Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

“אני אהיה רומן זדורוב הבא”: אישום נגד בן 21 מחדרה שאיים ותקף את האקסית שלו

“אני אהיה רומן זדורוב הבא”: אישום נגד בן 21 מחדרה שאיים ותקף את האקסית שלו

האישום מתאר מסכת של התעללויות, חטף את הטלפון שלה במסעדה בקיסריה, תקיפה בתוך רכב, איומים ועוד * המשטרה: "אובססיביות מסוכנת"

“אהיה רומן זדורוב הבא”: כך איים צעיר תושב חדרה על בת זוגו לשעבר. המשטרה הגישה לאחרונה כתב אישום וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים לבית משפט השלום בחדרה נגד שון ב’ (21) תושב העיר, בגין איומים, תקיפה סתם, תקיפה הגורמת חבלה והיזק לרכוש לאחר שעל פי החשד איים ותקף את בת זוגו לשעבר וכן גרם נזק לרכושה במספר מועדים.

על פי כתב האישום במועדים הרלוונטיים היו הצעיר והמתלוננת בני זוג לשעבר, לאחר שניהלו מערכת יחסים במשך שנתיים וחצי. לאחר שנפרדו, פנה הצעיר למתלוננת פעמים רבות באמצעות שיחות טלפון, הודעות וואטסאפ והודעות ברשתות החברתיות, במטרה לברר פרטים אודותיה, מקומות בהם נמצאת ואנשים איתם מבלה. באותם המועדים התגורר הנאשם בגבעת אולגה והמתלוננת בזכרון יעקב.

באחד המקרים, בתאריך 27.1.22 בשעה 22:00 או בסמוך לכך, הגיעה המתלוננת למסעדה בקיסריה עם חברתה והתיישבה סמוך לחלון המסעדה. לאחר שגילה כי היא נמצאת במסעדה, הגיע הנאשם למקום, פתח את החלון לידו ישבה, הכניס את ראשו, חטף מידיה את הטלפון הנייד שלה ועזב את המקום. כאשר התקשרה אליו בבקשה שיחזיר לה את הטלפון, דרש ממנה הנאשם שתגיע לגבעת אולגה אחרת ישבור את המכשיר. ואכן כעבור כשעה היא הגיעה אליו ברכבה, שם תקף אותה בכך שמשך בשיערה דרך חלון הרכב, בעט בפנס הרכב ושבר אותו ולבסוף זרק את הטלפון לתוך הרכב והורה לה לעזוב.

במקרה אחר, כחודש לאחר מכן, פגשה המתלוננת בנאשם, כאשר נסעה ברכבה באזור מגוריו. האחרון ביקש לשוחח עימה ועלה לרכבה. בשלב מסוים ביקש הנאשם לנהוג ומשסירבה לכך, משך את המתלוננת מהרכב בכוח והורה לה לשבת במושב הסמוך. אז החל לנסוע לאזור נחל חדרה, כשהגיעו למקום ביקש ממנה להודיע לחברתה על ניתוק יחסיהן, אך כאשר סירבה, חטף ממנה את הטלפון והתקשר לאביה תוך איום כי ביתו לא חוזרת הביתה. בהמשך זרק את הטלפון לכביש ושבר אותו.

במקרים נוספים, התקשר הנאשם למתלוננת ממספר חסוי ואיים בפגיעה בחייה. בין הדברים, אמר לה כי אם לא תאמר לו אם יש לה בן זוג הוא יהיה רומן זדורוב הבא: “רק בית סוהר אני הולך עלייך שמעת אותי…?” אמר באחת השיחות, ובאחרת ציין כי “המשטרה לא תעזור לך… אני ארצח אותך, אני אתן לך כאלו מכות כואבות ליד חברות שלך אני אדרך לך על הראש…” וכן, “תסתכלי ימינה שמאלה שאת יוצאת מהבית… תגידי גם לאבא שלך שיסתכל…”.

בסיכום כתב האישום נטען כי במעשיו המוזכרים תקף הנאשם את המתלוננת, גרם נזק לרכבה במזיד, איים עלייה בפגיעה ברכושה, תקף אותה וגרם לנזק לטלפון הנייד בשווי 2,400 שקלים, איים על חייה וגרם לה לחבלה של ממש. בגינם הוא נעצר ומעצרו הוארך על ידי בית המשפט.

במשטרה ביקשו כי בית המשפט יורה על מעצרו עד לתום ההליכים בטענה כי: “האובססיביות והמסוכנות של המשיב כלפי המתלוננת עולה הן מחומרת העבירות ומסוג האיומים ומחומר החקירה”. כמו כן טוענים כי: “קמה נגד המשיב עילת מעצר: הן עילת מעצר סטטוטורית שלא הופרכה, היות שקיימת גם עילת מעצר קונקרטית של מסוכנות, הנובעת מאופי המשיב, המעשים, והשפעתו על הקורבן. המבקשת סבורה כי אינטרס ההגנה על הציבור בכלל, ועל המתלוננת בפרט, גובר על האינטרס שבחירותו של המשיב”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן