השר לבטחון פנים חנך את יחידת השיטור העירוני בפרדס חנה-כרכור

לדברי ראש המועצה הגר פרי יגור, היעד הבא במושבה הוא הקמת מרכז חירום והצלה יישובי, שיכלול: משטרה, מד"א וכיבוי אש: "כל זאת כחלק מראיה רוחבית. המועצה נכנסה לתכנית "עיר ללא אלימות", התחלנו בפרויקט רישות המושבה במצלמות, עדכנו חוקי עזר שיסייעו בידנו בשמירה על הסדר הציבורי"

בטקס חגיגי, נחנכה השבוע יחידת השיטור העירוני של פרדס חנה כרכור. כזכור המועצה ביצעה פרויקט תוספת שני מבנים בתחנת משטרת פרדס חנה כרכור עבור יחידת השיטור העירוני. היחידה שהחלה לפעול לאחר תרגול והסמכה מסכמת לפני כשלושה שבועות, כוללת איוש של 9 פקחים ו-9 שוטרים שפועלים ככוח משלב.

בסוף תהליך ההקמה, (בשלב ב') צפויים לפעול תחת יחידת השיטור העירוני כ- 10 שוטרים ועוד 10 פקחים. תוספת השוטרים והפקחים הינה כוח אדם משמעותי נוסף שנועד לתגבר את הנוכחות בשטח, את הסיורים היזומים ואת הפעילות ובכך לצמצם פגיעה בסדר הציבורי ובחוק ולהגביר את בטחון התושבים ברחבי המושבה.

בטקס נכחו השר לביטחון פנים ח"כ אמיר אוחנה, מ"מ מקום מפכ"ל המשטרה מרדכי (מוטי) כהן, צמרת המשטרה ומפקדיה, ראש המועצה הגר פרי יגור, מ"מ ראש המועצה יואב קעטבי, חברי הנהלת המועצה נתנאל קסטן ונחמיה מנצור, מנכ"ל המועצה קובי אלון, גזברית המועצה אורלי ירדן, שוטרי ופקחי היחידה ועוד.

פרי יגור ציינה כי "זרעים של שינוי נזרעו בשנת 2019 , אחת ההחלטות המשמעותיות שהכנסתי בתקציב היה הקמת מערך השיטור העירוני. הרבה שנים דיברו על זה אבל המילים נשארו על הנייר. אנחנו הפכנו את מילים למציאות. תקצבנו, תיכננו וביצענו.

"רשות מקומית במדינת ישראל נועדה לתת שירות לתושבים. השירות לא נגמר בהוצאת אשפה וגזם.. תפיסת השירות שלי ושל ההנהלה המועצה היא רחבה יותר. זה גם ביטחון אישי, זו גם הגינה הציבורית, גם תרבות ופנאי ולמעשה  נגיעה מקיפה בכלל אורחות החיים של התושבים. השיטור העירוני הינו חלק אחד, מסך השקעה נרחבת ותפיסתה של המועצה להגברת בטחון התושבים.

השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, מ"מ מפכ"ל המשטרה מוטי לוי, יחד עם ראש המועצה פרי יגור וממלא מקומה קעטבי || צילומים: דוברות המועצה

לדברי ראש המועצה, בטחון אישי הוא שירות ראשון במעלה אותו מחויבת המועצה להעניק לתושביה. "כוח השיטור העירוני יאפשר יותר שוטרים ויותר פקחים בשטח בהיקפים ההולמים ישוב בן כ-47 אלף תושבים. אנחנו סוגרים פערים של שנים בתחום הביטחון.

"המועצה לא עוצרת פה. היעד הבא הוא הקמת מרכז חירום והצלה יישובי, שיכלול: משטרה, מד"א וכיבוי אש וישרת נאמנה ישוב בסדר גודל שלנו.  כל זאת כחלק מראיה רוחבית. המועצה נכנסה לתכנית "עיר ללא אלימות", הת חלנו בפרויקט רישות המושבה במצלמות, עדכנו חוקי עזר שיסייעו בידנו בשמירה על הסדר הציבורי.

"השיטור הוא יעד בדרך, אנחנו התחלנו לקדם מרכז חירום שיכלול את כלל גופי החירום וההצלחה, על שטח של 6 דונמים. תודה לכל השותפים על הקמת מערך לתפארת, כבר רואים את התוצאות בשטח עם ירידה משמעותית בפשיעה", סיכמה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן