Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

נתניהו במימונה באור עקיבא: “קיסריה היא הפרבר של אור עקיבא” [🎥]

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה התארחו הערב בבית משפחתם של מימון וסול לוי באור עקיבא. נתניהו המתגורר בקיסריה התקבל בקבלת פנים חמה במיוחד, זאת גם לאור העובדה כי רק לפני כשלושה שבועות נבחר לקדנציה נוספת בראשות הממשלה. 

את ראש הממשלה קיבלו ראש העיר אור עקיבא יעקב אדרי ורעייתו נינה, בעלי הבית מימון וסול לוי, ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, ראש המועצה האזורית אלונה אריה שרון, ראש מועצת זכרון יעקב זיו דשא, רב העיר אור עקיבא אליהו אילוז, חברי מועצת העיר, חברי כנסת ותושבי העיר. 

“אני רוצה להגיד, לא ראיתי שולחן כל כך יפה מימיי”, אמר נתניהו לסול, אשתו של מימון לוי, יו”ר סניף הליכוד בעיר. “יש פה טעם ואסתטיקה יוצאים מהכלל. יש כאן שכנים נפלאים, ראש עיר יעקב אדרי, הרב אילוז שכל פעם אני מחכים ממנו, חברי הכנסת שלנו. זהו חג מיוחד. סיימנו עכשיו את חג הפסח, אין עם שנלחם על חירותו כמו עם ישראל מול כוחות כל כך גדולים ועוז רוח כל כך גדול. הרבה פעמים נכשלנו, אבל אף פעם לא איבדנו תקווה ובנינו מדינה. אור עקיבא, אתם יודעים מה זה? קיסריה היא הפרבר שלו. יש כאן מגדלים עולים לשמיים, הצמתים, ההתרחבות, הבניה. פעם קראו לאור עקיבא עיירת פיתוח, זה הפך לבדיחה. אני רוצה להפוך את כל המדינה למדינה מפותחת. אנחנו מחברים את המדינה, את העם שלנו, לארץ שלנו, ולתת לכולם את ההזדמנות השווה והטובה לחיות במדינה המופלאה שלנו”. 

 

נתניהו, רעייתו שרה, מימון לוי ויעקב אדרי, הערב || צילום: עמוד הפייסבוק של ראש הממשלה

נתניהו הוסיף: “תחושת השליחות מפעמת אצל כולנו. העם היהודי חזר לבמה העולמית. ישראל הפכה לכח משמעותי בעולם. אנחנו רואים את זה בחוץ ובפנים. אנחנו רואים את היחס המכבד שאומות העולם נותנות למדינת ישראל. זה בזכותכם. אני רוצה להודות לכם, על כך שהענקתם לי פעם נוספת את הזכות לשרת אתכם ואני מודה לכם בשמי ובשם שרה על התמיכה המדהימה. בחול המועד נסענו בארץ, בילינו בגולן, זה חוויה שקשה לתאר. בכל אתר פגשנו את המוני בית ישראל ואיזו אהבה, אחדות, גאווה. אני רוצה להגיד לכם שזה נגע ללבי, קיבלתי שם החלטה, כל מי שביקש להצטלם איתנו, הצטלמנו איתו. זו היתה זכות גדולה. אני גאה בכם, אוהב אתכם, אנחנו גאים בכם. כולנו גאים במדינה שלנו. חג שמח, תרבחו ותסעדו”. 

כאשר ראש הממשלה סיים את דבריו שרו לו הנוכחים: ביבי מלך ישראל חי חי וקיים. 

שכונת גני אור אחר הצהריים באור עקיבא, לקראת ביקורו של ראש הממשלה נתניהו

רב העיר אור עקיבא אליהו אילוז, ברך את ראש הממשלה ורעייתו ואמר: “כשהקדוש ברוך הוא חפץ במישהו, דוד המלך אומר אף אויביו ישלים עמו. אני חושב – אנחנו מביטים מהצד, איך הקב”ה מנהל את העולם. כשאנחנו רואים שהקב”ה החליט שמר בנימין נתניהו החליט שהוא יהיה ראש הממשלה, זה מה שקורה. אדרבא, אלוקים יבקש את הנרדף. ככל שרודפים אחרי אדם, הקב”ה מרומם אותו, ומייקר אותו ונון לו כבוד וגדולה. לפני 4 שנים היה בדיוק כך. רה”מ סיים בחירות, הגיע לאור עקיבא, יצאה שבת, והמימונה יצאה במוצאי שבת. דיברתי על זה שהשנה זכינו לשמונה ימי חג. ודיברתי על זה שהמספר שמונה הוא לא כמו שבע. שמונה זה מעל הטבע. ראש הממשלה אמר לי – בשביל זה צריך שמונה קדנציות. אחרי הקדנציה הזו הוא כבר עבר את השמונה קדנציות. שיהיה בהצלחה. ברכותיי”.  

צפו בביקור של ראש הממשלה בחגיגות המימונה באור עקיבא >>>

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן