Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגזין שישי || “הרגשנו שחשוב יהיה להשמיע קול של אהבה ותקווה. אבל יש מחיר לחשיפה ולפרסום. בטח שמדובר בילדים”

מגזין שישי || הזמר והיוצר חנן בן ארי, המתגורר עם משפחתו בפרדס חנה-כרכור, קיבל את השבת בפייסבוק יחד עם מאות אלפי עוקביו בארץ ובעולם במהלך ימי הקורונה והמגבלות || בשבוע שעבר הודיע רשמית על הפסקת המיזם עם משפחתו והסביר: "הרגשנו אשתי ואני, שזה קצת בלבל לנו את הבית"

יום שישי בשעה 14:00. שיר ציון נכנסת לפריים, חנן בן ארי מתיישב ומנגן. “ברגשות מעורבים, געגוע מהול בכאב, על הפרידה הזאת מכם, הפכנו למשפחה אחת גדולה, בינלאומית. לא יאומן”, פתח חנן בן ארי את קבלת השבת האחרונה שלו לפני כחודשיים בעמוד הרשמי שלו בעמוד הפייסבוק.

כך, מדי שבוע לאורך שבועות הקורונה, הסגר והמגבלות, קיבל בן ארי יחד עם ילדיו והמשפחה את השבת עם קהל עוקביו בארץ ובחו”ל, ניגן את שיריו, ניגן שירי שבת אחרים, ניגן שירים של יוצרים ישראלים, וליווה את עצמו בסיפורים קטנים מהיומיום המורכב והמיוחד של החודשים האחרונים.

אין ספק שזה היה אחד מהדברים היותר מנחמים ומשמחים בקורונה. בשבוע שעבר, הזמר והיוצר הודיע כי החליט רשמית להפסיק את המסורת בפייסבוק. בן ארי הסביר כי הסיבה להפסקת המסורת האהובה, היא המחיר האישי שמשלמת משפחתו: “האמת שתכננו לחזור מייד אחרי תשעה באב. גם כי התגעגענו, וגם כי מול כל הכאב ושנאת החינם שמשתוללים ברחובות וברשתות, הרגשנו שחשוב יהיה להשמיע קול של אהבה ותקווה. אבל יש מחיר לחשיפה ולפרסום. בטח שמדובר בילדים”, כתב בן ארי.

“הרגשנו אשתי ואני, שזה קצת בלבל לנו את הבית. כל האהבה הענקית הזו שאתם מרעיפים עלינו, כאן בתגובות בפייסבוק וגם בחיים עצמם, זו עוצמה של רגשות שצריך לפתח כלים חזקים בנפש בשביל לעמוד מולם ולשמור על שפיות ועל ילדות בריאה ונורמלית”.

הפוסט שעלה בן ארי || צילום מסך

בן ארי המשיך לתאר וציין כי “כשהתחלנו את הלייבים בשישי, לפני חמישה חודשים, חשבנו שזה משהו זמני שיסתיים תוך חודש-חודשיים כשנחזור להופיע ולרקוד על הבמות מול קהל אמיתי. לא תארנו לעצמנו שזה יהפוך לפינה קבועה בכל שישי בשתיים, בכל כך הרבה בתים בישראל וברחבי העולם (טוקיו, ניו יורק, מקסיקו, ברזיל, שבדיה, צרפת ואפילו מרוקו…).

“לא חשבנו שהילדים שלנו יהפכו למפורסמים, ששיר ציון תצטרך להתמודד עם אינספור בקשות לסלפי באמצע בילוי עם חברות במרכז המסחרי. באנו באמת בתמימות ומתוך רצון לעשות טוב על הלב.

“ואנחנו לא מתחרטים לרגע! זו היתה זכות מדהימה ונדירה, להיות איזה קרן אור קטנה עבור כל כך הרבה אנשים בתוך תקופה קשה ומתסכלת. אנחנו אסירי תודה על כל רגע ורגע ששרנו וצחקנו והשתוללנו יחד איתכם. אבל אחרי הרבה התלבטויות החלטנו להפסיק כרגע עם קבלות השבת. המשפחה והילדים לפני הכל”.

בן ארי, שצירף תמונה שצולמה יחד עם משפחתו ביער קסום שכזה, סיכם והודה למשפחתו: “אז תרשו לי בשם כולנו לומר תודה ענקית לילדים שלי: לשיר-ציון הכוכבת, שמשבוע לשבוע הלכה והתפתחה כזמרת וכפרפורמרית, ורק אלוהים יודע מה היא מתכננת לנו. אהובה שלנו! את פרח נדיר ומהמם. קחי את הזמן שלך לגדול ולצמוח כדי שבעוד כמה שנים תוכלי להביא אור גדול ואמיתי לעולם.

“לברוכי אחראי המורל והוייב, אין על הריקודים שלך, אין על האנרגיה הבלונדינית המתפרצת שלך. כמה שאתה מוכשר וחכם. למשה, מוש בן ארי הפרטי שלנו 🙂 אלפי סבתות ברחבי העולם רוצות לאמץ אותך כנכד אחרי שהפגנת חמידות יתר בלייבים. תמשיך להיות כזה רגיש וביישן וגיבור. בהצלחה בכיתה א’!למרים, מריומה האחת והיחידה, את כמו שמש צהובה וסקרנית והצחוק המתגלגל והמדבק שלך מאיר את כל פינות הבית.

“לאהבה, אהבושקי המתוקה, שגנבה את ההצגה בלי מילים ו(כמעט) בלי שיניים. ותודה אחרונה לאשתי האהובה, הדסה. באמת שכבר אין לי מילים לתאר את האישה הזאת. וונדר וומן אמיתית. כל מה ששלי – שלה.חברות וחברים שלנו, אנחנו מתגעגעים אליכם מאד, ובאמת שגם לנו קשה להפסיק את המסורת היפה הזו, אבל מאמינים שבטווח הארוך זה ישתלם לכולנו”

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן