התיאטרון עובר לגינה: בעקבות הקורונה, בקיסריה ובבנימינה יציגו הצגות לתושבים בחצרות בתים

התיאטרון העברי חבר ליישובים וליוזמות של תושבים, ויציג מהצגותיו בחצרות בתים, במחירי כרטיסים של בין 50-70 ש"ח || בקיסריה יוצגו 3 הצגות ומופע סטנדאפ של ארז שלם במהלך אוגוסט וספטמבר

מגבלות הקורונה ממשיכות, היכלי התרבות סגורים, ומתחמי דרייב אין ראשונים מתחילים לצוץ לצפייה בסרטים ומופעים מתוך הרכב. יוזמה חדשה בקיסריה שתחל בקרוב מציעה צפייה בהצגות תיאטרון מוכרות בחצרות בתים של תושבים.

המיזם של מרכז קיסריה יחד עם בתי התושבים והתיאטרון העברי, יציג לאורך החודשים אוגוסט וספטמבר הצגות תיאטרון, בכל שבוע הצגה אחת בחצר אחרת. ההצגה הראשונה תוצג בסוף החודש, "שוקו וניל", בהשתתפות ארז שלם, ביום שלישי 25.8.20 בשעה 21:00, אצל משפ' שוהם ברח' חבצלת 7 (שכונה 5).

לאור העובדה שמדובר בהצגות חצר, מחירי הכרטיסים יהיו נמוכים יותר מהצגות בהיכלי התרבות ויהיו 50 ש"ח. ב-31.8.20 בשעה 21:00, תוצג "קברט ז'בוטינסקי" אצל משפ' מאיר רח' הדר 70 (שכונה 6) וב-5.09.20 בשעה 21:00, "יהודי טוב" אצל משפ' לביא רח' גל 50 (שכונה 12).

הערב האחרון יתקיים ב-15.9.2020 עם מופע הסטנדאפ של ארז שלם, אצל משפ' מנחם רח' סלעית 10 (שכונה 7), כשהפעם כרטיס יעלה 70 ש"ח. התיאטרון יציג במהלך השבועות הקרובים בחצרות נוספות בבתים, בין היתר בקרית טבעון, בעין איילה ובבית מקימי התיאטרון, פנינה ברט וגדי צדקה בבנימינה.

אגב, משכנו של התיאטרון הוא באזור התעשייה באור עקיבא, שם נמצא מרכז הציוד והפן הלוגיסטי של התיאטרון. הוא הוקם בשנת 2010 על ידי ברט וצדקה כאמור, זוג אמנים יוצרים. מדובר בתיאטרון רפרטוארי אשר הצגותיו מופיעות, בימים שבשגרה, יום-יום בכל רחבי הארץ ופעילים בו עשרות שחקנים בינהם: שלמה בראבא, מירי אלוני, ארז שלם, ישי גולן, יגאל עדיקא, דינה בליי ועוד רבים וטובים.

גדי ופנינה מספרים שהקימו את התיאטרון כי הרגישו שיש צורך בתיאטרון שקרוב ללב הצופים, שהקהל הישראלי יוכל להזדהות עם הדרמה והקומדיה ויחגוג את קיומו דרך כלי התיאטרון.

"אחד מדגלי העשייה של התיאטרון העברי הוא להביא תרבות ראויה לכל פינה בארץ, לכל צופה באשר הוא ולהוסיף-דרך התיאטרון- לבניין התרבות העברית המתהווה. התיאטרון העברי הוא עמותה לטיפוח תרבות עברית ועיקר הרפרטואר שלו בנוי על הצגות מקור, הצגות המפגישות את הקהל הישראלי עם מחזאות רלוונטית לקיום ולחיים ישראל", מציינים צדקה וברט.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן