Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

שישי אישי| ”דווקא עכשיו יש הזדמנות גדולה לאנשים שפוטרו או יצאו לחל”ת לעצור רגע ולהחליט מה לעשות עם החיים שלהם”

שישי אישי| ”דווקא עכשיו יש הזדמנות גדולה לאנשים שפוטרו או יצאו לחל”ת לעצור רגע ולהחליט מה לעשות עם החיים שלהם”

בגיל 30 הוא כבש את מצעדי הפזמונים באירופה עם שני להיטי האוס, הפיק וניהל מוסיקלית את טקס פתיחת המכביה ובשנים האחרונות החל לייעץ לאומנים לשווק את עצמם טוב יותר בעולם המדיה || המפיק המוסיקלי, ומי שמלווה עסקים, ארז קינן מפרדס חנה-כרכור, מגיע לאושפיזין ומתארח לשישי-אישי על קורונה, יצירה והצלחה

ארז קינן (47), נשוי + 2, תושב פרדס חנה-כרכור, במקור ממושב בני דרור. למד בתיכון רופין, בגיל התיכון גילה את אהבתו הגדולה למוזיקה והיה המתופף הראשון של אביב גפן בלהקה של שלישיה, בגיל 16. שנתיים לאחר מכן איבד ההרכב את השותף השלישי ללהקה, ניר, שנהרג בתאונת דרכים בגיל 18, עליו כתב אביב את השיר לבכות לך. זו היתה הפעם הראשונה שחווה אובדן מקרוב. בצבא שירת כקצין קרבי שם גילה את היכולות שלו להנהיג, להוביל אנשים ולהגיע להישגים. לאחר הצבא, למד מוסיקה ברימון וכעבור 4 שנים יצא לעולם כמפיק מוזיקלי, מלחין ומוזיקאי. בגיל 30 כבש את מצעדי הפזמונים בכמה מדינות באירופה עם שני להיטי האוס. הוא התמקד בפיתוח העסק וזכה להיות המפיק והמנהל המוזיקלי של טקס פתיחת המכביה, חניכת גשר המיתרים בירושלים ועוד מאות אירועים שעשה במהלך השנים. השילוב של הידע בשיווק עם המוזיקה הביאו אליו אנשים מהתחום שהחלו להתייעץ איתו, ואז החליט לתת יותר דגש לצד המלמד, בעיקר ב-Online, ולסייע לאומנים ללמוד לשווק את עצמם דרך האינטרנט. בשנים האחרונות עובד בעיקר מול עסקים קטנים, בידע, שיווק ואסטרטגיה שיווקית להגשמת מטרותיהם כנותני שירות באונליין.


מהו הזיכרון הכי מוקדם שלך?
מהחיים האלו? 😊 אני זוכר שבגיל 4 אבא שלי בנה לי את מערכת התופים הראשונה מפחי סיד .זה היה כיף לא נורמלי.

מתי היית הכי מאושר?
בלידה של הבת הבכורה שלי, אבל רק עד שהייתי צריך להחליף חיתול. כחובב מושבע של חופש, אחרי הרבה שנים של סטרס כעצמאי בארץ, אז הירח דבש בתאילנד הביא אותי לרמות אושר גבוהות מאוד.

מתי היית הכי קרוב למוות?
מלחמת לבנון השנייה, פצצות מרגמה נופלות מימין ומשמאל, יורים עלינו וזה… ממש נס.

מה גורם לך שמחה?
להלחין שיר חדש  ולפצח ללקוחות שלי אסטרטגיה שיווקית , זאת הגשמה יומיומית של עזרה לאנשים וזה פשוט כיף.

מתי טיילת בפעם האחרונה ולאן?
1000 מטר מהבית, כחוק, לשדות בפרדס חנה 😊.

מתי בכית לאחרונה?
ממש לפני המון שנים, כשאבא שלי נפטר.

מהו הפחד הכי גדול שלך?
הבת הקטנה שלנו, 6, מאובחנת עם תסמונת דאון. הפחד שלי שהיא לא תסתדר בבית הספר עם הלימודים, החברה וכל מה שמסביב. חוץ מזה, אני די חושש לחופש שלנו כאן במדינה ומהעתיד של התרבות והחברים המוזיקאים שלי.

איפה אתה נוהג לבלות?
מול המחשב, בלמידה של עוד איזה כלי שיווקי.

מהי פרדס חנה-כרכור בשבילך?
קיבוץ גלויות אמיתי, יש כאן הכל מהכל וגם המון אנשי רוח, מטפלים ואומנים. אנרגיה טובה. פרדס חנה עיר הקודש 😊

אסטרטג שיווקי שגם מסייע לאומנים מוכרים עם השיווק הדיגיטלי. מה אתה מגלה בתהליך הזה?
במהות שלי אני יוצר ואני מוצא את עצמי מול לקוחות מתרגש כל פעם מחדש. בכתיבה לתזמורת למשל, יש מרכיבים רבים, אבל לשיר יש נשמה משלו. כך גם לאדם שמולי. יש לו מסר להעביר. לתת שירות עבורו זה הייעוד עבורי, שאני שם בשבילו. אני שם כדי לחבר את השמיים לארץ, לעזור לו להגיע לקהל ולהתפרנס מהחלום. כשהאומנים רואים פירות בעמלם זה מספק אותי מאוד.

איך מלווים אנשים ומסייעים להם להתפרנס מהחלום שלהם, בעידן שבו יש הצפה, המון מתחרים ושיווק דומה ברשתות החברתיות?
הסוד נמצא בפגישה הראשונה שלי איתם. זאת פגישה בה נבנית תכנית שיווקית, שבה יחד אנחנו מוצאים את טביעת האצבע המיוחדת ומתלהבים שאנחנו מוצאים את הייחודיות. לאחר שהפרסומים מתפרסמים, הם ממש מקרינים את השליחות שלהם באופן מבודל. אנחנו מוצאים את הדרך לגרום לקהל שלהם למצוא אותם בין המון הרעש.

איך מצליחים בתקופת הקורונה? אתה מרגיש שהנגיף מקשה על בעלי העסקים הקטנים, המומחים?
דווקא עכשיו יש הזדמנות גדולה לאנשים שפוטרו או יצאו לחל”ת לעצור רגע ולהחליט מה לעשות עם החיים שלהם. מאפריל אני פוגש די הרבה אנשים כאלו ועוזר להם דרך השיווק הדיגיטלי לבנות עסק מהדבר שהכי קרוב לליבם. הקורונה עשתה ריסטארט. הקמת עסק בדיגיטל אפשרית ונגישה וגם לא יקרה, למרות שהמחיר הוא לא מה שחשוב כאן. כשיש למישהו חיבור אמיתי וכמיהה להגשים את עצמו והוא מוצא מישהו מקצועי שמלווה אותו, מישהו שהוא גם מספיק רגיש כדי להוביל בבטחה קדימה ,להעניק ביטחון ולחזק – אז זה קורה. וזה מרגש לראות למשל איך מורה שפיתחה שיטה ללימוד לוח הכפל ופגשה רק כמה עשרות ילדים בטיפה זמן פנוי שהיה לה, מגיעה למאות תלמידים בארץ, בעזרת העסק שלה שהפכנו אותו לדיגיטלי עם כל המרכיבים השיווקיים.

איזו תובנה טובה לקחת איתך בשנה האחרונה, במפגש עם לקוח, בשיחה עם חבר, בציטוט מספר?
במקום שאין אנשים השתדל להיות איש. יש לנו כלי אחד מרכזי ומשימה אחת לעשות – והיא הבחירה החופשית בטוב ובאור, באהבה ובשמחה. בעיקר ברגעים הקשים והחשוכים.

איפה אתה רואה את עצמך בעוד 20 שנה?
האמת היא שאני לא חושב על עצמי בעוד 20 שנה אלא על הבנות שלי. באיזה עולם הן יחיו? האם ניכשל במשימה או שנצליח להשאיר להם עולם של חירות ובחירה חופשית, של ניצחון הרוח על החומר?

ארז שמח לדבר תמיד עם אנשים חדשים. אפשר לכתוב לו למייל – [email protected],
או להשאיר הודעה בפייסבוק – למעבר, הקליקו כאן.  


מעוניינים לשתף אותנו במקום האישי שלכם? יש לכם תובנות שתרצו לחלוק עם כולם? מוזמנים להשתתף במדור החדש שלנו “שישי-אישי”. לפניות: [email protected]
// תוכן שיווקי

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן