Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

דיווח: הדמות הוותיקה של פרדס חנה-כרכור תפרוש בעל כורחה

מספר רבני ערים ותיקים קיבלו הודעה עלסיום כהונתם מתפקידם. בין הרבנים שקיבלו את ההודעה: הרב משה מרדכי טוביאס מקדימה, הרב יהודה דוד וולפא מראשון לציון, הרב יוסף שיינין מאשדוד, הרב דוד צדקה מפרדס חנה-כרכור והרב משה הדאיה מאילת. כך מפרסם אתר ערוץ 7.

כתוצאה מכך, הם גם יפרשו מחברות בגוף הבוחר את הרבנים הראשיים לישראל בתוך פחות מחודש. במקומם צפויים להיכנס לגוף הבוחר רבני ערים אחרים, כמו הרב רצון ערוסי מקריית אונו, הרב שמואל אליהו מצפת, הרב ציון כהן מאור יהודה, הרב יצחק אלפנט מדימונה והרב עמרם אוחיון מאופקים.

מנכ”ל משרד הדתות, יהודה אבידן, הסביר שהצעד נובע מכניסתן לתוקף של תקנות שהתקין השר לשעבר מתן כהנא, שמסיימות את כהונתם של רבנים רבים, למרות הנזק שנגרם לשירותי הדת בשל כך.

מצידה, מועצת הרבנות הראשית ביטאה הפתעה מההחלטה לסיים באופן מיידי את כהונות הרבנים ללא התראה מוקדמת, וקראה למשרד המשפטים לבטל את ההחלטה ולהשיב את הרבנים לתפקידיהם. לידיעה המלאה
| צילום: מלאכים – ויקיפדיה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
3 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
20/05/2024 17:40

החלטה מצויינת ומבורכת. יש להקים גוף בוחר מיד ולבחור רב ראשי לפרדס חנה כרכור.

דילוג לתוכן