Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אישום נגד מדריך בהוסטל בפרדס חנה שתקף קטינים על הרצף האוטיסטי: הפרטים המזעזעים נחשפים

אישום נגד מדריך בהוסטל בפרדס חנה שתקף קטינים על הרצף האוטיסטי: הפרטים המזעזעים נחשפים

כתב אישום חמור הוגש נגד מדריך (28) בהוסטל בפרדס חנה ובו מתוארים סדרת מעשים אלימים של המדריך הנאשם כלפי חוסים קטינים בהוסטל

כתב אישום הוגש נגד מדריך (28) בהוסטל בפרדס חנה, בגין תקיפה, במספר הזדמנויות, של חסרי ישע במוסד.

הנאשם, מחמוד ש’ מג’סר א-זרקא, הועמד לדין על ידי הפרקליטות, בגין תקיפה, של דיירים בהוסטל, שהינם על הרצף האוטיסטי בתפקוד בינוני נמוך והינם חסרי ישע, בעוד הנאשם היה אחראי עליהם.

על פי כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בחדרה, ב-26 באוגוסט 2021 בהוסטל, תקף הנאשם דיירים בהיותו אחראי עליהם, וכן נהג כלפיהם בצורה כוחנית ומאיימת.

מהחקירה עולה כי סמוך לשעה 9:00 של אותו יום, משך הדייר א’ , קטין בן 15, מזגן מהקיר בסלון בהוסטל והוא נפל על הדייר ב’, קטין בן 16, שישב על ספה במקום. בהמשך לכך, בשעה 09:15, ניגש הנאשם אל א’ , שעמד אותה עת בסלון, אחז אותו בחולצה, משך אותו מהחולצה בחוזקה והוביל אותו אל אחת הספות בסלון, דחף והושיב אותו בכוח על הספה, והיכה אותו בשני אגרופים באזור הפנים והצוואר, ובהמשך היכה אותו באגרוף נוסף, באזור הפנים.

מכתב האישום עולה כי בשעה 12:15 ניגש הנאשם אל הדייר ג’, קטין בן 16, אשר שהה בסלון בהוסטל. הנאשם דחף את ג’ בחוזקה אל אחת הספות בסלון, בה ישב באותה עת דייר אחר, ו – ג’ נפל על הספה באופן שפגע בגופו של הדייר האחר. ג’ קם מהספה ועבר לשבת על הספה אחרת בסלון.
בהמשך לכך, בשעה 12:15, ג’ נעמד. הנאשם התקרב אליו באופן שגרם לו להתיישב חזרה על הספה. מיד בהמשך, ג’ נעמד שוב והנאשם דחף אותו חזרה אל הספה. ג’ קם ונעמד שוב, והנאשם אחז בזרועותיו של ג’ ודחף אותו בכוח אל ספה סמוכה, ואז הניח את ידו על כתפו של ג’ בכוח, ודרך עם רגליו על שתי כפות רגליו היחפות של ג’, בחוזקה, כשהנאשם נועל נעליים, מספר פעמים.

זמן קצר לאחר מכן, ג’ קם מהספה, והלך לכיוון הטלוויזיה בסלון.
הנאשם עבר לידו ודחף אותו אל הספה הקרובה אליו. ג’ ניסה לקום מהספה, והנאשם התקרב אליו כך שחזר לשבת על הספה. מספר שניות לאחר מכן, ג’ קם מהספה, ללא הפרעה מצד הנאשם.

עוד עולה מכתב האישום, כי ב – 12:15, ניגש הנאשם ל- ב’ , אשר ישב על הספה בסלון בהוסטל, תפס אותו בכוח מהחולצה שלבש, באזור הצוואר והגב, ומשך אותו בניסיון להקימו מהספה. לאחר שלא הצליח לעשות כן, הנאשם אחז בכוח בידו של ב’, הרים אותו מהספה עליה ישב, משך אותו ודחף אותו אל הספה הסמוכה ומיד בהמשך דרך על כף רגלו השמאלית היחפה של ב’, באמצעות רגלו, בחוזקה, כשהנאשם נועל נעליים.

מכתב האישום עולה כי בשעה 12:26 ניגש הנאשם אל ג’ בעת שזה ישב ליד שולחן בסלון ההוסטל, כשהנאשם אוחז בידו השמאלית חפץ מתכתי דק, ואז הצמיד ודחף את החפץ אל עורפו של ג’, באופן שגרם ל-ג’ לזנק ולקום מהכיסא.

בשעה 12:55, בעת שהיה הנאשם במסדרון סמוך לסלון בהוסטל, הדף הנאשם, מספר פעמים, את ג’ שהלך במסדרון, באמצעות הכתפיים לו. מיד בהמשך, דחף הנאשם בכוח דייר את ג’ שהלך במסדרון, באמצעות הכתפיים שלו. מיד בהמשך, דחף הנאשם בכוח דייר נוסף שהיה במסדרון, מספר פעמים, בפלג גופו העליון, לרבות באופן שדחף אותו לכיוון הרצפה ומשך אותו, כך שמנע ממנו להתקדם לכיוון הסלון. סופו של דבר , הנאשם איפשר לאותו דייר להמשיך ללכת לכיוון הסלון.

בתום חקירה, הוגש נגד הנאשם כתב אישום ומשפטו עתיד להתחיל באמצע חודש אפריל.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן