Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

תושבת נעצרה במחסום קורונה בצפון, סירבה להזדהות ואיימה על השוטרים: “אתם לא יודעים עם איזו משפחה יש לכם עסק” [וידאו 📹]

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה: המשטרה עכבה במחסום תושבת שהפרה את הסגר ואיימה על השוטרים: “אתם לא יודעים עם מי יש לכם עסק”.
במסגרת המאמץ הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, פרסה המשטרה בימים האחרונים, מחסומים בצירים ראשיים באזור הכפרים בגליל המערבי לצורך אכיפה ופיקוח אחר הנחיות משרד הבריאות.
בתוך כך, שוטרי תחנת הגליל המערבי בדקו במהלך סוף השבוע באחד המחסומים סמוך ליציאה מהכפר ג’דיידה מכר תושבת עכו שהגיעה למחסום ברכבה וטענה כי נסעה לכפר לצורך רפואי עבור ילדיה, אולם סירבה להזדהות בפני השוטרים, תוף גידופים והשמעת איומים ליד ילדיה ששהו עמה ברכב, כגון: “אתה לא יודע עם מי יש לך עסק, מאיזה משפחה אני.
לאחר שהובהר לנהגת כי סירוב להזדהות בפני שוטר במחסום וסירוב לעכוב, עלולים לגרור למעצרה ובפרט שהם מבקשים להימנע מכך בשל נוכחות ילדיה ברכב, הסכימה להזדהות והשוטרים הסתפקו לפי שעה ברישום קנס בלבד בסך 500 ש”ח בגין הפרת הסגר לצד דרישה לשוב לביתה בהתאם להנחיות.

מעבר לכך, אנו דוחים בתוקף את הניסיון המכוער להכפיש את עבודת השוטרים הניצבים בחזית המאבק לבלימת התפשטות נגיף הקורונה למען בריאות הציבור כולו, תוך העלאה חלקית ומעוותת לרשת של קטעי צילום שאינם משקפים את התנהלותה המקצועית והסבלנית של השוטרים.
דילוג לתוכן