Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

רשת מועדוני הכושר המוכרת פותחת סניף חדש בזכרון יעקב

‏רשת מועדני הכושר ‘אייקון’ פיטנס מקבוצת ‏הולמס פלייס מתרחבת. החברה הודיעה, ‏על פתיחת סניף חדש במהלך חודש יולי בזכרון יעקב, זאת בעלות כוללת של כ-5 מיליון שקלים.

המועדן החדש ייפתח ברחוב דרך אהרון. המשתרע על שטח של כ-1000 מ”ר, מציע מגוון רחב של מתקנים חדישים ומתקדמים, כולל מכשירים כושר מתקדמים ואזורי אימון מרווחים ונוחים. הרשת, שהחלה לפעול בשנת 2016, ידועה במתקניה המתקדמים ובאימונים המותאמים לכל רמות הכושר.
הוא יציע מגוון שיעורים, חדר פילאטיס מכשירים, מלתחות ולוקרים.

צילום: אייקון פיטנס

הוא יהיה הסניף ה-36 של הרשת בישראל והשלישי בקבוצה הספורטיבית לקבוצת הולמס פלייס הכוללת את הולמס פלייס, גו אקטיב ואייקון פיטנס.

רק בחודש פברואר האחרון מועדון אייקון פיטנס של קבוצת הולמס פלייס, פתח את הסניף ה-35 במספר שלו בבאר שבע, גם הוא בעלות של 5 מיליון שקלים.

מקבוצת הולמס פלייס מסרו כי “מועדוני אייקון פועלים בעלות תפעולית נמוכה בזכות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וכוח אדם מינימלי ומאפשרים להציע מחיר נגיש המותאם למגוון רחב של אוכלוסיות ולשינויים בשווקים.

“עבור הולמס פלייס, פורמט אייקון מהווה מנוע צמיחה מרכזי להרחבת החברה, אנחנו מאמינים שיש מקום לפתיחת מועדון אייקון בכל שכונה חדשה שנבנית בישראל, בטח בימים מאתגרים אלו שיש הבנה עמוקה שפעילות גופנית קבועה משמעה בריאות הגוף והנפש”.

דילוג לתוכן