Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

לראשונה בחדרה: פרויקט שגרירים צעירים של משרד החוץ יוצא לדרך

לראשונה בחדרה: פרויקט שגרירים צעירים של משרד החוץ יוצא לדרך

התוכנית נועדה לייצר כוח משימה של צעירי משרד החוץ שיפעל בשירות משרד החוץ לאור האתגרים הרבים עמם מתמודדת מדינת ישראל בזירה הציבורית הבינלאומית

שר החוץ אלי כהן הגיע לחדרה יחד עם צוותו להשקה חגיגית של פרויקט “שגרירים צעירים” של משרד החוץ שתופעל ברשויות המקומיות. מדובר בתוכנית ייחודית שיזם השר כהן המיועדת לבני ובנות נוער שתפעל בשירות משרד החוץ ובשיתוף עיריית חדרה ובמסגרתה ילמדו הצעירים דיפלומטיה אזרחית ודרכים לקידום האינטרסים של מדינת ישראל ותדמיתה בעולם.

התוכנית נועדה לייצר כוח משימה של צעירי משרד החוץ שיפעל בשירות משרד החוץ לאור האתגרים הרבים עמם מתמודדת מדינת ישראל בזירה הציבורית הבינלאומית, חוסר המודעות וההבנה לצרכי המדינה ומערך השקרים המופצים ע”י הפלשתינים בעולם. בני ובנות הנוער שישתלבו בפרויקט יובילו תהליכי שינוי תודעה ותדמית בכלים של מדיה חברתית, ברשתות החברתיות, ישתלבו בכנסים דיגיטליים בינלאומיים, בפורומים של שיח ובכל דרך שייזמו לצורך כך, כדי לקדם את מעמדה של ישראל מחד ולשתף בני נוער וצעירים בעולם בסיפורים וחוויות אישיות שיישקפו תמונה אמיתית לגבי החיים במדינת ישראל.

בתוכנית המוצעת יושם דגש על חיים נורמטיביים ושיתוף בשיח לגבי נושאים החשובים לצעירי כל העולם כמו משבר האנרגיה, ספורט ובריאות, תרבות הפנאי, מעמד הנשים, חדשנות, יזמות, מעורבות חברתית ועוד. כל אלו יכולים לפתוח אשנב לפורומים בינלאומיים לנוער, שבהם הנוער הישראלי מקדם יוזמות ומוביל.

// שר החוץ אלי כהן וראש העיר בפועל ניר בן חיים. צילום: דוברות העירייה 

השר כהן ציין: “אני מברך על השקת התוכנית בעיר חדרה ומודה לראש העיר ניר בו חיים על שיתוף הפעולה רב השנים ביננו. בכל תפקידיי הציבוריים הובלתי פרויקטים לקידום ושילוב בני ובנות נוער מהפריפריה החברתית והגאוגרפית לתפקידי מפתח בעולם המודיעין והכלכלה וכעת גם במשרד החוץ. אני מאמין במתן הזדמנות שווה לכל אחד ואחת, ומאמין שבכוחו של הנוער בחדרה להוביל לשינוי בתודעה ובשיח העולמי ולתרום רבות לתדמיתה של ישראל. הכלים שירכשו בתוכנית יסייעו להם בעתיד להשתלב בצמרת הדיפלומטיה המדינית”.

ראש העיר חדרה ניר בן חיים: “היום יותר מתמיד כאשר השיח השלילי על מדינת ישראל הולך וגובר, אנו מחויבים לפעול למען חיזוק דעת הקהל העולמית וחינוך לערכי הציונות. מדובר בפרויקט חשוב ובעל השפעה שיאפשר לבני ובנות הנוער בחדרה ללמוד, להתנסות ולתרום לתדמיתה של מדינת ישראל בזירה הבינלאומית. אני מודה לשר החוץ אלי כהן על היוזמה והבחירה בעיר חדרה לפרויקט ועל הרצון החם לסייע לעיר”.

התוכנית המיועדת לתלמידי ותלמידות כיתות י’-יב’ והיא תופעל כפיילוט לשנתיים, כאשר בשנה הראשונה יופעלו כיתות י’ ובשנה לאחר מכן יצורפו כיתות יא’ ו-יב’. התלמידים שישתלבו בפרויקט יצוידו בידע וכלים, ינותבו למסגרות עבודה ויסייעו הלכה למעשה למערך הדיפלומטיה הציבורית של מדינת ישראל בעזרת יוזמות ייחודיות. התוכנית תפעל כמענה ליחסי הציבור וההסברה של גורמים רדיקליים, בעלי אידיאולוגיות קיצוניות כנגד מדינת ישראל ואנטישמיות בכלל.

מנכ”ל משרד החוץ, רונן לוי: “אין ספק שבני נוער יכולים להוות כוח משימה יעיל ביותר, שישרת את צרכי משרד החוץ והמדינה ויוכל לייצר וכן להתמודד מול ארגונים שונים בעולם, הפועלים באופן מאסיבי כנגד מדינת ישראל. כל זאת יעשה תוך הפעלת חשיבה מחוץ לקופסה ושימוש ברשתות החברתיות באופן מושכל”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן