Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

זה התחיל מהכנת מלבי בקורונה – והפך לקונדיטוריה הטבעונית הכשרה הראשונה בפרדס חנה-כרכור

זה התחיל מהכנת מלבי בקורונה – והפך לקונדיטוריה הטבעונית הכשרה הראשונה בפרדס חנה-כרכור

מאז החל להכין מאפים טבעוניים מכוסמין, ללא חומרים משמרים בעבודת יד, מתוך רצון להביא מוצר טעים, איכותי וטוב. אחרי הרבה ניסיונות להגיע למתכונים מנצחים הגיעו המוצרים של יוגלך שם תמצאו גם מוצרים מופחתי סוכר וללא גלוטן, החל מקיש, מאפים, מאפי שמרים וקינוחי ביס ועוד מגוון מוצרים | יוגב: "יש לי הרבה אהבה למטבח ושמתי לב שאנשים כמו אשתי חיפשו דברים ספציפיים"

יוגב דרור, 33 מפרדס חנה, פתח את יוגלך Bakery&Cafe , רק לפני שנה וחצי למרות שהרעיון כבר נולד לו בקורונה ויחד עם אשתו יולי מלכה הם התחילו לעבוד מהבית. יוגב שעבד בתחום החינוך והיה מדריך לחינוך מיוחד החליט להכין מהבית מלבי לקראת שבת, בעקבות הצלחת המלבי התחילו הלקוחות לשאול אותו אם יש לו עוד מוצרים למכירה שהוא מכין – אז התחיל להכין מאפים מבצק שמרים מכוסמין וטבעוני.

“אני מגיל 8 במטבח, עוד מהמסעדה של סבא וסבתא בשוק בפתח תקווה, יש לי הרבה אהבה למטבח ושמתי לב שאנשים כמו אשתי חיפשו דברים ספציפיים, במיוחד בתקופה שעשתה שינוי תזונתי ואסור היה לה דברים עם ביצים. אז חיפשנו עוגת פרווה בלי ביצים ולא מצאנו בכל פרדס חנה והבנו שיש פה פוטנציאל” מספר יוגב.

מאז החל להכין מאפים טבעוניים מכוסמין, ללא חומרים משמרים בעבודת יד, מתוך רצון להביא מוצר טעים, איכותי וטוב. אחרי הרבה ניסיונות להגיע למתכונים מנצחים הגיעו המוצרים של יוגלך שם תמצאו גם מוצרים מופחתי סוכר וללא גלוטן, החל מקיש, מאפים, מאפי שמרים וקינוחי ביס ועוד מגוון מוצרים. ביחד יוגב ויולי החליטו לפתוח את יוגלך במיקום מרכזי בלב פרדס חנה- כרכור.

יוגב ויולי, בעלי יוגלך. צילומים: יעקב דניאל מרגול ויולי מלכה דרור

אחרי שנה בעסק יולי ויוגב היו צריכים לשדרג את הציוד, לעצב יותר את המקום, להגדיל את העסק והחליטו לקחת הלוואה חברתית מפלטפורמת SparkIL , פלטפורמת ההלוואות החברתיות הראשונה בישראל, המעניקה הלוואות בגיוס המונים ,ללא ריבית, ובבעלות משותפת של קבוצת עוגן והסוכנות היהודית, במיוחד לעסקים כמו של יוגב ויולי. התוכנית שלהם היא לפתח את העסק ולהתרחב עם הקונדיטוריה הכשרה והטבעונית, כי אין כמעט בארץ, וכעת הם נערכים לקראת חג הפורים עם אפיית אזני המן טבעוניות, משלוחי מנות בהרכבה אישית הכוללים מגוון של עוגיות, מתוקים ומאפים במארזים וסלסלאות מיוחדות.

בעקבות המשבר הכלכלי שאליו נקלעו עסקים בכל רחבי הארץ פתחו ב SparkIL, קרן חירום ייעודית של מעל 30 מליון ₪ לסיוע לעסקים קטנים ועמותות מכל רחבי הארץ, אשר נפגעו במלחמה. SparkIL הינה פלטפורמת ההלוואות החברתיות הראשונה בישראל, המעניקה הלוואות ללא ריבית ובבעלות משותפת של קבוצת עוגן והסוכנות היהודית. את ההלוואה עד 100,000 ₪, לתקופה של עד חמש שנים יוכלו לקבל עסקים קטנים או מלכ”רים עם מחזור פעילות של עד שני מיליון שקלים בשנה שנקלעו לקשיים כלכליים בעקבות המלחמה.

ברגע שהוחלט להעניק הלוואה לעסק שעומד בקריטריונים, ונבדקת יכולת ההחזר שלו, SparkIL מעלה קמפיין לפלטפורמה ייעודית ובו מתחיל מהלך של גיוס המונים, בצורת הלוואה ללא ריבית. גיוס ההמונים פתוח לכל מי שחפץ להלוות החל מ־50 שקלים, מבוססת על ערבות הדדית וחיבור בין המלווים החברתיים לבין בעלי העסקים. המלווים החברתיים הם ישראלים מכל רחבי הארץ.

נעמה אור, מנכ”לית SparkIL : ״המלחמה וההתרחשויות הקשות בישראל בחודשים האחרונים, דרשו מאתנו להתגייס לטובת העסקים והמלכ”רים הקטנים בכל הכוח. הצוות של SparkIL מחוייב לכלכלה הישראלית, לאנשים שמאחורי העסקים, במיוחד למילואימניקים שביניהם ולחיבור בין ישראל לעולם היהודי הגלובלי, בעת הזו. אחד הדברים המרגשים היום הוא לראות את הערבות ההדדית של החברה הישראלית במיטבה. החלום שלנו הוא להגיע לעשרות אלפי מלווים חברתיים שיהיו חלק מהתנועה הזאת ויסייעו לתמוך בעסקים שנפגעו במלחמה, גם אם יעניקו הלוואה של 50 שקלים – זה יעשה את כל ההבדל”.

בספארק IL מקפידים במיוחד, בניגוד לפלטפורמות גיוס המונים אחרות, לשמור על קשר עם המלווים החברתיים ומעדכנים אותם בשלבים השונים של התאוששות העסק וחזרתו לפעילות. בעלי העסקים שולחים עדכון לכל המלווים שלהם, לכל אורך התקופה, כדי שיראו מה קורה עם העסק, מה שלומם, כיצד העסק עובד ואם הם זקוקים לסיוע נוסף. אחת התופעות המרגשות שנולדו מהסטארט־אפ החברתי הזה, היא הרצון של המלווים החברתיים להכיר את בעלי העסקים, לרכוש מהם מוצרים, לסייע להם מעבר להלוואה ולהמשיך לתמוך בעסקים נוספים אחרי שקיבלו את ההלוואה שלהם בחזרה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

לראשונה: תוכנית גרנדיוזית להתחדשות עירונית בלב עתלית

התוכנית כוללת 625 יחידות דיור חדשות, כ-2,330 מ”ר עבור שטחי תעסוקה ומסחר, כ-4,670 מ”ר עבור מבני ציבור וכ13,000 מ”ר עבור שטחים ציבוריים פתוחים | כדי להבטיח את כדאיות התוכנית, התוכנית כוללת קרקע צמודת דופן בבעלות רשות מקרקעי ישראל, המהווה מנוע למתווה בינוי-פינוי-בינוי, מייצרת רווחיות ובכך מבטיחה את ההיתכנות למימוש

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן