Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אבל בבית ספר “כרמים” בבנימינה: תלמיד כיתה י”א נפטר; מנהל ביה”ס: “בשורה מרה. מחבקים את המשפחה”

אבל בבית ספר “כרמים” בבנימינה: תלמיד כיתה י”א נפטר; מנהל ביה”ס: “בשורה מרה. מחבקים את המשפחה”

יורם יפה, מנהל בית ספר "כרמים" שלח היום הודעה להורים: "אנו מרכינים ראש, כואבים, ומשתתפים בצערה העמוק של המשפחה ומחבקים אותה בשעתה הקשה"

טרגדיה בבית ספר העל יסודי “כרמים” בבנימינה-גבעת עדה: תלמיד כיתה י”א, גיא אלון ז”ל, הלך לעולמו.  

הבוקר (25.4) התייחס מנהל בית הספר, יורם יפה לטרגדיה הקשה, לשכול האישי שלו כשהיה בן 9.5 וקרא לבני הדור הצעיר לשמור על אחדות וסולידריות.

“שבוע קשה וכואב עובר עלינו בקהילת ביה”ס כרמים”, אמר יפה. “לפני פחות מ 48 שעות הגיע אלינו הבשורה המרה כי תלמיד ביה”ס גיא אלון ז”ל הלך מאתנו בטרם עת. אנו כואבים את האירוע, ומחבקים את משפחתו של גיא, חבריו ומכריו.

“האסון הכבד, האובדן והגעגוע מעצים עבורנו את תחושת האובדן שהיא נחלתן של המשפחות השכולות לאורך כל השנה ושל כולנו כקהילה, כחברה, כעם ביום הזיכרון.

בהמשך ציין: “השנה נדמה כי הכאב גדול מתמיד. כי חלק מהנחמה ביום הזיכרון נשענת על תחושה וידיעה של אחדות חברתית והתייחדות, והשנה אלו ימים של מחלוקת, של שסע, של פילוג. ומהמקום הזה, ומתפקידי הנוכחי אני רוצה להציע שלושה דברים שעשויים לנחם ולו במעט:

“אחדות וסולידריות, שמירה על ערכי יסוד של חברה בריאה ומשגשגת, אמונה ותקווה לגבי הדור הצעיר. אחדות וסולידריות – עלינו לשאוף ולחתור לחברה מאוחדת וסולידרית, בה מתקיימת עזרה הדדית, שותפות ושוויון בנשיאה בנטל. עלינו למצוא את המקשר, את המאחד, את המאחה. ולא להדגיש את המפריד, המבדיל, השונה.

“שמירה על ערכי יסוד של חברה בריאה ומשגשגת – זהו הציווי עבורנו לשמור על הערכים והעקרונות עליהם הוקמה המדינה, ערכים ועקרונות המנוסחים בצורה ברורה במגילת העצמאות ובמסמכי יסוד של מדינת ישראל. מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, המכבדת ערכים של שוויון, של כבוד האדם וחירותו, של זכויות אדם בלי הבדלי דת גזע ומין, חברה המעודדת ערכים של פלורליזם, אחווה וסובלנות. מדינה המחנכת לסור מרע, לעשות טוב, לבקש שלום ולרודפו.

“אמונה ותקווה לגבי הדור הצעיר – אני פונה אליכם תלמידים ותלמידות יקרים, אתם דור העתיד, בידכם לשנות, להוביל, לחזק ולשפר. בטקס יום השואה שערכנו בשבוע שעבר, אמרו לכם שורדי השואה בזה אחר זה, כמה הם גאים להיות פה אתכם, וכמה תקווה אתם מפיחים בהם. עוד רגע זו המשמרת שלכם, בכול יום צאו לפעולה, תהיו שותפים בקביעת עתידה של מדינת ישראל.

יפה, שלח אתמול (24.4) הודעה להורים וכתב: “בצער רב אנו מודיעים על מותו בטרם עת של תלמידנו, גיא אלון ז”ל מכיתה י”א.

“אנו מרכינים ראש, כואבים, ומשתתפים בצערה העמוק של המשפחה ומחבקים אותה בשעתה הקשה. הצוות החינוכי נמצא בבית הספר מרגע קבלת הבשורה הקשה וזמין עבורכם.ן לכל פניה ובקשת עזרה.

“מחר בבוקר נתכנס למפגשים כיתתיים עם הצוות החינוכי לשיח ותמיכה. אירוע קשה מסוג זה מעורר מנעד של תגובות ורגשות מורכבים. הורים אנא שוחחו עם ילדכם על האירוע, חשוב שתהיו ערניים לתגובות הילדים ואפשרו להם שיח פתוח, במהלכו יוכלו להביע כל רגש ומחשבה העולים בהם מעמדה מקבלת, תומכת ומחבקת.

השירות הפסיכולוגי של בנימינה, מערך הייעוץ והפיקוח ילוו את ביה”ס מחר ובמהלך השבוע והם יעמדו לרשות הקהילה. מוזמנים לפנות לשירות הפסיכולוגי בכל דבר, עניין ושאלה בטל’: 04-6380173. משתתפים באבלה הכבד של המשפחה”.

May be an image of ‎the Western Wall and ‎text that says '‎המקומית המועצה עדה Binyamina-Givat Ada Local Council של פטירתו על מודיעים אנו רב בצער ז"ל אלון גיא תשפ"ג אייר ג' שני ביום תתקיים הלוויה בנניינה. העלמין בבית 17:30 בשעה 24/04/2023 המקומית המועצה‎'‎‎

// עדכון ראשון: 24.4.2023

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן