Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מוזמנים לחתונה בקרוב? הנה טיפים שהכנו בשבילכם – האורחים



עונת החתונות כבר החלה ובחודשים הבאים יערכו מאות חתונות ברחבי הארץ וכנראה שגם אתם תהיו בין המוזמנים. הרבה מהכתבות והאתרים עוסקים בזוג ואיך להתכונן נכון לחתונה מבחינת המתחתנים. אבל מה איתנו האורחים? כמה טיפ להשאיר? איך נתכונן ראוי לחתונה? להלן מספר טיפים:

מה לובשים? – עדיף להכין יום לפני

עדיף לבחור מה ללבוש לאירוע ביום שלפני ולא ביום עצמו. הדבר יאפשר לכם לבחון את הבגדים שאיתם תרצו להיראות בחתונה בלי לחץ וכמובן, ישאיר לכם מספיק זמן לתקן את הלוק ולגהץ את הבגדים שצריכים את זה, בכדי שלא תבואו לחתונה “שלומפרים”.

חתונה באולם? להיזהר מהמזגן 

יודעים שהחתונה בחלקה תהיה בתוך אולם סגור? כדאי לקחת גם משהו ארוך בקטנה, למקרה שהמזגן יהיה מכוון בדיוק עליכם. לא נעים להתחיל לבקש מהמלצר להחליש וגם לא תמיד זה אפשרי (מיזוג מרכזי). עדיף לקחת משהו ארוך באוטו ולהביא במידת הצורך.

כמה מתנה לשים בצ’ק?

כולנו הרי כבר מכירים את מחשבוני האירועים שמנסים לסייע לכם כמה מתנה להביא, אבל האמת היא שהם לא ממש עוזרים. הכי טוב זה פשוט להסתכל על הקרבה לזוג המתחתן ולהחליט בהתאם לכך. והרי הרשימה:

מכר מהעבודה – לא צריך להתלבט, זה לא אדם קרוב אלא מישהו שחייבים ללכת כי הוא הזמין ועובד אתכם. 350 שקל יספיקו (לא להביא בן זוג במצב כזה).

חבר דרגה ב’ – אחד כזה שרואים לעיתים רחוקות אבל הוא עדיין שייך למעגל החברים המורחב. בין 450 ל-550 יעשו את העבודה, 650-700 לזוג.

חבר/ה טוב/ה – כאן כבר מדובר בעליית מדרגה. חבר טוב אתם תרצו לפנק ולתת לו תחושה טובה. 800 ומעלה לאדם, 1200 מינימום לזוג.

חבר כמו אח/ משפחה – פה אין מה להתבחבש – כמה שיותר במידת אפשרותכם. לא לשכוח שזה משפחה – וזה הרי הכי חשוב בחיים.

כמה לשים טיפ למלצר?

באתם במצב רוח טוב? תפנקו. המלצר עושה עבודה טובה? תנו לו הרגשה טובה. כדאי תמיד לבוא עם טיפ ומקסימום במקרה של שירות גרוע להשאיר בכיס. הטיפ הסטנדרטי – 20 שקלים לאדם ומעלה. שולחן של 10 אנשים שישימו כל אחד 20 ש”ח יביאו לסכום שיעשה את המלצר מאושר – לא פחות.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן