח על הבנייה. התושב קיבל הוראה להרוס הכל. מה שמצחיק זה שבינתיים מסביבו, עומדים כמה מבנים לא חוקיים לכאורה, כולל שכנים עם יחידות דיור בחצר בכל הבתים הסמוכים בקנדי, ללא כל אישור. האם מדובר באפליות?".

שכונת קנדי. למצולם אין קשר לידיעה

שכנו של האיש תושב שכונת קנדי אמר: "איפה הצדק? אני לא נגד הבניה, ולהפך, אני שמח ששכנים מרחיבים את ביתם, הדירות כאן מאוד קטנות. אבל איך יכול להיות שבאים בתלונות רק לאדם אחד? האם לאנשים כאן יש קשרים? אני דוגל בשוויון.

"קנדי היא שכונה שבמשך המון שנים אין בה שום אכיפה, התושבים מחליטים לבנות מחסנים בחדר המדרגות ללא כל אישור, וגם משתלטים על השטח הציבורי של הבניין בכדי להקים לעצמם חצר פרטית", הוסיף התושב.

יש לציין כי הנושא מוכר היטב לעירייה ולרשויות החוק, אך עד היום כאמור, לא עשו דבר ואיפשרו את הבנייה ואף ההתרחבות על שטחים ציבוריים לכאורה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן