Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

חשד לחיסול: הרוג בן כ-50 בירי ליד מתחם מסחרי גן שמואל

מאהר סמאדה

חשד לחיסול לאור היום: המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח (12.5 בצהריים) אודות ירי לעבר אדם בכניסה לקיבוץ גן שמואל. בהמשך נודע כי ההרוג הוא מאהר סמאדה מבאקה אל גרבייה.

בשעה 13:28 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון, על גבר שנפצע באירוע אלימות בכביש 65 סמוך לגן שמואל. חובשים ופראמדיקים של מד”א דיווחו על גבר כבן 50 ללא סימני חיים עם פציעות חודרות וקבעו את מותו במקום.

צילומים מהזירה: תיעוד מבצעי מד”א

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד”א עידן אלמלח סיפר: “ראינו את הגבר כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות חודרות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו.”

לפי המשטרה, הרקע לרצח הוא ככל הנראה סכסוך בין שני ארגוני פשיעה מבאקה אל-גרבייה, שבמסגרתו נרצחו בשנה האחרונה לא פחות מ-5 גברים. ההרוג נורה בעת שנהג ברכבו, זאת מירי שנפתח לעברו מרכב אחר.

צפו בוידאו מזירת האירוע – תיעוד מבצעי מד”א:

צילום: מד”א שרון

בהמשך נודע על שריפת רכב בבאקה אל גרבייה הסמוכה למקום החיסול. גורמים מעריכים כי מדובר בהמשך לאירוע החיסול, והצתת הרכב באה לטשטש ראיות. צפו בזירת הרכב עולה באש, שיתוף של עמאר אסאדי:

דילוג לתוכן