Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

תושבת אור עקיבא כרזה את שמות החטופים מול ביתו של נתניהו בקיסריה – ועוכבה לחקירה [וידאו]

יולנדה יבור, אחת מפעילות המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו באור עקיבא וסביבתה, כרזה היום (שבת, 3.2) בצהריים את שמות החטופים הנמצאים ברצועת עזה מאז ה-7.10 ולמקום הוזעקה ניידת שעיכבה אותה לחקירה, לתחנת משטרת חדרה. 

יבור שוחחה עם מפקד נקודת המשטרה באור עקיבא, מפקח ניצן הינדי בשדה פתוח, כאשר התבקשה לחדול מכריזה היות ומדובר במטרד רעש, לטענת המשטרה. בהמשך, כאמור, משסירבה לחדול, עוכבה לחקירה.

יבור שוחררה בהמשך מהתחנה ללא תנאים וציינה: “בדומה לחבר הכנסת גלעד קריב, עמדנו וכרזנו היום את שמות החטופים מול ביתו של נתניהו, מהר מאוד הגיעה ניידת עם שלושה שוטרים שאסרו עלינו לעמוד בשטח הזה, ביקשו את המגפונים, בשונה ממה שהיה אתמול, לאחר שהסברנו להם שאנחנו לא עוברות פה על עבירה, עוכבתי. המגפון תפוס, סירבו לתת טופס תופס, אמרו שאין להם מושג מה זה. אם לא מגיע לקיסריה במסות גדולות, הפארסה הזו תמשיך שבוע אחרי שבוע”.

מאות בני אדם מפגינים הערב (מוצ”ש 3.2) בקיסריה נגד ראש הממשלה נתניהו, ומניפים שלטים עם הכיתובים: “נתניהו אשם במחדל” ו”הגיע הזמן ללכת לבחירות”. המוחים קוראים בשמו של ראש הממשלה וזועקים “הדחה – עכשיו”.

דילוג לתוכן