Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

השילוב הכי ישראלי: להקת דורות מאור עקיבא תעלה על בימת העצמאות עם נבחרת ההתעמלות האמנותית בעיר

ערב יום העצמאות ביום שני הקרוב (13.5) יהיה שונה ואחר השנה, מאז מלחמת השבעה באוקטובר, ואולי בעקבות כך יהיה יותר מרגש: על בימת העצמאות באור עקיבא יעלה המופע החדש של להקת “דורות” המקומית ואיתם תעלה נבחרת ההתעמלות האמנותית במפגן ריקוד מיוחד. 

את המופע – “כולנו כאן ישראלים”, מביים מאיר גאווי, בהפקה משותפת של מחלקת הנוער העירונית ועמותת יפת”ח. להקת דורות תארח את נבחרת התעמלות האמנותית בעיר, את להקת סטודיו אפ וכן זמר צעיר, תושב העיר, ליאון, שמשרת בצה”ל.

נבחרת ההתעמלות אמנותית באור עקיבא. שיתוף פעולה מיוחד עם להקת דורות

האזינו לאחד השירים החדשים של “דורות” >>

מאיר גאוי

“נבצע שירים מקוריים, נשיר, נרקוד וגם נכאב”, מספר גאוי השבוע למגדלור ניוז. גאוי כתב והלחין את כל שירי המופע, לצד ריקודים ושירים שבלטו וצצו מאסון 7 באוקטובר. המופע יכלול פסיפס של תושבי העיר, ילדים ובני נוער, חיילים, מבוגרים, עולים לצד ותיקים. “זה מופע פטריוטי כי נעסוק סביב האחדות בישראל, הביחד והאהבה למדינה”.

“דורות” מורכבת מאיציק עובדיה, אומן ויוצר; לינה זברין; ראובן רובי אינצ’י; דימה גינזבורג ובת זוגו ויקה מלהקת “יחד בישראל”; שניהם אומנים ויוצרים המוכרים ברחבי הארץ; אליה חגאג; נתנאל שאולוב; אריאל, אורי דוד ואדיר ביטון.

בחדר ההקלטות והחזרות

קראו גם >>

“עם ישראל חי” ו”סלט ישראלי”: שירים חדשים ללהקת דורות מאור עקיבא (וידאו)

75 לישראל – גרסת אור עקיבא: להקת “דורות” תעלה על במת העצמאות בעיר מופע מקורי (וידאו)

דילוג לתוכן