Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

“נקי, כשר והשירות אדיב” מול “יקר, המחירים לא משתלמים”: הבורגריה החדשה באור עקיבא שנמצאת בוויכוח הלקוחות

סצנת הבורגרים באור עקיבא ממשיכה לצבור תאוצה, ובורגריה חדשה שנפתחה לפני מספר שבועות במרכז המסחרי שבשכונת אורות בשד’ דוד המלך נמצאת במחלוקת וויכוח בין הממליצים והפחות ממליצים בעיר. 

המקום החדש בשם “ריקו ריקו” הוקם על ידי בפרסומיו. יש כאן מספר סוגים של מנות המבורגר, לצד בוריטו – שזו בעצם הטורטיה המפורסמת במגוון מילואים. מחפשים מתוק לקינוח בסגנון ארגנטינאי? תמצאו כאן את הצ’ורוס המפורסם.

ומה חושבים התושבים מאז נפתחה המקום החדש – שהוא גם כשר למהדרין? אז יש כמה וכמה דעות חלוקות. “חייב לפרגן להמבורגר ריקו ריקו של אנדרס שבשדרת דוד המלך”, כתב לאחרונה מוטי ברשתות החברתיות. “לפני חודש פורסם כאן בקבוצה והיום אכלנו אצלו והיה פשוט מצויין. בנוסף התפוצצנו מהפינוקים שהביא לנו לשולחן”.

גם תושבת העיר, אריקה מאוד ממליצה: “למי שמחפש עוד מסעדה מקומית טעימה עם מחירים טובים – ממליצה על ״ריקו ריקו״, מסעדה חדשה שנפתחה בכיכר של דוד המלך באורות. תפריט המבורגרים וטורטיות, צורוס מתוק וטעים למי שאוהב. אכלנו היום והיה ממש טעים, הכל טרי ונקי. למי ששומר – זה כשר למהדרין. הבעלים נחמדים ומשקיעים, חשוב להם שהלקוחות יהיו מרוצים. סוגר פינה לגמרי”.

מהצד השני, יש כאלה שבחרו לבקר – ובעיקר את מחירון התפריט. “יקר!”, מציין יוני, “מחירים של מקדונלדס 50 שח ומעלה להמבורגר”. ירוחם הוסיף: “יקר…יקר…בהשוואה לרמת המוצר ואיכותו.”.

דילוג לתוכן