Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

עצמאות 2019 באיזור: איפה יופיעו רותם כהן, הדג נחש ומוש בן ארי?

במקביל לפרסומים אודות הסכומים שישולמו לאמנים בחגיגות ערב יום העצמאות ה-71 לישראל בעוד פחות משלושה שבועות, מפרסמים השבוע היישובים באזור חדרה את תכניות חגיגות העצמאות בבמות המרכזיות שלהם. 

באור עקיבאיחל ערב יום העצמאות בטקס הדלקת המשואות העירוני, טקס שהפך למסורת, שיעמוד השנה בסימן: “עם האור נוסיף ללכת הלאה, עוד הדרך רבה, המסע עדיין לא תם”. בטקס יידלקו 6 משואות על ידי תושבי העיר שנבחרו על ידי ועדה עירונית. 

מיד לאחר מכן, ברחבת העירייה, יופיעו הזמרים שלום פנחסוב וכריסטינה בברוסקיה, אושר כהן ולקינוח הערב רותם כהן. בין לבין, יהיו ברכות, זיקוקי דינור, מופעים של להקות הייצוג העירוניות ואמנים מקומיים. היום (שני 6.5.19) נודע כי אמנית נוספת תופיע בחגיגות – הגר יפת. האזינו לסינגל האחרון שלה: 

למעלה מימין בכיוון השעון: רותם כהן, מוש בן ארי, מיקי גבריאלוב והדג נחש || צילומים: יח”צ

בחדרה יחגגו השנה ב-5 בימות ברחבי העיר את חגיגות העצמאות, הן בערב יום העצמאות ובן ביום שלמחרת, יום העצמאות  עצמו. בין האמנים שיופיעו במהלך היומיים בעיר: מיומנה, מרגי, טונה, אמיר דדון, רותם כהן וסגיב כהן. 

בזכרון יעקב יתקיימו החגיגות בפארק המושבה ויחלו בשעה 20:30. בחגיגות ישתתפו תזמורת הקונסרבוטריון, ההרכב “זכרון בנד”, כח הקצב, חברי “ערוץ הכיבוד” וכן האמן והיוצר מיקי גבריאלוב. 

בנימינה תארח את האירוויזיון במגוון מתחמים משמחים. מופע של מיטב הכוחות המקומיים עם שירי אירוויזיון, באווירת האירוויזיון מסיבת רחוב ובה דראגיסט על משאית, מתחם ילדים מגוון, בירה ונשירה, הרקדה ומופע זיקוקין, לאורך כל הערב יהיו מגוון דוכנים. בגבעת עדה תתקיים הרקדה קהילתית עם שרית שחר ודינה כהן – קטאיפה, פעילות “קסם הקרקס” (לאורך כל הערב), פעילות ג’ימבורי לקטנטנים (לאורך כל הערב), פינת סרטי ילדים (לאורך כל הערב), מופע מרכז המחול של המתנ”ס במחווה לשירי האירוויזיון, מופע זיקוקין, מסיבת ריקודים עם DJ מור גולדשטיין, שירה בציבור עם יוסי זייפרט ולאורך כל הערב בר של פאב עדה’ס ודוכנים. 

בפרדס חנה כרכור יחגגו 71 למדינה עם הרבה אנרגיות טובות ומופעים משובחים. חגיגות יום העצמאות ישלבו כוחות מקומיים, יוצרים ואמנים לצד המופע המרכזי – להקת הדג נחש. האירועים יכללו במה מרכזית ליד רחבת בית הראשונים ובמה נוספת בחצר השוק. השנה המועצה מציעה לתושבים מתחם פעילות לכל המושבה- תהלוכת שמחה, מצעד האור, מתחם קריוקי, מיצג 90 שנה לפרדס חנה ועוד. מלבד המופע המרכזי של הדג נחש, יופיעו עידו b וצוקי במסיבת נוער מחשמלת, מופע בלוז כנעני- משירי מאיר אריאל ושפע כשרונות מקומיים- הורה אביב, דודאים, קול הגרוב, אהלן, בוגרי הפרדס נערי כרכור ועוד. במתחם חצר השוק יופיעו טרנטה גרוב מאשין וd.j מיקה יסוד. גם השנה תפעיל המועצה מתחם שקט למשפחות עם ילדים עם צרכים מיוחדים, בגן סייפן במרכז המושבה בסמוך לבמה המרכזית. החגיגות ילוו במופעי זיקוקין מרהיבים ובמושבה מבטיחים שיהיה שמח. 

בקיסריה, יערכו החגיגות בגן הלאומי קיסריה (האמפי), כשהשערים ייפתחו כבר בשעה 19:30. האירוע שהכניסה אליו היא עם הזמנות בלבד, או כרטיסים לתושבי חוץ שיימכרו במרכז קיסריה, יופיעו להקות ואמנים מקומיים, הפתעות מיוחדות שמתכננים בצוות התרבות בקיסריה וכן האמנים מוש בן-ארי, אריק סיני ועוד. 

דילוג לתוכן