Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

הפך לוויראלי וזכה לתמיכה: המילואמניק מפרדס חנה מתניע את העסק שלו מחדש

יקיר, בן 35 ותושב פרדס חנה, חוזר לפעילות עסק העבודות עץ שלו StoryTree, לאחר כ-4.5 חודשי שירות מילואים בצפון ובעזה. פוסט שפרסם ברשתות הופץ לכל עבר, כולל בדפים גדולים כמו ‘סטטוסים מצייצים’.

יקיר, בעליו של העסק שהוקם לפני כשנה וחצי, מספר כי הוא משמח לחזור לעבודה בתחום הנגרות חוץ, ייצור רהיטים מעץ מלא והתקנת פרקטים. “מה שאני הכי אוהב זה את העבודה עם האנשים והחיוך של הלקוחות בסוף כל פרויקט”, אומר יקיר.

לאחר תקופת ההקפאה בעסק בשל שירות המילואים, יקיר מזמין את התושבים ליצור עמו קשר לצורך שיפוץ וחידוש הבית, העסק או הגינה. את עבודותיו ניתן לצפות בעמוד האינסטגרם של העסק.

בין היתר כתב: “כמו רבים אחרים, גם אני הוקפצתי ב7 באוקטובר למילואים, ובמהלך החודשים האחרונים נאלצתי להקפיא את פעילות העסק.

“לאחר 4.5 חודשי לחימה בצפון ועזה, חזרנו הביתה ומה שאני הכי רוצה זה לחזור לעשות מה שעושה לי טוב – לשמח אתכם! אז אם אתם מעוניינים בחידוש מרענן לבית, לעסק או לגינה שלכם אשמח לתת לכם את השירות הכי טוב שאני יכול”.
יקיר: 050-228-9109

דילוג לתוכן