Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

זכרון יעקב מוציאה לדרך תכנית יישובית למפגשים חברתיים של הילדים והנוער במושבה בתקופת הקורונה

בדיון חולקו המשתתפים לקבוצות לפי בתי ספר ושכבות גיל, וגיבשו רעיונות שיאפשרו פעילויות במרחב הפתוח בשעות אחר הצהריים במגוון נושאים מעשירים

עשרות משתתפים לקחו חלק בדיון מיוחד שנערך השבוע (ב’) בוועדת החינוך של המועצה המקומית זכרון יעקב. הדיון בהובלת ראש המועצה זיו דשא, ומנהלת מחלקת החינוך ד”ר מרים פאנויאן איגד במפגש ZOOM את השירות הפסיכולוגי-חינוכי, הנהלת משכ”ל, המחלקה לאיכות סביבה וקיימות, מחלקת הנוער, עמותת זמארין, ממונה קורונה של המועצה, חברי וחברות  ועדת החינוך, מנהלת מוזיאון העלייה הראשונה, מנהלות ומנהלי  בתי הספר, יועצות בתי הספר, רכזות חברתיות הנהגת ההורים ועוד.

הדיון נערך כצעד נוסף במסגרת תכנית מחלקת החינוך במועצה לגיבוש מודל יישובי מוסכם ומיטבי, שיספק מענה למפגשים חברתיים מעשירים ולחיזוק מיומנויות חברתיות ורגשיות בשגרת קורונה במסגרת חינוך א-פורמאלית. בדיון חולקו המשתתפים לקבוצות לפי בתי ספר ושכבות גיל, וגיבשו רעיונות שיאפשרו פעילויות במרחב הפתוח בשעות אחר הצהריים במגוון נושאים מעשירים.

המפגש הוא המשך לדיונים מקדימים שהובילה מחלקת החינוך עם מנהלי בתי הספר ויו”ר ועדי הורים בבתי הספר במושבה. במסגרת הדיון, הציגה ד”ר פאנויאן את הקלות הממשלה שהתפרסמו בתחילת השבוע, ושצפויים לסייע להרחיב את אפשרויות העשייה החינוכית. היוזמות שאוגדו במסגרת הוועדה, יגובשו לכדי תכנית עבודה מעשית יחד עם צוות היגוי מצומצם בהובלת עמותת זמארין ובשיתוף מחלקת החינוך והקהילה.

ד”ר פאנויאן אמרה למשתתפי הדיון: “ימי הבידוד והשלכותיו החברתיות ורגשיות על ילדינו, הוכיחו לכולנו עד כמה נחוצה ההתערבות שלנו כמועצה וכקהילה. מטרתנו היום היא מציאת פתרונות ישימים תחת הנחיות משרד החינוך, שיאפשרו לנו לקיים מרחבים חברתיים, מעשירים, מגבשים לילדים שלנו לכל הגילאים בתוך השכונות. יחד נייצר בנק של רעיונות מגוונים שמאפשרים יישום גם בשטח, ושיחזקו את החוסן החברתי-רגשי של הילדים שלנו”.

זיו דשא, ראש המועצה: “משבר הקורונה הפך את עולמנו, אך הוא גם מהווה הזדמנות לחשיבה אחרת, מחוץ לקופסא. קהילת זכרון יעקב מאופיינת בהון אנושי יצירתי ויוצא דופן, שאותו אפשר לרתום ליצירת פרויקטים ופעילות משותפת. לכולנו יש שפע של רעיונות, והמטרה שלנו כאן היא לאגד אותם לסל אחד ולהפוך אותם לישימים גם במציאות. הבאנו את זכרון יעקב לתחום הירוק במאמץ משותף ועלינו גם להקפיד לשמור עליה כירוקה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן