Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

המשטרה נערכת לסגר חגי תשרי – זו מפת המחסומים שייפרסו באזור חדרה בערב ראש השנה

המשטרה נערכת לסגר חגי תשרי – זו מפת המחסומים שייפרסו באזור חדרה בערב ראש השנה

אלפי שוטרים יתפרסו בכל רחבי הארץ כדי לאכוף את התקנות, ולשמור על שלום הציבור ובריאותו. גם כאן באזור חדרה יוצבו מספר לא מבוטל של מחסומים שייאכפו את הסגר. כלל הפרטים לפניכם

משטרת ישראל ואגף התנועה שלה נערכו למבצע “אחריות מנצחת” במסגרת המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה: בהתאם לתקנות שיכנסו לתוקפן ביום שישי, 18.9 בשעה 14:00 לקראת ערב החג, המשטרה תגביר את פעילות הפיקוח והאכיפה ברחבי הארץ, ותפעל לאכוף את התקנות וההגבלות למען שמירה על בריאות הציבור.

נוכח מצב החירום הלאומי – עיקר הפעילות המשטרתית תתמקד בפיקוח ואכיפת התקנות והגבלות בתנועה שהוטלו ע”י הממשלה בכל רחבי הארץ החל ממחר, ערב חג ראש השנה (18.09.2020) ועד לאחר שמחת תורה ביום 11.10.2020). בשעה שאזרחי ישראל ישבו בשולחן החג וישהו בבתיהם, אלפי שוטרי משטרת ישראל, שוטרי מג״ב ומתנדבים, בסיוע מאות חיילי צה״ל ופקחים עירוניים, יתפרסו בכל רחבי הארץ בכדי לאכוף את התקנות ולשמור על שלום הציבור ובריאותו.

פעילות המשטרה לאכיפת ההגבלות החדשות תחל עם כניסתן לתוקף (מחר, יום ו’ בשעה 14:00) ועוד בטרם כניסת החג. המשטרה תגביר את הפעילות היזומה לפיקוח ואכיפה, הן במרחב הבינעירוני והן בתוך הישובים עצמם. שוטרי אגף התנועה של משטרת ישראל יתפרסו בצירים הבינעירוניים ובכניסות לערים, ולצד אכיפת התנועה יבצעו בדיקות ופיקוח אחר תנועת כלי רכב בין הערים. בנוסף תבצע המשטרה מחסומים מדלגים וסיורים בכניסה לערים ובתוכם, זאת במטרה למנוע התקהלות אסורה ויציאה אסורה של אזרחים למרחב הציבורי בניגוד לתקנות, וכן לפקח אחר פעילות תקינה של בתי עסק שהורשו לפעול ומנגד על אי פעילות של בתי עסק שפעילותם נאסרה.

לצד המחסומים, יפעלו במהלך כל היממה מאות ניידות ושוטרים, בביצוע סריקות על כלל הצירים ברחבי הארץ, תוך חסימות מדלגות לאיתור אזרחים שלא יפעלו עפ”י התקנות.

  • חסימת הכבישים תהיה במקומות הבאים:

צפון: צומת עמיעד, צומת גומא, צומת חנניה, צומת מג’ד אל-כרום, צומת אחיהוד, צומת מחנה נפתלי, צומת מגידו, צומת תל עדשים, צומת עין המפרץ, צומת אבליים, כביש 70 צומת דשנים, צומת ישי, צומת שפיה, מחלף עירון, מחלף באקה, צומת נחל חדרה.

מרכז: מחלף נחשונים, מחלף מסובים, מחלף ינאי, צומת השרון, כביש 40 צומת חברת החשמל, מחלף גלילות, מחלף חמד, מחלף רוקח, מחלף קוממיות, מחלף ראשונים.

דרום: מחלף אשדוד, צומת פזכים, צומת להבים, צומת מסמיה, צומת פלוגות, צומת שרה, צומת נתיבות, צומת שקת, צומת גילת, צומת הערבה, צומת ציחור, צומת מנוחה.

בתוך כך פעילות המשטרה לאכיפה ופיקוח תימשך בכל רחבי הארץ, מהיבשה מהאוויר ומהים, זאת בכדי לוודא כי התקנות מיושמות בשטח. המשטרה לא תאפשר לאף אדם ניצול של ימי החג לשיבוש המאבק הלאומי בהתפשטות בנגיף, ולכן חריגה מהתקנות תטופל בהתאם. נזכיר כי חל איסור מוחלט לצאת לטיולים, לנופשים או לבילויים כלשהם מחוץ למרחב הביתי.

מהמשטרה נמסר: “נדגיש כי ימי החג אינם מקנים חסינות מפני הידבקות בנגיף הקורונה לאף אדם – ולכן כל אחד נדרש לחגוג בביתו ובחיק משפחתו הגרעינית ולהימנע מיציאות למרחב הציבורי והתקהלויות שלא לצורך ובניגוד לחוק. נסיעה לחיק המשפחה המורחבת מחוץ לבית המגורים ושלא לצורך חיוני שהוגדר- אסורה ומהווה הפרה של התקנות.

“בעת כל אירוע חריג המצריך התערבות וטיפול משטרתי, יש ליצור קשר מיד עם מוקד החירום של המשטרה – מוקד 100. לקבלת מידע, ניתן ליצור קשר עם מוקד המידע הארצי של המשטרה – מוקד 110, ולהתעדכן בערוצי הדיגיטל של המשטרה ומשרד הבריאות אודות התקנות וההגבלות שיכנסו לתוקפן מחר”.

צילומים: דוברות המשטרה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן