Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

פרשת האונס באילת: אחרי מעצר 2 תושבים חדרה – שני צעירים נוספים נעצרו, החל פיענוח מצלמות האבטחה

פרשת האונס באילת: לאחר ששני צעירים מחדרה נעצרו בחשד למעורבות בפרשה, נעצרו היום (שבת) 2 צעירים נוספים בני 17 נעצרו בחשד לאינוס, אחד יובא להארכת מעצר. הם מכחישים מעורבותם באירוע.

הערב דווח כי העדויות וממצאי החקירה מראים בבירור על מספר דו ספרתי של מעורבים. בימים הקרובים צפויים מעצרים נוספים על סמך מצלמות אבטחה – במלון מפוזרות 48 מצלמות שמצלמות חלקים גדולים שלו – כולל המסדרונות. החוקרים מנסים להבין כמה מעורבים בדיוק היו באירוע עצמו, כאשר הנערה בעצמה לא זוכרת ולא תדע לזהות אותם.

חברתה סיפרה: “כשחזרתי לחדר ראיתי התגודדות של עשרות אנשים. מצאתי אותה שרועה על המיטה כשהיא מחוסרת הכרה. מישהו פתח לי את הדלת כשהוא חצי עירום”. המשטרה גם עצרה בסוף השבוע צעירה בת 19 שתועדה בהתכתבות וואצאפ מעודדת הפצת סרטונים מהחשד לאונס. “הפצת הסרטונים תביא למעצרים גם נגד צופים ומפיצים בלבד”, נמסר מהמשטרה.

אילת. אילוסטרציה: מגדלור ניוז

קראו גם >>

מעצר החשוד מחדרה במעורבות באונס באילת הוארך; בשישי: מחאה גדולה נגד אלימות כלפי נשים בכיכר המשטרה
חשד: בת 16 נאנסה על ידי קבוצת גברים בבית מלון באילת, תושב חדרה נעצר

בערוץ 13 פורסם (ה’) כי לשני החשודים מחדרה עבר פלילי – אחד בעוון התפרצות ואלימות והשני בעוון וסמים. יש לציין כי השניים מכחישים את הנושא ואת מעורבותם באירוע.

לאחר שהשניים נעצרו הם הובאו היום להארכת מעצר בבית המשפט, ומעצרם אכן הוארך בחמישה ימים עד יום שני הבא. האירוע גרר גינויים נרחבים ותגובות בכל רחבי הארץ גם מצד פוליטיקאים וידוענים. בסביבת הנערה אומרו היום לתקשורת כי על הנערה עוברים ימים קשים ביותר, מצבה קשה ביותר. “הניחו לה והביאו לדין את הנערים המעורבים”, אמרו.

במלון אמרו ביום חמישי כי “המקרה לא קרה כאן. עברנו על המצלמות ולא ראינו התקהלות. זו הגזמה, אין לנו שם או מספר חדר והיד קלה על המקלדת. אנחנו לא מכחישים את מה שקרה, ליבנו עם הנערה. חשוב לדעת כי אנחנו עשינו את עבודתינו נאמנה לאורך כל התקופה ומשתפים פעולה מלאה עם המשטרה”.

עדכון ראשון: 20.8.20, 20:20
דילוג לתוכן