Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אור עקיבא: מהפכה באבטחת העיר למען הווה ועתיד בטוחים יותר!

אור עקיבא: מהפכה באבטחת העיר למען הווה ועתיד בטוחים יותר!

עם התמקדות בצעדים אופרטיביים יזומים ומעורבות קהילתית, אנו מתחייבים להשרות בעיר תחושת ביטחון ורווחה | כך נעשה את זה

במהלך פורץ דרך שמטרתו לחולל מהפכה בביטחון האישי ובסדר הציבורי באור עקיבא, אנו נקדם שינוי רוחבי בנושאי האכיפה, הביטחון האישי והביטחון העירוני. ברור שהמצב לא יכול להמשיך כפי שהוא, ותחושת הביטחון האישית חייבת לקבל עדיפות עליונה.

עם התמקדות בצעדים אופרטיביים יזומים ומעורבות קהילתית, אנו מתחייבים להשרות בעיר תחושת ביטחון ורווחה.

הקמת תחנת משטרה מקומית: הביטחון קרוב לבית

כמה אפשר לדבר על זה? אבל חייבים. תחנת משטרה חייבת להיות הבסיס של כל נושא הביטחון והאכיפה בעיר.
התושבים כבר לא יצטרכו לנסוע לחדרה כדי להגיש תלונות או לבקש אישורים. התוכנית שלנו כוללת הקמת תחנת משטרה ייעודית באור עקיבא. בנוסף, התחנה תתוגבר על ידי יחידות סיור נוספת ופקחים ניידים בכל שכונה. אנו מבטיחים עבודה מסביב לשעון, וטיפול מיידי במחסור הנוכחי בשיטור בכל שעות היום, כולל בלילות.
תושבי אור עקיבא לא חיים במערב הפרוע!

טכנולוגיה בהישג יד: גיוס מאמצי אבטחה

בנוסף לכוח האדם, נטמיע שימוש בטכנולוגיה שתעזור לאנשי הביטחון בעיר.  הצטיידות של כל פקח בטלפון נייד המקושר למשרד התחבורה יאפשר תגובה מהירה לעבירות חניה ועבירות אחרות.
בכל זאת, כבר 2024, לא כך?
בערב יתבצעו סיורים בשכונות על ידי ניידות מסומנות המצויידות בכרוז וצ׳קלקות. סיורים מסוג זה ירתיעו פעילות עבריינית, יבצעו אכיפה ופעולות שיטור חשובות, שכיום לא מתבצעות בעיר באופן שמספק תחושת ביטחון.
מערכות העירייה והמוקד העירוני, יחד עם מוקד המצלמות יעבדו יחד, לתפעל אירועים במהירות וביעילות, ויחד עם עירנות והעברת מידע של התושבים למוקד במקרה הצורך, אירועים שכיום לא מטופלים או לא מקבלים מענה מהיר, היו נחלת העבר.

עיר חכמה יותר: טכנולוגיה מונעת פשע

הצבה אסטרטגית של מצלמות בדרכים ראשיות, בפארקים ובגני שעשועים יפעלו כגורם מרתיע מפני ונדליזם, עבריינות ומקרי אלימות. המצלמות יהיו מחוברות למרכז ניטור 24/7 והן ישמשו רובד הרתעה והתרעה נוספים עבור גורמי האכיפה תוך שמירה על המרחב הציבורי לכולם.
בנוסף, המצלמות יעזרו להילחם בעברייני תנועה שכיום מהווים לא מעט מהמטרד הכללי בעיר, לא רק לנהגים ולנוסעים אלא גם להולכי הרגל, ובמיוחד מגדילים את תחושת חוסר הביטחון של קשישים, ילדים ואנשים בעלי נכות פיזית.

העצמת שומרי הקהילה: חיזוק סיורי הורים ומתנדבים

בהתבסס על סיירת ההורים הקיימת, אנו מתחייבים לספק הכשרה ומשאבים מקיפים למתנדבי הקהילה. באמצעות העצמת התושבים לאכוף את תקנות הניקיון ולדווח על עבירות. ניצור רשת של “אפוטרופוסים עירניים”, תושבים המושקעים ברווחתה של אור עקיבא ומעוניינים לתרום לקידום הביטחון בעיר.

אחדות במשבר: מוכנות וניהול מצבי חירום

הכנה היא המפתח לניהול משברים יעיל. באמצעות אסיפות מאורגנות, מטה לניהול משברים ותרגילי הכשרה קפדניים, אנו מבטיחים שהעיר תהיה מוכנה להגיב במהירות ובנחישות במצבי חירום. כפי שלמדנו גם בתקופה האחרונה, המקלטים חייבים לעבור שדרוג, שיפוץ ולפעמים הקמה מחדש, כדי שנהיה מוכנים לכל תרחיש.

אכיפת אחריות: התמודדות עם בנייה לא חוקית והפרות עסקיות

יחידה ייעודית לפיקוח בנייה תתמודד עם בנייה בלתי חוקית ופריצות למרחב הציבורי, ותבטיח נגישות לכל התושבים ללא מפגעים. נהלים ברורים לרישוי עסקים וביקורות קפדניות ישמרו על תקני הבריאות וישמרו על הסדר בתחומים מסחריים.

חזון ברור לעתיד בטוח

הגישה המקיפה שלנו לאבטחת עיר כוללת לא רק אכיפת חוק אלא גם מעורבות קהילתית, חדשנות טכנולוגית ומוכנות למשברים. בתמיכתכם אור עקיבא תצא כמודל של בטיחות, אחדות וקידמה לכל תושביה. ביחד, בואו נבנה מחר בטוח יותר!

הצביעו בשני פתקים!
בפתק הצהוב – משה ביטון
בפתק הלבן – בם

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן