Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

העונש למנהל מסעדה בקיסריה שגנב ממנה מאות אלפי שקלים והוביל לסגירתה

העונש למנהל מסעדה בקיסריה שגנב ממנה מאות אלפי שקלים והוביל לסגירתה

הגניבה הגדולה הובילה לסגירת המסעדה | הנאשם נשלח לשירות מבחן לצורך קבלת תסקיר לפני גזירת עונשו. מתסקיר הראשון עלה כי למחייתו הוא עובד כסדרן מוניות, חב חובות כבדים לגורמים עבריינים בשוק האפור על רקע התמכרותו להימורים

עבודות שירות נגזרו על ידי בית משפט השלום בחדרה על תושב חדרה בעברו, מנהל של מסעדה לשעבר בקיסריה, שהורשע בגניבה בידי עובד.

הנאשם, מרדכי ב’ (41), הועמד לדין בתום חקירת משטרת חדרה. מכתב האישום, שהוגש בפברואר 2021, עולה כי בתקופה הרלבנטית לאירועים נושאי כתב האישום עבד הנאשם כמנהל במסעדה בקיסריה והיה אחראי על ניהול העובדים, ניהול אספקת הסחורה, בדיקה ומעקב אחר הוצאות והכנסות המסעדה, איסוף כספי ההכנסות במזומן והפקדתם בחשבון הבנק של המסעדה.

במהלך התקופה מאז ינואר 2017 ועד אוגוסט 2017 במספר רב של הזדמנויות, גנב הנאשם מקופת המסעדה סך כולל של מאות אלפי שקלים שלא פחת מ- 300,000 שקלים בכך שבמקום להפקיד את סכומי הכסף שהיו בה, בחשבון הבנק של החברה, נטל את הכסף לעצמו.

לאחר דין ודברים בין עו”ד דן גלעד מהסנגוריה הציבורית לבין הפרקליטות, הושג הסדר טיעון, שבמסגרתו הוגש כתב אישום מתוקן שבו הודה הנאשם.

נמל קיסריה להמחשה בלבד | לצילום אין קשר לכתבה | ארכיון: רט”ג

 

[read more]  

לאחר מכן, הוא נשלח לשירות מבחן לצורך קבלת תסקיר לפני גזירת עונשו. מתסקיר הראשון עלה כי למחייתו הוא עובד כסדרן מוניות, חב חובות כבדים לגורמים עבריינים בשוק האפור על רקע התמכרותו להימורים ונתון בהליכי הוצאה לפועל ובהסדר לפשיטת רגל בשל חובות לבנקים. בנוגע להסתבכותו הפלילית טען כי עשה זאת לאור חובותיו הכספיים. בסיומו של התסקיר נמנע שירות המבחן מהמלצה טיפולית. בהמשך נשלח לקבלת תסקיר משלים.

במסגרת הטיעונים לעונש, בעל החברה טען כי אומנם על פי הסדר סכום הגניבה לא עלה על 300 אלף, אך בפועל מדובר בגניבה של כחצי מיליון שקלים, אשר הובילה לסגירת המסעדה שהייתה מפעל חיים עבורו ועבור רעייתו.

בהמשך העידה אמו של הנאשם, שסיפרה על מצבו והתמכרותו של בנה להימורים, ומנגד העידה גם בנוגע להתנהגותו של מנהל החברה.

הפרקליטות עתרה לעונש בין שנתיים לארבע שנים. מנגד, סנגורו של הנאשם, ביקש לאפשר למרשו להשתלב בהליך טיפולי.

הנאשם עצמו סיפר במהלך דבריו בבית המשפט על מצבו והביע חרטה. “אני נקי כבר 10 ימים וחמישה חודשים, לקחתי את עצמי בידיים בגיל 41 אני נקי מהימורים, סמים ואלכוהול. התחלתי טיפול במרכז יום, כשאני מגיע
לשם מדי יום, אני כשבועיים בטיפול. אני לא מתנער מהמעשים שעשיתי, אני כן גנבתי, אני מביע חרטה, זה משהו שהיה גדול ממני, זה נסיבות שגורמים עבריינים איימו עלי ועד היום אני סובל מזה”.

לאחר שמיעת דברים אלו החליט בית המשפט לדחות את מתן גזר הדין, לצורך מעקב של שירות המבחן. בתסקיר המשלים התרשם שירות המבחן מההליך הטיפולי והמליץ שלא להטיל עליו מאסר,גם לא בדרך של עבודות שירות.

בסופו של דבר, השופטת רקפת סגל מוהר, לאחר שמיעת טיעוני הצדדים, גזרה עליו שבעה חודשי עבודות שירות, מאסר על תנאי, פיצוי בסך 50 אלף שקל וצו מבחן לשנה וחצי.

[/read]

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
31 .
Inline Feedbacks
View all comments
מסתערב
מסתערב
14/03/2024 13:26

חחחחחח ועוד חחחח מסתבר גנבים.. ששווה לגנוב החוק אצלנו פחחחחח תמשיכו גם ככה שוטרים הם עילגים ומגייסים עוד עילגים סיימו כתה א’ התגייסו חחחח בקרוב קידום

1 29 30 31
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הבשורה המשמעותית לתושבי נחלת ז’בוטינסקי בבנימינה בנושא נחל תנינים וכביש 652

בחורפים האחרונים, וכל שכן בחורף הגשום האחרון, נסגר כביש 652 לתנועת רכבים עקב הצפתו על ידי מי נחל תנינים | הצפות אלו נגרמו מכך שמעבר נחל תנינים מתחת לכביש בנימינה – זכרון יעקב (כביש 652), לא מסוגל להעביר את כל המים בזמן סערה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן