Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הבשורה לה חיכו כל הנוסעים מרכבת ישראל מגיעה בסוף מרץ | כל הפרטים

הבשורה לה חיכו כל הנוסעים מרכבת ישראל מגיעה בסוף מרץ | כל הפרטים

בקצה הצפוני: רכבות לאורך כל הלילה מנהריה, עכו, קריות, חיפה, בנימינה, נתניה לת"א, נתב"ג וירושלים; בקצה הדרומי - לצד פתיחתה של תחנת שדרות לראשונה מאז תחילת המלחמה, הפעלת רכבות גם בימי שישי ומוצ"ש

משרד התחבורה ורכבת ישראל פועלים לשיפור השירות הרכבתי בכל רחבי הארץ ובדגש על איזור הדרום והצפון, זאת לטובת שיפור חוסנם האזרחי של איזורים שלה וקידום שיקומם של הישובים שהושפעו מהמלחמה. 
לאחר שבימים האחרונים פתחה הרכבת מחדש את תחנת שדרות, לראשונה מאז תחילת המלחמה, כעת מודיעה הרכבת על שורה של בשורות שירותיות נוספות לנוסעים באיזור הדרום והצפון.

לנוסעים מומלץ להתעדכן בפרטים המלאים באתר רכבת ישראל, הישומון, או מוקד השירות הטלפוני (*5770).
רכבות כל הלילה בין הצפון לת”א, נתב”ג, ולירושלים (בשני הכיוונים).

החל ממוצאי שבת 30.3.24 תופעלנה רכבות לילה במשך כל שעות הלילה, בתדירות של רכבת אחת בשעה, לכל כיוון, בין תחנות נהריה, עכו, קריית מוצקין, חיפה מרכז השמונה, חיפה חוף הכרמל, בנימינה, חדרה מערב, נתניה, ת”א סבידור מרכז ונתב”ג (תחנה אחרונה).

נוסעים בשעות הלילה שיעדם או מוצאם תחנת ירושלים יצחק נבון, יוכלו לבצע החלפת רכבות בתחנת ת”א סבידור מרכז, ולהמשיך ליעדים נוספים בצפון.

לצד חידוש תנועת הרכבות בתחנת שדרות, מודיעה רכבת ישראל, לראשונה מאז תחילת המלחמה,  על הפעלת שירות הרכבות בתחנות שדרות, נתיבות ואופקים גם בימי שישי (בין השעות 5:00-16:30 בקירוב) ובמוצאי שבת (22:00-01:00 בקירוב).

וכן על הארכת שעות הפעילות בימי השבוע (א’-ה’) בכשעתיים נוספות כך שהשירות בתחנות שדרות, נתיבות ואופקים יסתיים בשעה 22:30 (בקירוב).

בנוסף, ישופרו זמני ההחלפה בתחנת באר שבע מרכז לנוסעים מתחנות שדרות, נתיבות ואופקים המעוניינים לבצע החלפת רכבות ולהמשיך ליעדים נוספים בכל רחבי הארץ.  כך שיוכלו לבצע החלפת רכבות ולהמשיך ליעדים נוספים ברחבי הארץ. זמני ההחלפה יעמדו על 8-10 דקות בשעות השיא.

כמו כן, יוקדמו שעות תחילת הפעילות בתחנת אשקלון. הרכבת הראשונה תצא מתחנת אשקלון לכיוון צפון בשעה 4:58 בבוקר (במקום 5:18).
תעובה תדירות הרכבות בין מרכז הארץ לאשקלון בשעות השיא ערב וזו תעמוד על 3 רכבות בשעה בין השעות 15:00-17:00.

כמידי שנה בהתאם לשעון הקיץ, יעודכנו שעות סיום ותחילת הפעילות בימי שישי ומוצ”ש. בימי שישי תנועת הרכבות תסתיים עד השעה 17:00 (בקירוב). במוצ”ש תנועת הרכבות תחל בשעה 22:00 (בקירוב).

עו”ד משה שמעוני, יו”ר דירקטוריון רכבת ישראל: “בהתאם להנחיית שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, אנו מביאים היום בשורה למשתמשי הרכבת וממשיכים בקידום ושיפור השירות הרכבתי ברחבי הארץ ובדגש על איזור הדרום והצפון, אשר זקוקים כיום יותר מתמיד לשירות רכבתי אמין מהיר ומתקדם, לטובת שיפור החוסן הלאומי ומרקם החיים של התושבים.”

מנכ”ל רכבת ישראל, שיקו זנה: “אנו מביאים היום שורה של בשורות שירותיות לנוסעי הרכבת בצפון ובדרום, וזאת למרות האתגרים העצומים העומדים לפתחנו מאז תחילת המלחמה, ובראש ובראשונה מחסור בעובדים שגויסו לשירות מילואים, לצד אילוצים בטחוניים ותפעוליים רבים. לשמחתי הצלחנו לשפר את השירות הרכבתי באיזורים אלה, להגדיל את תדירות הרכבות ולהרחיב את מסלולי הנסיעה, ולהפעיל שירות לילה לתושבי הצפון. כל זאת תוך שמירה על רמת דיוק גבוהה.”

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן