Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

חריג: כתב אישום נגד 2 הורים מאור עקיבא על הפרת חוק חינוך חובה לילדם

כתב אישום חריג יחסית הוגש לפני ימים אחדים נגד זוג הורים מאור עקיבא בגין עבירה של חוק לימוד חובה. השניים, שהינם הוריו של ילד בן 14, הועמדו לדין על היועמ”ש של העירייה בבית משפט השלום בחדרה.

על פי כתב האישום, בשנות הלימודים תשפ”א ו – תשפ”ב ביקשו ההורים הנאשמים וקיבלו ממנהל מחוז חיפה במשרד החינוך פטור מרישום הקטין למוסד חינוך לשם חינוך ביתי.

בשנת הלימודים תשפ”ג שבו וביקש ההורים פטור, כאמור, אולם, הפעם סורבו ונדרשו לפנות לאגף החינוך בעיריית אור עקיבא לצורך רישומו למוסד חינוך.

ההורים, כפי שעולה מכתב האישום, לא מילאו אחר הוראת מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך  עד ל – 19 במרץ 2024 עת רשמו את בנם לשנת הלימודים תשפ”ד לבית ספר “דרור” באור עקיבא.

על פי העירייה, בנם של הנאשמים לא התייצב ללימודים בבית הספר ממועד רישומו ועד למועד בו הוגש כתב האישום.  מכתב האישום עולה כי ניסיונותיהם הרבים של הקב”ס (קצין ביקור סדיר) המטפל בילד באגף החינוך בעיריית אור עקיבא, של מנהל בית הספר ושל יועץ בית הספר – לא הצליחו לגרום לילד להתחיל ללמוד באופן סדיר.

בכתב האישום צוין כי ההורים ובנם אינם מוכרים לאגף הרווחה ואין עובד סוציאלי שמטפל בהם. ב – 28 במרץ נשלח בדואר רשום מכתב לנאשמים אשר התקבל על ידם ומטרתו לגרום להם שבנם ילמד באופן סדיר במוסד חינוכי.
אולם, עד ליום הגשת כתב האישום, הילד טרם התייצב ללימודים בבית הספר.

בעקבות כך, הוחלט בעירייה, לאחר גביית עדויות מאנשי הצוות של בית הספר ובהתבסס על המסמכים השונים, להגיש נגד ההורים כתב אישום בגין עבירה של חוק לימוד חובה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
19 .
Inline Feedbacks
View all comments
זיוה
זיוה
20/05/2024 00:14

עם המצב של הנוער היום המסגרות ברמות הכי נמוכות שיש והמצב הבריאותי והביטחוני במדינה הזו ספק אם לשלוח ילדים למסגרת בית ספרית

דילוג לתוכן