Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

DoTi כאן כדי לתבל את המוזיקה הישראלית

DoTi כאן כדי לתבל את המוזיקה הישראלית

דיג'יי דותן ג'נאח, לקח את תקופת הקורונה כדי להוציא החוצה את הסגנון המיוחד שלו – שכובש לאט לאט את הרדיו הישראלי ואת חובבי המוסיקה האלקטרונית בעולם ||  עם סאונד שנשמע לא פחות ממצוין, שם מסחרי חדש - DoTi וכשהוא מתגעגע לאולמות ולאירועים, דותן מאור עקיבא מסתכל קדימה: "אני עובד קשה ומביא מוסיקה חדשה, עדכנית, עולמית ונועזת. הכול מקורי, מוקפד ועשוי במלאכת מחשבת" || שימו פליי

הקורונה תפסה את די.ג’יי דותן ג’ננה (ג’נאח), או בשמו החדש DoTi, ברגע שבו פורצת ממנו יצירה חובקת עולם. הסאונד והווייבים בסינגלים החדשים שהוציא רק לאחרונה מי שהרקיד אלפי אנשים באירועים בארץ ובחו”ל – הופכים אותו היום לאחד היוצרים המעניינים בישראל.

DoTi, עשה את הפריצה דווקא בתקופת המורכבת הזו, היצירות שלו מובילות במצעדים הכי נחשבים בעולם, לצד הפקות עבור אומנים בינלאומיים והוא כבר חתום בלייבל artists network revolution שמנהל משא ומתן לשיתופי פעולה מיוחדים עם אגודות מוזיקה בעולם.

DoTi, המתגורר באור עקיבא, בטוח שיש רגעים בו אדם ממציא את עצמו מחדש – ופסק הזמן הכפוי של התקופה האחרונה גרם לו לשחרר לאוויר העולם משהו נועז משלו.

חובבי מוסיקה אלקטרונית ועולמית וDJ’S מסביב לגלובוס לא הופתעו מהפריצה הגדולה, בשדות האלה דותן הוא שם דבר כבר שנים רבות. המוסיקה שלו מגוונת, בשילובים פופיים ואלקטרוניים, משהו שהאוזן שלכם עוד צפויה להתאהב.

בתחנות הרדיו הוא התקבל בזרועות פתוחות – ואפילו בצורה הכי מפרגנת, מעריכה ומפתיעה שיש. קחו לדוגמא, את הרדיו האילתי “קול הים האדום” שנמצא בראש רשימת המשמיעים של הסינגלים החדשים. 2 שדרנים ראויים להערכה- מיכל בלוך וגל רבינו משמיעים אותו הרבה, יחד עם העורך גרי אסור.

עוד ברשימות ההשמעה, תחנות רדיו נוספות, כשהכל בצורה הכי טבעית: הוא שלח את הסינגלים לתחנות, ללא קשרים, והמתין לשמוע את חוות הדעת של העורכים והשדרנים. להפתעתו הרבה הסינגלים התנגנו מאה פעמים בשבוע. אפילו בכאן ב’, תחנת הרדיו החדשותית של תאגיד השידור הציבורי הפתיעה לטובה והתרשמה ממנו.

דותי שיתף פעולה לאחרונה הזמרת המוכשרת ליאור קקון שכיכבה בתכנית הריאליטי המוסיקלית “דה ווייס”. השיר המשותף חצה מאה אלף צפיות והכניס את העבודה של DoTi חזק לראש של הישראלים. הסינגלים האחרים ששחרר דותן הם מתוך הפרוייקט שלו בשותפות עם זמרים אורחים.

אז איך מסתדרים בקו מוסיקלי ישראל שנע בין נועה קירל, מרגי, עומר אדם וגלגל”צ? “אני לא מתחרה בז’אנרים מוזיקליים אחרים ומציע לזמרים מהז’אנר שלהם, במיוחד הים תיכוני, לחזור למקורות כי זה פוגע בהם”, אומר דותי. “אם כבר פופ אלקטרוני, שיעשו את זה כמו שצריך או שישאירו את המוסיקה הזו למי שזה מתאים לו. הסינגלים שאני משחרר לרדיו מביאים סגנון אלקטרוני, פופ, דיפ האוס, פיוצ’ר באס, בעיקר מיינסטרים בינלאומי ובמיוחד מוזיקה שעושה אווירה טובה.

“אנשים ששומעים את החומרים נופלים מהרגליים ואומרים שזה יותר מדי מתקדם וצריך “למזרח” את זה. זמרים שעוקבים אחרי ברשתות שולחים הודעות מפרגנות אבל לא מוכנים עדיין לשיתוף פעולה מכיוון שהם מפחדים שהקהל לא יתחבר לסגנון השונה ושהם יצאו מאיזון, אבל זה רק מוכיח לי כמה שזה חסר פה. מפיק מוסיקלי בישראל נמצא מאחורי הקלעים והזמר בפרונט. בארץ רק ג’ורדי, סתיו בגר ועוד כמה בודדים פרצו את מחסום האנונימיות כמפיקים מוסיקליים. חומה נבנתה כדי שנתאמץ למצוא פתרון יצירתי לפרוץ אותה”.

הדי.ג’יי המוערך מודה שמדובר בחינוך של השוק מחדש. “אין סיבה שקהל ישראלי יסתפק במה שכבר מוכר לו. אני עובד קשה ומביא מוסיקה חדשה, עדכנית, עולמית ונועזת. הכול מקורי, מוקפד ועשוי במלאכת מחשבת. אמשיך לשלוח לתחנות הרדיו יצירות מקוריות במטרה להכניס אותן לתהליך. רשימת ההשמעות ב”סאונד קלאוד” מתארכת, אמנים מוכרים עוקבים אחרי בעניין ומגיבים בשמחה. אני ממשיך הלאה בכל הכוח ומקווה שאוכל לפתוח את הדלת לעוד יוצרים ישראלים מוכרים בתעשייה”.

אנחנו מבטיחים לכם, וכבר שמענו לא מעט מוסיקה השנה, ש- DoTi זה שם שידבר חזק במוסיקה הישראלית בעשור הקרוב. אתם עוד תזכרו את זה.

https://soundcloud.com/dotimusic

https://www.instagram.com/doti.music/

// תוכן שיווקי, נכתב בשיתוף דותן ג’נאח, DoTi || צילומים: אייל צלמים, אסף פלדמן 

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן